Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב ספורטיבי ומגניב ב70-80-90 אלף


Eddard
שימו לב! השרשור הזה בן 3339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתי ממש קרוב ללחוץ על ההדק על פיג'ו 206XS. אבל אז מצבי השתנה משמעותית והתקציב גדל בהרבה, לסכום שיוגדר לפי כמה אני אוכל להרשות לעצמי לשלם בחודש - אבל עד 100K כסכום מקסימלי.

 

אני מחפש רכב קטן (שיהיה קל להחנות), עם התנהגות כביש מהנה ומנוע כיפי (אידיאלית לא אחד שעושה 1:6 דלק אבל לא פוסל :wink:), שנראה סבבה (אבל לא כmust), לא חייב 5 דלתות אבל כדאי שיהיה מושב אחורי שאפשר לדחוס בו שני אנשים לנסיעה קצרה פעם בשבוע.

אפשרי ידני.

מעדיף משהו לא נדיר מאוד כדי שאני אוכל למצוא אותו גם במגרשי רכב או בחיפוש מהיר ביד2, צריך לקנות בשבועות הקרובים.

 

מה יש לי בתחום? לאן להסתכל? ראיתי שיש אלפא מיטו וג'ולייטה בתחום הזה, אפילו דגמי תלתן ירוק, יש למה להסתכל עליהן? יש כאלה במגרשים? אולי משהו אחר? קפץ בswitch וביד2 פיאט פונטו אבארת', מה איתה? ולעומת האחרות?

עריכה אחרונה על ידי Eddard
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

1.לא ממליץ לקנות במגרש,יש מספיק הצע בשוק הפרטי.

2.אפשר מיטו תלתן,תבדוק אם גולייטה תתתן גם בתקציב (לדעתי לא) וכמובן יש לך golf gti. אני חושב שדור 6 נכנס בתקציב לאקזמפלר שמור אבל אם לא ואתה גם לא מוכן למתוח,הדור החמישי טוב יותר,רק חפש אחד במצב טוב.

לשם השוואה יש יותר מיטו תלתן שמורות מאשר gti,אפשר גם גולייטה רגילה אבל לדעתי היא פחות מלהיבה מ gti.

לדעתי הפונטו אבארט דומה למיטו תלתן (אותה פלטפורמה בסך הכל) אז אפשר לשקול גם אותה.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Golf GTI זאת עסקה מעולה בתקציב שלך. הרכב מהנה מאוד, יש קהילה חזקה בארץ של חובבי המותג והמון אפשרויות שיפורים זמינות. חוץ מזה שמדובר בסוג של קלאסיקה (במגבלות התקציב, זה לא פורשה 911).

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דור 6 בתקציב שלו, זה כיוון 100-110 מחירי התחלה (בד"כ לרכבים לא במצב טוב). אגב, אור, דווקא במבחנים כתבו שה-6 שיפור ניכר מ-5, ולא ההפך.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרצתי שאילתה ביד 2 על גולף GTI באיזור שלי ומשנתונים 08-11, מי מהם יותר בתקציב ומי מהם פחות - אבל כמעט כולם מוחזקים בכפרים ערביים :\. פחות סימפטי.

מעבר לזה שרוב הרכבים משופרים ואני לא מחפש חיית ביצועים עם 300 כ"ס שרואה מוסך בגלל כל מיני שטויות ששמו לה בפנים או שסתם שותה לי דלק כשאני עומד ברמזור.

 

אם מישהו מכיר אקזמפלר שמור אישית אני אשמח לבדוק אותו. אבל אם זה להתחיל לחפש את האחד שלא שחט את האוטו, שזאת לא יד רביעית בארבע שנים ושגר ביישוב שאני מאמין שאוכל לצאת ממנו אחרי שאכנס...

 

למיטו תלתן יש שלושה באיזור, שלושתן במחיר סביר ולפחות ממבט נראות שלא אנסו אותן. אני אמשיך לבדוק בכיוון הזה.

ג'ולייטה תלתן יש אחת בלוח ב150, אני מאמין שאני יכול להגדיל את התקציב, זה פשוט שאלה של לכמה זמן אני לוקח את ההלוואה, אבל 150 זה באמת די הרבה.

