Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני מתכנן לרכוש רכב חדש, באיזור המחיר 170K ש"ח.

 

עברנו היום עם אישתי את רוב היצרניות,

ובנתיים אנחנו מתלבטים בין הפיג'ו לניסאן.

 

אהבנו שבניסאן האיבזור מאוד מאוד עשיר לעומת הפיג'ו,

אבל לדעתינו, העיצוב של הפיג'ו (במיוחד בפנים) פשוט מנצח בכמה רמות.

 

כמו גם לפי מה שהבתי, הביצועים של הפיג'ו הרבה יותר טובים.

מישהו מכיר את הרכבים מקרוב? מישהו יכול לתת חוות דעת?

 

תודה! :-)

פורסם (נערך)

הניסאן ,כנראה כיוונת ל 1.2 טורבו, תהיה אמינה יותר במיוחד במנוע (למרות שיש מבצעים שלובינסקי נותנים 5 שנות אחריות).

לפג'ו שני דגמים. אחד PK "נחשב" יותר ומאובזר בהתאם (תצוגה עילית, בקרת אקלים,דיבורית , חיישני גשם וכו ). השני דגם ליסינג עם אבזור צנוע יותר.

מבחינת הנדסת אנוש ומרחב פנים: אין ספק שהפג'ו לוקחת בגדול אבל גם בכח של המנוע (טורבו THP1.6) וגם בגיר היפני של הפגו. הגיר הרציף של ניסן תמיד עוף היה מוזר (וצועק במהירות גבהוהה).

יש שטוענים שהניסן תשמור על ערכה טוב יותר... כנראה צודקים.

למרות ש ב 170 אש"ח כבר אפשר למתוח ולקחת את ניסן עם מנוע 1.6 דיזל (חבל שלובינסקי לא הביאו לארץ את ה 3008 בגרסת הדיזל. יופי של דבר).

דרך אגב: אני חושב שמבחוץ הפיג'ו מעוצבת יפה יותר. אבל זה רק אני.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

מנוע ה-1.2 ליטר בקשקאי מרגיש קטן על הרכב. לדעתי ה-3008 עדיפה. גם נעימה יותר לנסיעה וגם לטעמי יפה יותר מבפנים. מבחוץ לדעתי חסר לה מעט נוכחות של ג'יפון.

פורסם

גם אני מצטרף להמלצה על ה-3008. דגם ה-Pack גם מאובזר משמעותית מהקשקאי והמנוע חזק בהרבה. אני אישית גם מעדיף רכב שלא נראה כמו של שאר העדר.

פורסם
הניסאן ,כנראה כיוונת ל 1.2 טורבו, תהיה אמינה יותר במיוחד במנוע (למרות שיש מבצעים שלובינסקי נותנים 5 שנות אחריות).

לפג'ו שני דגמים. אחד PK "נחשב" יותר ומאובזר בהתאם (תצוגה עילית, בקרת אקלים,דיבורית , חיישני גשם וכו ). השני דגם ליסינג עם אבזור צנוע יותר.

מבחינת הנדסת אנוש ומרחב פנים: אין ספק שהפג'ו לוקחת בגדול אבל גם בכח של המנוע (טורבו THP1.6) וגם בגיר היפני של הפגו. הגיר הרציף של ניסן תמיד עוף היה מוזר (וצועק במהירות גבהוהה).

יש שטוענים שהניסן תשמור על ערכה טוב יותר... כנראה צודקים.

למרות ש ב 170 אש"ח כבר אפשר למתוח ולקחת את ניסן עם מנוע 1.6 דיזל (חבל שלובינסקי לא הביאו לארץ את ה 3008 בגרסת הדיזל. יופי של דבר).

דרך אגב: אני חושב שמבחוץ הפיג'ו מעוצבת יפה יותר. אבל זה רק אני.

וואו! תודה על הפירוט המטורף!

לצערי, אני לא חושב שאוכל למתוח את הגבול מעבר לאבזור הבינוני של הניסאן.

אפילו האבזור הבינוני יהיה לי קצת כבד לפי כל חישובי היכולת שלי.

 

מנוע ה-1.2 ליטר בקשקאי מרגיש קטן על הרכב. לדעתי ה-3008 עדיפה. גם נעימה יותר לנסיעה וגם לטעמי יפה יותר מבפנים. מבחוץ לדעתי חסר לה מעט נוכחות של ג'יפון.

אני הולך לעשות נסיעות מבחן בשבוע הקרוב על שתיהן ואוכל לעמת את זה באמת.

תודה על הרעיון! אנסה לשים לב לביצועי המנוע של הניסאן מקרוב.

 

גם אני מצטרף להמלצה על ה-3008. דגם ה-Pack גם מאובזר משמעותית מהקשקאי והמנוע חזק בהרבה. אני אישית גם מעדיף רכב שלא נראה כמו של שאר העדר.

תודה על ההמלצה!

אבל למרות שאתה אומר שהאבזור של ה - 3008 עשיר יותר, זה לא מה שאני מבין מהמפרטים. בניסאן, בנוסף לכל מה שיש בפיג'ו, יש גם התנעה ללא מפתח, מערכת START&STOP, גג פנוראמי, מצלמות 360 מעלות ונראה לי עוד כמה שטויות שאני לא זוכר.

הדבר היחידי שאין בניסאן זה התצוגה העילית (שאני דרך אגב מת על הצג הזה!).

יכול להיות שאני לא שמתי לב למשהו שכן קיים בפיג'ו מעבר לניסאן?

פורסם

אתה צודק. האבזור של הקשקאי בהחלט מרשים. קיים ב 3008 רק בדגם allure שלא הגיע לארץ. דגם שמציע בין השאר אורות עוקבים,גג פנורמי,חנייה אוטומטית ונווטן מובנה עם מערכת מולטימדיה צבעונית.

פורסם (נערך)

באירופה משווקת כמובן גם 3008 החדשה עם מערכת start/stop ומנוע 1.2 טורבו. בדיוק כמו ה 308 החדשה. לדעתי חלש מדי למשקל הרכב. אבל שאפו לניסאן שפיצו פה על נחיתות טכנית כזו באבזור עשיר. יש לי הרגשה שהישראלי הממוצע ילך על זה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

קראתי עכשיו באתר שקר כלשהו שלובינסקי מוכרים את הדגם המפואר של 3008 עם גג פנוראמי ב 165000₪ . תשאל בנסיעת מבחן.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

ה-3008 (וכל הדגמים המקבילים המצוידים באותו מנוע) מגיעה עם מנוע מעודכן (165 כ"ס במקום 156 כ"ס), ואני מניח (ומקווה) שהם טיפלו בבעיות שהיו למנוע הזה.

כמכונית משפחתית היא אחת הטובות בקבוצתה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

היי,

גם אני מתעניינת באותו הרכב.. יש לי חבר וזה נראה מבצע די אטרקטיבי.

אני קצת חוששת מבחינת אמינות הרכב.. הרי שפיז'ו ידועה כאחת החבכרות אשר מבלה לא מעט במוסכים...

בכל זאת הייתם ממליצים?

דרך אגב, בפיז'ו 3008 הגרסא המפוארת אין אפילו מולטימדיה... מאוד מאכזב..

×
×
  • תוכן חדש...