Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחר הצהריים טובים .

 

יש לי כמה שאלות בנוגע למערכת שאצלי ברכב , המערכת נקנתה ביחד עם הרכב .

 

סאב : Sound X מישהו מכיר את החברה הזו ?

 

מגבר ארבע ערוצים של חברת BAZOOKA 600 וואט . אמורה לעשות את העבודה כאשר הסאב בלבד מחובר אליה ?

 

HU : Pioneer deh1450ub יכול להיות שיש הגדרות שפוגעות ביכולת הצליל של הסאב ?

 

הרכב שלי הוא שברולט אופטרה האצבק אוטו קטן . כך שהסאב אמור לעבוד בסדר .

 

הבעיה שלי היא בסאב וופר . לא מצליח להפעיל ולכוון אותו כמו שצריך . מה שניסיתי עד עכשיו :

 

כשקניתי את הרכב הסאב היה מחובר ל- של ערוץ 4 ולמינוס של ערוץ 1 , גם אם זה ישמע לכם מוזר הסאב עבד בצורה מעולה ואז אמרו לי שהסאב לא מחובר טוב בכלל ולא מבינים איך הוא עובד בכלל .

 

אחרי זה חיברתי את הסאב בגישור למינוס של ערוץ 2 ולפלוס של ערוץ 1 וגם ככה הסאב לא עבד טוב .

 

ניסיתי את כל האפשרויות לגישור במגבר לכל הערוצים אך ללא הצלחה שהסאב יפעל כמו שצריך .

 

לאחר מכן החזרתי את הסאב למקור מינוס של ערןץ 4 ולמינוס של ערוץ 1 אך גם שם הסאב לא עבד מי יודע מה .

 

הגעתי לנקודת הנחה שאולי יש משהו ברדיו דיסק שגורם לסאב להישמע רע או לא לעבוד ? ההגדרות ברדיו דיסק .

 

SUB CRTL : 80HTZ

SUB W : NOR

SLA : 0

S.Strev : 1

 

גם לאחר הכוונה בכיוונים במגבר הסאב לא מוציא את הצליל הרצוי שסאב צריך להוציא (דפיקות)

 

כרגע הסאב מחובר בגישור - של 2 ו+של 1 . GAIN עומד על החצי בול .

X OVER - על LPF 80 HRZ .

 

אם למישהו עולה בדעתו מה יכולה להיות הבעיה אני אשמח .

 

נ.ב : הלכתי גם לבעל מקצוע והוא אמר שהמגבר יכול להיות התקלקל ולכן לא מספק לסאב את הכוח הרצוי לו כדי שיפעל . לפי דעתי זה לא נכון כי הוא הסתכל ממש חצי דקה ובריפרוף .

 

אם עוד מישהו חושב שהבעיה במגבר אשמח למגבר בסיסי שיגביר את הסאב בלבד אך שבעתיד אוכל להגביר בעזרותו גם את הרמקוליים הקדמיים .

 

סליחה על החפירה .

×
×
  • תוכן חדש...