 

מה לגבי מיני קופר S? יש כמה שנכנסות בתקציב באיזור ונראות ממש חמודות. איך היא בנהיגה? או שירוקו? רק נראית ספורטיבית או שגם מתנהגת ככה?

יש עוד אופציות ששווה לשקול?

 

ד.א. כיוונתי גבוה, אבל גם אם יש משהו שנותן את אותה רמה של כיף גם עם קצת פחות כוח אני קונה, סה"כ מדובר בחיסכון בדוחות מהירות ;)

עריכה אחרונה על ידי Eddard
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במצב שלך הייתי בוחן באמת את השירוקו , בין הרכבים שיותר נחמדים שיצא לי לנהוג בהם , סך הכל כחבילה מאוד חביב , בראה קרבי יודע להאיץ טוב שצריך ודיי נינוח בקרוז , דלק תלוי באיזה מנוע תבחר בגדול זה לא פחות מ 1-10 בממוצע.

במידה ולא בא לך על 2 דלתות , יש לך את הלאון שנתונים 2012/3 עם מנוע 1.8 גם אחלה רכב.

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ספורטיבית אבל פוקוס טיטניום חמש דלתות 2 ליטר 170 כ"ס תתן לך הרבה רכב בלי הרבה מידי כסף. רק תראה שהגיר טופל ותוחזק כראוי.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיטו תלתן נשמעת די אידיאלית עבורך והאמת - אם אתה לא לחוץ על כוח אז גם מיטו רגילה תענה לצרכים ותחסוך לך כמה שקלים (או תאפשר לך לעלות בשנתון).

 

אבארט פונטו סטנדרטית דומה באופי למיטו תלתן, אני לא בטוח מה ביד שתיים אבל אם יש שם רכב עם קיט מקורי, אז זה שדרוג משמעותי בלי פגיעה באמינות. פונטו EVO טורבו (לא אבארט, אלא הדגם עם 135 כ"ס) זה גם אופציה מעניינת, "חצי אבארט" ולא הרבה פחות נדירה ממנה.

 

לחלופין - אם אתה באמת מתכוון לזה כשאתה אומר "רכב קטן" - אני חושב שתוכל למצוא 500 אבארט בתקציב, הן יותר נפוצות - מכונית עם הרבה מאוד אופי, חמודה למראה אבל עם יכולת שעולה בהרבה על המראה התמים - בגדול, אין הבדל ביצועים משמעותי בין אבארט פונטו / 500 סטנדרטיות, אם כי הן שונות באופי.

 

במקומך לא הייתי מסתכל על רכבים גדולים יותר (ג'ולייטה וכו'), תשלם יותר גם בקניה וגם בתחזוקה, ולצרכים שלך לא תהנה מהגודל, אולי להפך.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הכרות מאוד קרובה עם המכוניות שנדונו פה אז אני אנסה לעשות לך קצת סדר:

 

גולף GTI - עושה את הכל באופן מושלם, קשה מאוד להשיג אחת נורמלית. אם אתה בקטע של שיפורים\מעדיף אוטומט זאת כנראה האופציה הכי טובה. ביטוח ממש יקר ואין מצב שתמצא אחת נורמלית במגרש.

 

ג'ולייטה תילתן - חזקה מאוד ומאובזרת לא רע (אם כי חסר דברים מאוד אלמנטריים). לא מהנה מאוד לנהיגה ועלות הטיפולים במוסך מורשה יחסית יקרה (שמן לבד עולה 500 ש"ח). משום מה הביטוח בג'ולייטה יצא לי יותר זול מהביטוח של מיטו ושל ה GTI.

 

מיטו תילתן - מאוד צפופה, פחות איכותית בצורה משמעותית מהגולף ומהג'ולייטה, מאוד מאוד לא נוחה, הגה קצת מוזר, אבל בניגוד לדעה הרווחת אני מאוד התחברתי להתנהגות שלה ויש בה משהו מאוד כיפי וששובב. אבזור על הפנים. אותו דבר עם הפונטו אברת' שהיא מאוד דומה בהתנהגות למיטו.

