Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במידה ותחליט ללכת על הפורמולה ובמידה ותרצה לשפר אותה פנה אלי בפרטי.

 

המוסכניק שלי שיפר את הקמארו שלו לטווין טורבו עם גיר ידני, ככה שידע עם אמריקאיות יש לו...

 

הבחירה שלי GT!!!

GOLF GTI- THAT'S THE WAY I LIKE IT

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חברה פיירברד המדוברת היא מבית שמש, היא אכן מוגדשת בסופר צ'ארג'ר ומשופרת מאוד, יש לה רעש מטורףףף!!!

לא מצאתי קישור אחר אליה ספציפית אז נאלצתי להביא מפורום מתחרה:

http://max-tuning.com/gallery/user_gal/index.asp?Page=1&Item=other/other_3&LM=RankOrder

התקין מגדש על אבל נשאר עם הבלמים המקוריים? (לפחות לפי הלינק שנתת).

אנשים לא שפויים... :?

 

ולגבי ההשוואה בין 2 הרכבים היא בעייתית, לדעתי הפונטיאק היא יותר רכב SHOW, אני הייתי בוחר באימפרזה. אבל בכרל מקרה הם שונים מדי בשביל להשוות בצורה ישירה.

 

גיא

פורסם

האמפרזה ללא ספק יותר מכונית ספורט, אבל הפונטיאק ללא ספק הרבה יותר מכונית שרירים...

 

כמו שאמרו לפני, אין מה להשוות ביניהם, אני בכל אופן לוקח את המפתחות של הפונטיאק...

(על זה נאמר: "עצמה מרגשת"...)

dirty old man

need love too

פורסם

דרך אגב כמו שהזכרתי יש לי שכן עם פיירבירד מודל 95 והוא אומר שאין מחירון לרכב אלה הערכת שמאי, הוא טוען שהערכת שמאי לגבי הרכב היא 175 אלף

והוא יורד ל125 אלף ש"ח.

את האמת אין לי סכום כזה חשבתי שאני יוכל לימצוא אחת בסביבות ה80 אלף ש"ח וגג 90 ושבסכום הזה כלול גם הביטוח וגם הטסט וישור קוו.

אז בצער רב אני מוותר על הרעיון של אמריקאית שרירית (אולי בעתיד)

לגבי האימפרזה שמעתי שאנשים מז.... אותם ואז מוכרים. ראיתי למכירה כמה כאלה מודל 99 ואפילו 2000 שכבר החליפו מנוע...

מספיק השקעתי בפונטו GT שהיתה לי.

שמעתי שיש שברולט ברטה טורבו.

היתה לי בשכונה כזאת GT בנפח 3100 V6 שני דלתות כמובן.

הרכב היה במצב מדהים מודל 94 ונימכרה ב30 אלף יד שניה.

אם מישהוא פו מכיר, ויכול לתת פרטים על הרכב אודה לו מאוד

רז...

פורסם

אין לי מושג מה זה ברטה טורבו..אבל אני די בטוח שזה לא מתקרב אפילו לאיכויות הספורטיביות שיש לאימפרזה.

אז כן,יש הרבה אימפרזות שחוטות..ויש הרבה עם שאסי..אבל אם מחפשים טוב אפשר למצוא 1 נקייה ושמורה.

לדעתי פשוט חבל לוותר כ"כ מהר.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
המצב קשה...

 

 

-אני לחלוטין לא מבין למה בכלל מישהו טורח לענות לשרשורים המפגרים האלה -

מפגרים מפגרים מפגרים.

 

 

כל מילה אחרת פשוט חוטאת למטרה שלשמה הפורום הזה נועד.

הביטים צועקים מהכוננים הקשיחים

המסך זועק חמאס

אלוהים.

 

 

שנה טובה.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

  • 4 שנים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...