Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

מד המהירות והטורים לא עבדו אצלי כמו אצל הרבה פיג'ו 206 אחרים הבנתי שיש איזה פין במנוע של המחוג שנשבר פעלתי לפי הסרטון הזה

ועכשיו המחוגים עובדים :-)..

 

אבל יש שלוש בעיות חדשות

1. המד חום מראה יותר ממה שהיה עד היום (עד היום לא היה עובר את ה80 ועכשיו מראה באיזור 90)

2. המד דלק מראה קצת יותר לפי מה שזכור לי לפני פירוק הלוח הוא היה על חצי ועכשיו קצת יותר.

3. המד ק"מ לא מראה את המספר (מי שישים לב בתמונה רואים את המספר אבל חלש מאוד).

 

אשמח לעזרה

תודה רבה

20150623_201844.jpg20150624_111225.jpg20150624_111501.jpg

  • ספונסר פורום
פורסם

לא פשוט למקם את המחוגים חזרה בצורה מדויקת. במעבדה זה עובר כיול. בשיטת DIY זה כמעט בלתי אפשרי לדייק. יש נורה של הצג של המד אוץ מאחורי הלוח. כנראה שרופה

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

פורסם

הדרך הכי טובה זה להתחבר למחשב שמראה נתונים בזמן אמת ולמקם א המחוגים כמה יותר קרוב לנתון שמראה המחשב.

לגביי הדלק, היית צריך לצלם לפני הפירוק את המיקום שלו גם בסוויטצ פתוח וגם בסגור

כרגע הייתי ממלא מיכל מלא עד הסוף ומכוון לפי זה את המחוג פשוט

פורסם
לא פשוט למקם את המחוגים חזרה בצורה מדויקת. במעבדה זה עובר כיול. בשיטת DIY זה כמעט בלתי אפשרי לדייק.

יש נורה של הצג של המד אוץ מאחורי הלוח. כנראה שרופה

תודה רבה. כמה עולה כיול כזה +-?

 

 

הדרך הכי טובה זה להתחבר למחשב שמראה נתונים בזמן אמת ולמקם א המחוגים כמה יותר קרוב לנתון שמראה המחשב.

לגביי הדלק, היית צריך לצלם לפני הפירוק את המיקום שלו גם בסוויטצ פתוח וגם בסגור

כרגע הייתי ממלא מיכל מלא עד הסוף ומכוון לפי זה את המחוג פשוט

אני זוכר בערך כמה דלק היה אז אני מסתדר עם זה בינתיים.

 

 

בסרטון רואים בסוף שהוא ממקם את המחוגים בצורה מסויימת, ניסית למקם כמוהו?

איזה צורה מסויימת? לא שמתי לב למשהו מיוחד, הוא שם אותם על 0 ובודק שהם נופלים בחזרה ל 0 אם הוא מעלה אותם.

×
×
  • תוכן חדש...