Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אני נמצא כרגע לפני בחירת סאב יחיד ,

קבלתי הצעת מחיר עבור חדש כולל תיבה ב-1500 ש"ח

עבור

IDQ 12D2 V.4 , של

http://www.imagedynamicsusa.net/



 

הסאב אמור לשבת על מגברשל :

lightning audio

s4 1000 1d



 

מה דעתכם ?

הצעה שווה ? האם בטווח המחיר הזה אפשר למצוא משהו יותר טוב ?

 

תודה לכל העוזרים !

מש"ק זרזור

פורסם

ID דיי נעלמו מהשטח בארץ החברה נירכשה לפני כמה שנים ע"י PowerBass ועברה שינויים

הקו מוצרים שלה ניכס לאותו גג של PowerBass וכל המוצרים V4 הם לא תחת החברה המקורית.

אני לא יכול להגיד לך עד כמה ה V4 החדש טוב או לא טוב על פני ה V3 המקורי.

אני רק יכול להגיד לך שה IDQ V3 הוא סאב SQ טוב מאוד ,לא הייתי מגדיר אותו SQL

אבל הוא בהחלט מספק ביצועים טובים מאוד.

פורסם

מסכים במאה % עם AUDIO KING

יש רק הצעת קטנה עבורך, אני ממליץ לך לחשוב על החלפת מגבר מונו, הוא מספיק חזק, אבל אין לא שליטה מספיק טובה על סאב (demping Factor)

לכן אתה יכול לא להסיג את התוצאה מרבית, מגבר יהיה חוליה חלשה.

(HU: Pioneer Dex-p90rs + deq90 (twik: DC/DC Unit & Tube preamp

Speakers: 3 way AD MM1, MM4, MM6 / Sub: JL 12W6V2-D4

Amps: Butler TD475 / Butler TD1500 / Phoenix Gold Titanium Ti 1200.1

פורסם

http://en.wikipedia.org/wiki/Damping_factor

בשני מילים זה יכולת של מגבר לשלות על מהירות של של רמקול, דהיינו לעצור ולהניע אותו בדיוק בזמן הנכון.

אני חושב שמעת פעם שסאב "מאחר" אחרי מידבס?

זה בגלל שמגבר לא מספיק לעצור בזמן את סאב, נכון שזה גם תלוי בסאב, אם יש לי ממברנה כבדה שום מגבר לא יעזור לך.

תשים לב לנושא של משקלים, אתה יכול לרואת שבסאבים המוגדרים כ - SQ תהור, משקל של "מובינג פרטס" הוא קטן 120-170 גרם וגם עשוי בדרך כלל מנייר וזה כידי להקטין את משקל.

לא יצא בדיוק שתי מילים.

(HU: Pioneer Dex-p90rs + deq90 (twik: DC/DC Unit & Tube preamp

Speakers: 3 way AD MM1, MM4, MM6 / Sub: JL 12W6V2-D4

Amps: Butler TD475 / Butler TD1500 / Phoenix Gold Titanium Ti 1200.1

פורסם

טיפ קטן נוסף.

יש חברות שמציינים את demping factor בתדירות של 1kHz - זה עבודה בעיניים, כי סאב לא מתפס לתדרים כאלה.

חשוב לבדוק בנתונים פקטור בתדירות 50-80 הרץ

המשך יום נעים

(HU: Pioneer Dex-p90rs + deq90 (twik: DC/DC Unit & Tube preamp

Speakers: 3 way AD MM1, MM4, MM6 / Sub: JL 12W6V2-D4

Amps: Butler TD475 / Butler TD1500 / Phoenix Gold Titanium Ti 1200.1

פורסם

סרגיי, משקל המאסה הנעה (moving mass או MMS) לא מספיק לבדו כדי לקבוע כמה מהיר/איטי יהיה רמקול.

אתה יכול לבדוק ולראות שנתון ההשראות של הסליל לא פחות חשוב (ויש מי שיגיד הרבה יותר), וכמובן כמה כוח בכלל יש למנוע להפעיל על סליל.

לכן אין מנוס מלשקלל את כלל הנתונים ביחד: MMS, BL, LE וכו'.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

srool אתה צודק , אבל חייבים להתחיל ממשהו בהסבר. אחר כך נגיע איתו לחישוב נפח נצילות וכד'

פשוט בן אדם מחפש SQL וכאן DF הוא מרכיב חשוב, למרות שאני אישי חושב שמוסג SQL הוא סינטטי לחלוטין.

בתפיסת עולם שלי (רק שלי) יש SQ ויש SPL

(HU: Pioneer Dex-p90rs + deq90 (twik: DC/DC Unit & Tube preamp

Speakers: 3 way AD MM1, MM4, MM6 / Sub: JL 12W6V2-D4

Amps: Butler TD475 / Butler TD1500 / Phoenix Gold Titanium Ti 1200.1

פורסם

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

זה לא כשר לצליל..

הפרעות, חימום חוסר שליטה

אם הייתי יכול לשים באוטו סאב עם התנגדות 16 אהום הייתי עושה זאת, יש רק ביעה עם מגבר :lol:

(HU: Pioneer Dex-p90rs + deq90 (twik: DC/DC Unit & Tube preamp

Speakers: 3 way AD MM1, MM4, MM6 / Sub: JL 12W6V2-D4

Amps: Butler TD475 / Butler TD1500 / Phoenix Gold Titanium Ti 1200.1

פורסם

השפעה של הגדלת התנגדות משפיע על damping factor, ככל שהתנגדות גדולה גם הפאקטור גדל וכך שליטה טובה יותר של מגבר בסאב שלך. במגבר של JL500/1 ב-4 אוהם DF 500, כאשר ב 2 אוהם הוא 250.



 

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

אז הבעייה היא כבר בסאב , שכל סליל הוא 2 אוהם, עדיף ללכת על דגם שכל סליל 4 אוהם , להלחליף מגבר מונו ושיעבור ב-2 אוהם את 750RMS ועם DF מתאים ?

מש"ק זרזור

פורסם

או מגבר שיתן סביב זה ב 4 אוהם , אבל פה יהיה בעייה עם חשמל כבר.

אולי עדיף כבר סאב יותר צנוע מבחינת דרישה של הספק כמו 12W6 שבכייף יכול להבוד עם JL500.1 מכל הבחינות.

כמובן הכל עניין של טעם. ואם אתה נעול על ID ךא עדיף כבר IDMAX? רק ההגברה שלהם בעייתית כמו שהבנו כבר. יכולה לגרור אלריה בעיות חשמל.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

×
×
  • תוכן חדש...