Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נחשב לשמפו טוב. במחיר הזה מאוד משתלם.

אמור להיות עדין יחסית וממה שהבנתי לא משאיר שום דבר על פני השטח

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

לגביי הONR הירוק, אפשר על ווקס, בד"כ מוסיף מעט גלוס, אבל קח בחשבון שלפעמים הוא דווקא מפחית בידינג וכו כי יוצר עוד שכבה דקה על ההגנה.

לפני פוליש עדיף לעשות שטיפה עם סבון כלים, אתה רוצה להוריד כמה שיותר "מפגעים מצבע הרכב", שכמובן בסוף התהליך תבוא הגנה.

פורסם

מאז שהמליצו לי על PANEL WIPE זה נראה הפיתרון הכי טוב להסרה של שאריות ווקס, חבל על הכמות שמפו סיטרוס שהשתמשתי בשביל זה

Opel Adam S 2017

פורסם

בשביל להוריד וקס, שאריות פוליש וג'יפה "כבד" אחר צריך להרטיב טוב את המשטח או לעבור שתי ידיים. PW יקר מידי בשביל זה והוא טוב רק למעבר האחרון.

אני אחרי הפוליש האחרון (לפני שכבה שניה של אופטי-קוט. אגב, מה עם החומר החדש? אמור להגיע?) שטפתי עם סבון כלים כדי להוריד את השמנים והפילרים של הפוליש והייתי צריך הרבה מים ולשפשף קצת עם הכפפה כדי להוריד הכול. אם הייתי עובר רק עם PW השטיפה הזו הייתה עולה לי איזה 50 ש"ח.

 

ואם אנחנו בשרשור של אופטימום- ההייפר פוליש שלהם אמור להיות בלי שאריות והכין את הפח לאוטמים שלהם (ויכול להיות גם לציפוי, לא זוכר) בצורה אופטימלית

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
תשובות :

1. במלאי כרגע ONR כחול בליטר ובגלון. ONR ירוק בליטר בלבד.

2. משלוח מחוץ לגוש דן : 30 ש"ח. משלוח חינם להזמנות מעל 250 ש"ח

3. אופטיקואט - כחודשיים

4. גם הכחול וגם הירוק מצויינים כ-QD. ההבדל שהירוק משאיר גמר מבריק יותר

בגלל תוספת הווקס שיש בו. בקיצור, עניין של טעם.

5. לפנים הרכב עדיף לטעמי הכחול שמשאיר גמר מט משי טבעי , הגמר של הירוק מבריק יותר.

קודם כל, כיף לראות שמחיר המשלוח מחוץ לגוש דן התעדכן [emoji106]

שנית, לא הבנתי, onr לפנים הרכב...?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
קודם כל, כיף לראות שמחיר המשלוח מחוץ לגוש דן התעדכן [emoji106]

שנית, לא הבנתי, onr לפנים הרכב...?

3 פקקים של ONR כחול לתוך מיכל ריסוס ידני [20 ש"ח] של 1 ליטר, להוסיף מים ויש לך חומר ניקוי

ושימור אולטימטיבי לפנים הרכב.

פורסם

אני רוצה לעשות איטום לצבע של רכב חדש (כחול מטאלי). מה אני צריך?

אני לא רוצה להשתעבד לרכב ולכן מעוניין במוצר שיחזיק כמה שיותר זמן ומצריך כמה שפחות עבודה בעת ההשמה והשימור שלו לאחר מכן.

המלצות?

פורסם

היי אבישי,

 

מה בנוגע לנורות של RING, יש איפהשהו רשימה / קטלוג שניתן להציץ בהם?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

יש לי סיאט איביזה בצבע כחול כהה מטאלי ואני רוצה לעשות לה איטום כדי לשמור על הצבע.

לא רוצה משהו מסובך מדי ומעדיף מוצר שיחזיק כמה שיותר זמן. אני לא מחפש ברק מטורף או מראה "רטוב וחם"...

 

מה אתם ממליצים לי לקנות ולעשות ?


×
×
  • תוכן חדש...