Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לי סיאט איביזה בצבע כחול כהה מטאלי ואני רוצה לעשות לה איטום כדי לשמור על הצבע.

לא רוצה משהו מסובך מדי ומעדיף מוצר שיחזיק כמה שיותר זמן. אני לא מחפש ברק מטורף או מראה "רטוב וחם"...

 

מה אתם ממליצים לי לקנות ולעשות ?

מצטרף לשאלה לצבע עכבר מטאלי , אני דווקא מעדיף מראה רטוב וחם מה מומלץ?

פורסם
מצטרף לשאלה לצבע עכבר מטאלי , אני דווקא מעדיף מראה רטוב וחם מה מומלץ?

ממליץ לך לאו דווקא על החומרים הנ"ל.

 

אם בווקס אז יש לך את הקולינייט 845 שיחסית למחיר שלו נותן תמורה מעולה.

באוטם יש לך את הפוסו היפני שאני משתמש בו ולדעתי הוא חומר מטורף.

אני משתמש גם בסונאקס בריליינט שיין על הפוסו - הגיע עכשיו משלוח חדש לארץ באוטוסטור.. זאת התוצאה:

 

557c33b0810e7.jpg

פורסם
כמה עולה הפוסו?

 

77 המוצר עצמו ומשלוח מרוסיה לבית 41 ש"ח.

זה הקישור למוצר מאיביי :

http://www.ebay.com/itm/Soft99-Fusso-Coat-12th-PTFE-Sealant-Anti-corrosion-Waterproof-for-ALL-Color-Car-/251433235226?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3a8a96b31a

 

החומר עצמו מגיע בפחית ומזכיר מרקם של מרגרינה קשה מאוד, משתמשים ממש במעט כדי לכסות את פני הרכב.

אני לא רואה את עצמי מסיים את הפחית ב 5 שנים הבאות גם אבצע איטום פעם בחודשיים.

 

שתבין באיזה קטע פסיכי הדבר הזה דוחה מים:

 

[video=youtube;-yX9cFDE2LA]

פורסם

חיימיקו - גם אצלך השיטינג יצא בדיוק כמו בסרטון?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)
חיימיקו - גם אצלך השיטינג יצא בדיוק כמו בסרטון?

 

כן ואפילו קיצוני יותר, יש לי את הפוסו על הרכב ואני שוטף עם ONR ירוק שמוסיף עוד שכבת קרנובה שגם דוחה מים - לכל זה תוסיף את האפקט המדהים של סונאקס בריליינט שיין שהוא מטורף בפני עצמו ותקבל דחיית מים רצינית.

כמובן שכל הדבר הזה נשאר כל עוד שוטפים את הרכב עם חומר שה Ph שלו הוא נטורל ולא חומצי, כי אז הוא פוגע בהגנות.

ONR ירוק הוא Ph נטורל.

 

זה הסרטון של הסונאקס:

 

https://www.youtube.com/watch?v=HvDMdGjcHbg

עריכה אחרונה על ידי haimiko2
פורסם
77 המוצר עצמו ומשלוח מרוסיה לבית 41 ש"ח.

זה הקישור למוצר מאיביי :

http://www.ebay.com/itm/Soft99-Fusso-Coat-12th-PTFE-Sealant-Anti-corrosion-Waterproof-for-ALL-Color-Car-/251433235226?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3a8a96b31a

 

החומר עצמו מגיע בפחית ומזכיר מרקם של מרגרינה קשה מאוד, משתמשים ממש במעט כדי לכסות את פני הרכב.

אני לא רואה את עצמי מסיים את הפחית ב 5 שנים הבאות גם אבצע איטום פעם בחודשיים.

 

שתבין באיזה קטע פסיכי הדבר הזה דוחה מים:

 

[video=youtube;-yX9cFDE2LA]

האם הוא מתאים גם לחלונות?

כי ראיתי שיש לחברה הזאת גם חומר מיוחד לחלונות ומראות.

פורסם
שלחתי הודעה פרטית לא ענית "הרקולס"

מתנצל על העיכוב,

לא הייתי בסביבה מספר ימים.

שלחתי לך תשובות בפרטי

פורסם

למה בפוסט פרסומי של ספונסר פורום צריכים להיות כל מיני הפניות וסרטונים של מוצרים אחרים?

לא מבין את זה.

קצת הגיון וטאקט חברים, לא יזיק.

"יאללה בירי".

פורסם

אהלן האם יש onr כחול או ירוק ברבע ליטר?

מה המינון של הדילול לחומר הנ"ל גם לסיכוך של פלסטלינה וגם לשטיפה רגילה?

מה העלות של משלוח שיוצא פחות מ250 לאשדוד?

תודה


×
×
  • תוכן חדש...