Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום חברים אשמח לעזרתכם והתייעצותכם .

לפני חודש הזמנתח גריל כרום לרכב שלי מסוג פורד פוקוס 2008 . גריל דמוי כרום המגיע ללא סמל . אלא רשת ומסגרת בלבד.

במקרה אתמול בדקתי מדוע עדיין לא קיבלתי . ולשמחתי היה רשום שזה בארץ כבר מהראשון לחודש .

התקשרתי לדואר ישראל שם נאמר לי שהחבילה עוכבה במכס ויש להתקשר אליהם ומוזר למה עדיין לא קיבלתי מכתב מהמכס.

 

ניסיתי להתקשר למכס עשרות פעמים והם לא עונים .

אשמח לדעת מה עושים בנידון.

ומדוע גריל לרכב אינו עובר מכס .

יפני זה הכי אחי

פורסם

הטלפון מצלצל אליהם מעל 70 דקות המתנה .

והם לא עונים .

אני ממש עובד עצות .

מה ניתן לעשות?

יפני זה הכי אחי

פורסם

לחכות.

 

זה לא ישאר שם לנצח. דברים נתקעים במכס בערך חודש ולפעמים גם יותר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ייתכן והם לא יאשרו לי את החבילה כי מבחיתם זה חלק לרכב?

סך הכל מדובר בחתיכת פלסטיק מחורצת . ללא סמל .

מדוע עלה בדעתם שזה אסור בייבוא או עלה יותר )אין לי מושג את סיבת העיכוב(

הגריל עלה לי כ120שקל סך הכל הכל . ו80 שקל משלוח .

הפריט נשלח מלטביה.

הפחד שלי הוא שהם יבקשו אישור משרד התחבורה בישביל זה .

מה ניתן לומר להם ?

יפני זה הכי אחי

פורסם

שלח פקס.

אם זה פטור ממעמ ומיסים שלח גם את החשבונית בצירוף שאר הפרטים הרלוונטיים.

 

לרוב, זה עוזר כדי לשחרר את החבילה

M-TECH E46

פורסם (נערך)

הקטץ היחידי שאולי מבחנתם זה חלק לרכב ואז הם יבקשו אישור ממשרד התחבורה .

איך ניתן לחמוק מכך ?

מדובר בסך הכל בחלק אקססוריס לרכב .

Screenshot_2015-03-15-10-42-23.jpgScreenshot_2015-03-15-10-42-23.jpgScreenshot_2015-03-15-10-42-23.jpg

עריכה אחרונה על ידי oorenn

יפני זה הכי אחי

פורסם

יוקר חלקי החילוף אצלנו כבר יצא ממזמן מכל פרופורציה אפשרית. ואז אתה פונה לקנות באתרים בחו"ל.

אחר כך מענישים אותך על כך, בסחבת איומה. עובדי ציבור פרזיטים שחיים על חשבוננו. אפילו לא טורחים לענות לטלפונים.

שיא החוצפה.

פורסם

ראשית - באתר משרד התחבורה (עבור על טפסי נהלי יבוא, יכול להיות שזה רלוונטי, ראה "מוצרי תעבורה בנוהל שחרור מהיר") תוכל לראות אם החלק שהזמנת דורש אישור רשמי. מהנסיון הצנוע שלי, הם מסוגלים להחליט לעכב באופן שרירותי ולדרוש היתר גם על חלקים ברשימה שלא דורשים היתר (במקרה שלי זה היה וישרים). במידה וזה קורה יש לך כמה אופציות - 1. לנסות לשכנע אותם שהחלק לא דורש היתר (בהצלחה עם זה, ספר לנו איך הלך) 2. להוציא היתר יבוא במשרד התחבורה. 3. נסה להסביר למוכר את המצב ולראות אם יש אפשרות שתחזיר לו את החלק והוא יזכה אותך/ישלח אותו שוב.במידה ויש על מה לדבר - יש טופס במכס שבו אתה מבקש להחזיר את החבילה לשולח (אני לא זוכר את השם המדויק), יתקשרו אליך מהמכס לברר למה ובמידה והבקשה מאושרת החבילה מוחזרת לשולח ללא עלות נוספת מצידך - זה מה שאני עשיתי.

 

בכל מקרה - קשה לדעת מה הסטטוס כל עוד לא קיבלת דרישה מהמכס. בנתיים אתה יכול לקוות שזה סתם מתעכב.

פורסם

אין לך מה לדאוג , הזמנתי משענת יד מקורית לרכב שלי , קרוב לחודש זה היה במכס.

הקבלה על החבילה הייתה 200 יורו , שילמתי מע"מ 154 שקל וזה הכל.

 
 

 

 
 
פורסם

כולי תקווה שזה ישתחרר מעצמו ואולי הוא רק בבדיקה במכס, ובמידה וכן יעשו בעיות באמת הבעיה תיפתר.

האמת מדובר בגריל סך הכל, שעל פניו לא אמור לקרוץ להם , סך הכל פלסטיק מרושת עם קצת כרום וללא שום סמל .

רשע ומרושע יהיה בודק המכס שבאמת עצר לי את זה ( אני עדיין בתקווה שאולי זה בבדיקה ובקרוב אני יקבל ) .

נקווה לטוב .. מבטיח לעדכן

 

בדיעבד ההתנחמות היחידה שלי היא שאת הפנסי ערפל שהזמנתי לפני מס' חודשים הם לא עצרו לי וקיבלתי .

יפני זה הכי אחי

פורסם

משהו רע עובר על הדואר, שנים הזמנתי חלקים והרבה מעולם לא נעצרו והיגיעו בן שבוע לגג חודש. בחצי שנה האחרונה כל מה שהזמנתי זמני ההגעה התארכו ל שלושה שבועות ו פעמיים לחודשים , ובכל הפעמים האחרונות נעקצתי בתשלום בדואר.

פורסם

גריל הוא חלק שנכלל אצליהם ברשימה של חבילות לשחרור מהיר.

המקסימום שתידרש זה לשלוח קבלה מפיפל שהעלות שלו לא עולה על 75$.

פורסם

הבעיה היחידה היא שעדיין לא קיבלתי מהם מכתב . ולענות לטלפון הם לא עונים . המתנה של מעל 3 שעות וכלום.ממש מקומם

יפני זה הכי אחי

×
×
  • תוכן חדש...