Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ebay.com/itm/2018-19-Mazda-6-Factory-OEM-Wheels-Rims-Tires-225-45-19-Grand-Touring/111623456719?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131003132420%26meid%3Daa3a6ecf36c045da908ddf11d75fdd78%26pid%3D100005%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D231478384197&rt=nc

שלום חברים,אני ראיתי את העסקה הנהדרת הזאת באייבי ,הבנתי שצריך רשיון ייבוא או משהו?

כולל צמיגים 3,500 ,בארץ לוקחים 35,000 ,רציתי לשאול כמה מיסים משלמים על דבר כזה והאם על גלגל אחד שמזמינים כל פעם לא צריך רשיון ייבוא? ובקיצור האם משתלם לי לרכוש?

פורסם

עדיין זה משתלם לי ,אני בכללי שואל כמה מיסים משלמים על דבר כזה? על כל גלגל או ארבעתם? והאם צריך רשיון ייבוא?

פורסם

תודה ראיתי הכל והשאלה היא האם ניתן לקנות עם הצמיגים על החישוקים? האם צריך רשיון ייבוא לזה?

וכמה מוערך לפי ההודעות ששלחת לי יעלה לי?

פורסם

חישוקים משומשים אסורים ביבוא (כמו גם שורה ארוכה של חלפים בטיחותיים משומשים אחרים) כמו כן בשל משקלם הגבוה יחסית - זה גם לא היה ממש משתלם גם אם היה מותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...