 

500 אבארת' - עדיין אין לי הכרות קרובה, אני בחיפושים אחרי אחת בשבילי. צפופה מאוד וכנראה שלא תוכל להסיע שני אנשים בנוחות מאחורה, אבל הכי נפוצה ביד 2 מבין כל שאר הספורטיביות.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ספורטיבית אבל פוקוס טיטניום חמש דלתות 2 ליטר 170 כ"ס תתן לך הרבה רכב בלי הרבה מידי כסף. רק תראה שהגיר טופל ותוחזק כראוי.

דווקא מבחינת התנהגות היא יותר ספורטיבית ממכוניות שיותר חזקות ממנה.

אבל הגיר הוא פשוט דיל ברייקר, בק"מ סביר אין דבר כזה גיר שטופל ותוחזק כראוי, אם הוא עבר החלפות קלאצ'ים ועידכוני גרסה אז זה עדות לגיר דפוק שימשיך להיות דפוק.

דווקא גיר שלא טופל/ תוקן/ תוחזק (והגיע לק"מ מכובד של 50K+) יעיד על אקזמפלר אמין יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אענה קודם כל לפוקוס, זה אוטו די גדול, די משפחתי.

 

לגבי הGolf GTI, נראה שאני אקנה כבר ביום מן הימים כשיהיה לי כסף לקנות אחת חדשה או לפחות אחת שאני אדע מה עבר עליה (Infinity, אתה מוכר את האוטו בחתימה?).

 

ה500 זה אוטו ממש קטן, לא אוהב את הקטע הזה, ואם המיטו גם צפופה כמו שInfinity אומר אז זה פוסל גם אותה - אבל אני עדיין אנסה לעשות סיבוב על אחת לפני שאני אוריד אותה מהרשימה.

 

ג'ולייטה באמת בתחום הגבוה של הסקאלה גם במחיר התחלתי ואם היא ממשיכה ככה גם בטיפולים וביטוח אז זה באמת לא בור שאני רוצה להיכנס אליו (לא זכיתי בלוטו, פשוט מצאתי עבודה טובה :))

 

ראיתי שב100,000 באמת נכנס הטווח הנמוך של השירוקו, אבל באמת אלה של לגרד את התחתית. שווה את ההשקעה? שוב, אני לא מחפש חיית ביצועים אלא רכב שכיף לנהוג בו.

 

ומה לגבי המיני קופר S? מאוד קורץ לי כי ראיתי שיש בטווחים של פחות מ100 (לדוג' אחת ידנית מ2008 ב85 שנראית ממש סבבה), איך האוטו? כמה קטן הוא בפנים? צפוף כמו כל המכוניות מיני החדשות או יותר בכיוון של סופרמיני?

 

ואחרון, הסיאט לאון 1.8 גם נראית כמו אופציה טובה, יש יחסית הרבה, היא במקום טוב מתחת לתקציב גם בשנתונים מאוחרים והיא מומלצת כרכב ספורטיבי. דעות עליה?

עריכה אחרונה על ידי Eddard
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלו כבר נמכר. תחפש גם לאון FR שנתונים 10-11, נכנס בתקציב (סביב 100 אלף+-).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי ביקורות ואומרים שהלאון לא מאוד ספורטיבית בהתנהגות, משפחתית שנוסעת מהר ולא הרבה יותר. זה נכון? שזה אוטו שקיבל תדמית ספורטיבית בגלל נערים שרצו לשדרג את המנוע של האיביזה שלהם?

 

ומכיוון שונה לחלוטין, חשבתי אולי להשקיע את העו"ד כסף ולקנות 208GTI,הביקורות ממש מכללות, דעות בנושא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלאון FR לא ממש ספורטיבית, אבל כל פעם מחדש אני מאוד נהנה לנהוג עליה.

אם אתה רוצה את ה-רכב הספורטיבי, אז מתיחה באזור ה-100-120 אלף ואתה מוצא את עצמך בתוך מגאן RS.

אני באופן אישי נהגתי באבארט 500, ומאוד מצפה ליום (שיגיע) וארשום אחת שכזו על שמי. תעשה לעצמך טובה ותעשה נסיעת מבחן על אחת כזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...