Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריקול כריות אויר בניסאן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש עוד בעלי ניסאן אלמרה, טראנו, ווינר, פטרול ו x trail בקהל שקיבלו קריאה חוזרת לרכבם ל"החלפת יחידת ניפוח כרית האויר של הנוסע הקדמי"?

 

עשיתי מחקר קצר, באנגליה, הריקול הזה יצא לפני שנתיים (!!!) מינוס 3 חודשים.

 

ומבדיקה בארה"ב, זה ריקול חמור מאד שלא סובל דיחוי ובעלי סנטרה 2004-2006 צריכים לסור למרכזי השירות בדחיפות לסדר את תקלה.

 

בגדול זה חלק מה Takata recall ובארה"ב מתחוללת סערה סביב העניין (6 מיליון רכבים נדרשים לקריאה חוזרת), אם מישהו יוכל לאמ;לק את זה לטובת הקוראים אודה לו מקרב לב.

 

ורק אצלנו היבואן חיכה שנתיים או שרק עכשיו התור שלי הגיע?

פורסם

ביוני לפני שנתיים (שנה ו 9 ) עברתי את הריקול הזה!

קניתי בזמנו ניסאן אלמרה 2003, העליתי פוסט התחדשות פה בפורום ומישהו מפה אמר לי שיש לרכב ריקול ושאגש לסוכנות!

כשהתקשרתי אליהם הם אמרו שזה נכון, ושאגיע אליהם

הם טענו שאין צורך להחליף את הכריות אוויר בכולם! אלא רק בחלק בודדים ובכל השאר צריך רק להחליף את הברגים שמחזיקים את הכרית או משהו כזה

כשהגעתי אליהם פירקו את הכרית ואמרו לי שהרכב שלי הוא הרכב השני בארץ שבאמת צריך החלפת כרית אוויר!!! ולא רק ברגים.

הרכב נשאר שם יומיים כדי שיגיע החלק עד שהזמינו אותו והחליפו את הכרית, ללא עלות כמובן.

הדבר המצחיק זה שבזמן שהרכב היה במוסך יומיים אחר כך הגיעה לי הבייתה קריאה לתקן את הריקול.

פורסם

מוזר, קניתי את הרכב לפני שנתיים (ושבוע) ועברתי כבר שני טסטים והייתי מספר פעמים במרכזי וכלום, רק עכשיו קיבלתי את ההודעה.

 

אלמרה פרפקט 2004, האצ'בק תוצרת אנגליה.

פורסם

אז לא ניתקו מצבר כי האודומטר לא אופס וגם ברדיו דיסק תחנות הרדיו נשמרו.

 

אם אנחנו כבר בנושא, יש סיכוי שהתאורה בתא המטען הפסיקה לעבוד בגלל משהו שעשו בתיקון?

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
שלום לכולם,

 

יש עוד בעלי ניסאן אלמרה, טראנו, ווינר, פטרול ו x trail בקהל שקיבלו קריאה חוזרת לרכבם ל"החלפת יחידת ניפוח כרית האויר של הנוסע הקדמי"?

 

עשיתי מחקר קצר, באנגליה, הריקול הזה יצא לפני שנתיים (!!!) מינוס 3 חודשים.

 

ומבדיקה בארה"ב, זה ריקול חמור מאד שלא סובל דיחוי ובעלי סנטרה 2004-2006 צריכים לסור למרכזי השירות בדחיפות לסדר את תקלה.

 

בגדול זה חלק מה Takata recall ובארה"ב מתחוללת סערה סביב העניין (6 מיליון רכבים נדרשים לקריאה חוזרת), אם מישהו יוכל לאמ;לק את זה לטובת הקוראים אודה לו מקרב לב.

 

ורק אצלנו היבואן חיכה שנתיים או שרק עכשיו התור שלי הגיע?

 

קיבלת הודעה בדואר?

×
×
  • תוכן חדש...