Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

להיכנס מתחת לג'ק של הרכב זה חמור מאוד, כי הרכב יכול ליפול והיו כבר אנשים שמתו מזה.

אני מבין שאני צריך 2 בוקים להרים את החלק הקדמי, כמה הנזק הכלכלי יכול לצאת ועד איזה גובה זה מרים?

ומה זו הכנופיה?

עריכה אחרונה על ידי stio
  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

הכנופיה שבה אני חבר, אני יודע שהשם נשמע מזהיר וקצת מחשיד.

גם הליפט לא הכי בטיחותי בעולם ואנשים מתו ממנו, אפשר להרים את הרכב לגובה נאה על בוקים, בדרך כלל

בעזרת ג'ק+קרש עץ חזק.

ושאתה מחליף שמן אתה רוב הזמן לא נמצא מתחת לרכב ככה שהסיכוי להיפצע נמוך מאוד, אתה בדיוק דקה מתחת לרכב,

ויש רכבים שאפילו בהושטת יד אפשר להחליף שמן+פילטר.

לטיפולים לא מניחים רכב על ג'ק אלא על בוקים, הג'ק באתמ סכנת נפשות.

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

פורסם (נערך)

אכן אסור לעולם להיכנס מתחת לרכב שעומד על ג'ק בלבד.

 

זוג בוקים 150 שקל:

 

http://www.justmotor.co.il/products/677989/%D7%91%D7%95%D7%A7-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91

 

ואם אתה רוצה להתפנק אז גם ג'ק עגלה:

 

http://www.justmotor.co.il/products/728608/%D7%92%27%D7%A7-%D7%A2%D7%92%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A7%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%94

 

בנוסף אתה צריך בוקסה 32 מ"מ כדי לפתוח את בית הפילטר אצלך.

 

בוקסה 19 מ"מ לבורג הריקון.

 

ידית ראצ'ט בסביבות 60-70 שקל.

 

השקעה חד פעמית ואתה מסודר לשנים הקרובות.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

הפרויקט שלכם ועניין הבוקים נשמע רעיון טוב - כשאסיים את תקופת המבחנים בעוד כחודש אשמח להגיע פעם אחת לראות מקרוב איך אתם עובדים עם הבוקים האלה בהחלפת שמן. אפשרי בתיאום מראש? אם כן אני אצור קשר בסיום תקופת המבחנים.

פורסם

כן אתה מוזמן, אנחנו נמצאים בכמה אזורים נרחבים בארצנו הפצפונת, אתה מוזמן ליצור קשר עם אחד מחברי הכנופיה,

ואם הוא לא באזורך, הוא יפנה אותך לאחד שכן.

אם יש לך ידיים ימניות אני אישית אשמח לתת לך גם לעבוד, אם תיהיה באזור ירושלים, צור עימי קשר בפרטי.

אתה מוזמן גם לקפה או כוס שמן סינטטי מלא.

רועי

פורסם

תודה, נהייה בקשר :)

יש לי ידיים ימניות, עשיתי בעבר מספיק דברים ברכב, לדוגמא החלפת חוטי הצתה (בפיאט אונו), החלפת פנסים שלמים כולל בתי נורה (פיאט), פירוק פאנל חלונות חשמל, פירוקו ושימונו בספריי ניקוי מגעים (בסקודה ובפיאט), החלפת נוזל קירור וניקוז אוויר ע"י ניתוק צינור רדיאטור תחתון (בפיאט) ועוד ועוד... לתחתית הרכב לא הגעתי בגלל ההרמה שלו ולכן אין לי שם ניסיון אבל זה נראה ממש שטויות לפי מה שראיתי לאורך השנים במוסכים.

פורסם

אני לא הייתי מסתכן להיכנס ולעבוד מתחת לרכב בשביל כמה מאות שקלים.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4485059,00.html

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

זאת אחת הסיבות שאני מחליף שמן כל 5k, תקראו לי משוגע, תגידו שזה בזבוז, לי זה עולה פחות מ200 שקלים לשמן סינטטי מלא ופילטר שמן מקורי,ושווה כל שקל!

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם

ואוו זה לא יאומן.

קראתי בעבר שיצרני הרכבים מצהירים על החלפות שמנים וטיפול כמה שיותר גבוה כדי לקבל הנחות במס ירוק? כנראה ששם לוקחים בחשבון שמנוע היום אמור להחזיק 4-6 שנים ולהחליף..

מפחיד, ועוד אבא שלי מאלו שנוטים לאחר בטיפולים.

Opel Adam S 2017

פורסם

אמרתי את זה כבר פעם אני חושב, היצרנים אכן מכוונים לתדירות מאוד נמוכה של טיפולים מטעמי זיהום אויר ותמריץ שיווקי אבל לא יעשו שום דבר אם המהנדסים של הרכב לא יאשרו.

שום יצרן לא רוצה פרסום שלילי על דגם עם מנוע שכושל מוקדם מהצפוי.

פורסם (נערך)

עכשיו האיטלקייה הקטנה בחנייה עושה לי בעיות למה אני מאחר לה בחודש את ההחלפה של השמן חחח.

אצלי החלפת שמן ופילטר זה ביכלל גרושים ולכן כל שנה בשימחה קופץ לטיפול (פחות מ10K ק"מ):

א: אצלי מיכל של 5L של וולוולין ב200 שקל מספיק ל2 טיפולים! (כ2.6L זה המקסימום ואין לי אכילת שמן בין הטיפולים:-D).

ב: בשמשון מחיר של הטיפול החלפת של השמן ופילטר ממש סבבה וביגלל זה ירדתי מהרעיון של לישבור את הראש בבית ואז ליסחוב ג'ריקאן למוסך הקרוב.

 

גם אני לא מבין אנשים שחוסכים על זה והורסים את המנוע.

 

שאלה בקשר לפתיחת המיכסה שסתומים:

האם אפשר ליפתוח אותו לבד בבית והאם יש צורך בחומר כלשהי בעת הסגירה?

כלומר האם אני יכול ליפתוח ולהציץ מה המצב אצלי בגרנדה 1.4L 8V ואז פשוט ליסגור זאת לפי סדר סגירה שנימצא היכן שהוא ברשת עם מומנט מתאים?

 

 

לגבי הרמת הרכב עם ג'ק- אני לפחות לא מוכן להיסתכן בלהרים עם הג'ק ביבלד ולכן תמיד שאני מרים את הרכב אני שם את הגלגל הרזרבי לידו(גודל מלא) ככה שאם חס ושלום הג'ק נופל לא יקרה כלום, גם לא לרכב.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

להשלמת התמונה, הנה מרווחי הטיפולים מתוך חוברת השירות של סיטרואן 2010. יש לציין שאנחנו מוגדרים "תנאים קשים" בעמוד הקודם (שלא צירפתי) בגלל שישראל היא "ארצות חמות בהן הטמפרטורה גבוהה משלושים מעלות לעתים תכופות". ולכן מרווח הטיפול הוא לא יותר מ- 20 אלף.

מרווחי טיפולים.jpg

פורסם

זה אולי ישמע מצחיק אבל דווקא משטר האקלים בישראל מאוד ידידותי לכלי רכב. הטמפ' כאן גם מוחרגות מאלו המאפיינות את המזרח התיכון, אבל לך תלמד את יצרני הרכב והיבואנים גיאוגרפיה.

 

וכל מי שכתב שהוא מחליף כל 5K את השמן - זה אוברקיל מטורף. אפשר להחמיר אבל צריך למצוא נקודת איזון, החלפה כל 5K במיוחד כאשר מדובר בסינטטי מלא זה בפירוש זריקת כסף לפח.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...