Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר 2015


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זאת נחשבת "הסתערות" על רכבי דאצ'יה?

 

[ATTACH=CONFIG]412414[/ATTACH]

 

פה דיווחו על כ 400 מכוניות. שזה נתון יפה.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זאת נחשבת "הסתערות" על רכבי דאצ'יה?

 

[ATTACH=CONFIG]412414[/ATTACH]

 

את התוצאות תראה יותר בפברואר-מרץ.

 

מפליא לראות שהרכב הכי נמכר בינואר הוא סקודה אוקטביה, למרות שהיא המשפחתית הכי יקרה ולמרות ה"אמינות" של ה-DSG.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
זאת נחשבת "הסתערות" על רכבי דאצ'יה?

 

[ATTACH=CONFIG]412414[/ATTACH]

 

הסתערות לא, אבל למותג חדש שלא משווק באופן ישיר לחברות הליסינג אלו בהחלט מספרים יפים מאוד, בקרסו יחתמו בשתי ידיים אם זה יהיה קצב המכירות לשנה הראשונה. אמנם תיבה ידנית הולמת את רוח המותג, אך בישראל עדיין יש רבים שעבורם תיבה ידנית זה פשוט לא אחד גדול כך שהמספרים האלו בהחלט חיוביים מאוד עבור קרסו, כמובן שאי אפשר להשליך מחודש ראשון, גם לא מהשני והשלישי, על התוצאות בסוף השנה.

פורסם
את התוצאות תראה יותר בפברואר-מרץ.

 

מפליא לראות שהרכב הכי נמכר בינואר הוא סקודה אוקטביה, למרות שהיא המשפחתית הכי יקרה ולמרות ה"אמינות" של ה-DSG.

 

צריך לחשוב על האוקטביה ממבטו של משתמש הליסינג הממוצע, צריך גם לזכור שינואר 2012 (בכלל שנת 2012) הייתה שנת הפוקוס בליסינג ורבים מעדיפים כעת להחליף את הפוקוס באוקטביה כמכונית משפחתית טובה יותר (ועם הרבה פחות בעיות בגיר).

פורסם

וואלה, הצלחתי לשכוח שדגמי דאצ'יה הם ידניים בלבד. בהתחשב בכך, וגם בעובדה שזה לא חודש מכירות "שלם" בשבילם, אלה כנראה נתונים מצויינים+

 

ברכות ל24 בעלים חדשים של דאסטר דיזל 4X4

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם (נערך)
את התוצאות תראה יותר בפברואר-מרץ.

 

מפליא לראות שהרכב הכי נמכר בינואר הוא סקודה אוקטביה, למרות שהיא המשפחתית הכי יקרה ולמרות ה"אמינות" של ה-DSG.

 

אני חושב שאתה טועה, סקודה אוקטביה אמנם נמכרה די הרבה וזה מפתיע אבל מעליה ניצבת מאזדה 3 (הכי נמכרת מבין המשפחתיות) והכי נמכרת מבין כלל הרכבים היא קיה פיקנטו.

עריכה אחרונה על ידי marom9
פורסם

אני אחד מהמאושרים שנמצא בטבלה הזאת, הרכב שלי נימכר עם סהכ 55 יחידות (סיאט לאון fr 1.8).

ולפי מה שנראה 2015 תהיה אפילו טובה יותר במכירות מ 2014 אם תמשיך ככה.

פורסם

נתוני מאזדה לא פחות ממדהימים

 

פי 3 משנת 2013

50% יותר משנת 2014 והיד עוד נטויה.

נתונים לעומת חודשי ינואר הקודמים.

 

למאזדה יש מעט מאוד דגמים, והשנה צריך להגיע 2 דגמים חדשים ותחרותיים, ג'יפון ומאזדה 2.

ובכל זאת הם מובילים במכירות.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

סנונית אחת לא מבשרת את בוא האביב ובינואר נמסרות כל המכוניות שנקנו בדצמבר ואנשים ביקשו לשחרר בינואר בגלל השנתון. צריך לחכות חצי שנה כדי להבין אם המגמה של קניה מכל הבא ליד תמשיך גם השנה. עוד מעט תהיה ממשלה חדשה שזה אומר שר תחבורה ואוצר חדשים ואולי חוקים הזויים ומיסים מונפצים ואי אפשר לדעת מה יקרה לשוק הרכב. אישית אני חושב שחייבים לעשות משהו עם הכמויות המטורפות האלה כי המדינה נסתמת. הגיע הזמן להתחיל להוריד מהכביש מכוניות בנות 15 לפחות. יש כיום כבישים ראשיים שלא משנה באיזה שעה הם תמיד פקוקים.

פורסם

 

אוקטביה, איביזה, קורולה, פיקנטו, והקומפקטיות של יונדאי, מובילות את הרשימה עם מעל ל1000 יחידות. נראה שהשנה החדשה בכל זאת תיהיה דומה לקודמתה.

 

גם מזדה חזרה למשחק בזכות ה3 החדשה 1360 רכבים.

פורסם
וואלה, הצלחתי לשכוח שדגמי דאצ'יה הם ידניים בלבד. בהתחשב בכך, וגם בעובדה שזה לא חודש מכירות "שלם" בשבילם, אלה כנראה נתונים מצויינים+

 

ברכות ל24 בעלים חדשים של דאסטר דיזל 4X4

איך מגיעים לנתון של 24 רכבי 4X4 לפי הטבלה שצורפה?

פורסם

הנתונים של מאזדה אני חושב רק יעלו כי בקרוב מגיע תוספת כוח משמעותית בדמות mazda cx-3 שאני באופן אישי פחות מתחבר לעיצוב שלו אבל לדעתי הוא יהיה להיט מכירות ענק. וגם מאזדה 2 אם כי התמחור שלה יהיה חייב להיות נמוך יותר לעומת הדור היוצא.

פורסם

מפליא לראות שהרכב הכי נמכר בינואר הוא סקודה אוקטביה, למרות שהיא המשפחתית הכי יקרה ולמרות ה"אמינות" של ה-DSG.

 

אתה חושב שפרטיים קונים את הרכב הזה? היא מלכת הליסינג (ביחד עם ה- 3 והקורולה). בליסינג באמת שאכפת לך פחות מזה. כמשפחתית היא מרווחת וזריזה יחסית, ורכב מוצלח בפני עצמו, עם חסרון ה- DSG7, שאינו חסרון בליסינג (או לפחות פחות חסרון).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...