Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי טוב לטפל כל שנה או 15K ק"מ, המוקדם מבינהם - ועל זה יש כאן הסכמה גורפת (בפורום).

 

למנוע שנוסע בעיקר בתוואי עירוני! יש לא מעט רכבים שחלק גדול מנסיעתם היא שיוט בינעירוני ואז, במידה ורמת השמן מתאימה, אפשר בפירוש להבין מרווחי טיפול של 25-30 אלף קילומטרים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למנוע שנוסע בעיקר בתוואי עירוני! יש לא מעט רכבים שחלק גדול מנסיעתם היא שיוט בינעירוני ואז, במידה ורמת השמן מתאימה, אפשר בפירוש להבין מרווחי טיפול של 25-30 אלף קילומטרים.

 

תחזור לתמונה בתחילת הפוסט ותחשוב שוב...

בעל מקצוע שמתמחה בסוגי הרכבים האלו אומר שזה לא המקרה היחיד, על מה בדיוק יש להתווכח?

פורסם

בעל המקצוע לא תיאר את תנאי הנסיעה של הרכב, ומכל מקום המקרה שהוא מביא אופייני לרכבים הנוסעים בתנועה עירונית. רכב שרוב הזמן משייט בדרך בינעירונית יכול לעמוד בתדירות החלפת שמן כזו בכבוד.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
תחזור לתמונה בתחילת הפוסט ותחשוב שוב...

בעל מקצוע שמתמחה בסוגי הרכבים האלו אומר שזה לא המקרה היחיד, על מה בדיוק יש להתווכח?

 

יש הרבה על מה להתווכח כי אין לנו הרבה מידע.

אתה אומר לא מקרה אחד... אז כמה? נגיד שלוש בשנה מתוך אלפים שכן שורדים את הטיפולים האלו? אז מה נניח זה אומר?

אני מכיר הרבה דגמי רכב שכן שורדים מרווחי טיפול כאלו ואפילו יותר ולזמן מאוד ממושך כולל מנועי דיזל השם ישמור! מה שמפריך טענות שטוטיות שחוזרות פה על שמן לא מחזיר 30 אלף והיצרני הרכב לא מבינים בשמנים וכו'.

פורסם

חן, אשמח לדעת איך קבעת זאת, ולמה אתה חושב שאתה יכול להתווכח בעניין עם בעלי מקצוע מנוסים שטוענים אחרת (בשרשור הנ"ל בלבד הגיבו לפחות 3 כאלו).

פורסם

מנהל פורום שעושה רושם של בעל מקצוע מנוסה עם הרכבים האלו טוען דווקא שמהמנועים האלו שורדים טיפולים כאלו והבעיה נעוצה בכלל בהרעבת שמן.

פורסם

לא חייבים תמיד להאשים את הטייימינג. תראו כמה יפה נראה המנוע אצלי (THP 2010) ב- 85 אלף למרות קיט טיימינג דפוק, רגע לפני ההחלפה לקיט הטיימינג החדש (מק"ט אחר):

thp.jpg

פורסם

לא מבין למה לחסוך את ה200 ש"ח של החלפת שמן (איכותי) ופילטר שמן פעם בשנה.. בשביל לקבל רכב טוב יותר וחיים שקטים.

 

אני גם לא מבין למה לחסוך החלפה של פילטר ושמן לפחות

פעם בשנה או 15 אלף. אני אישית מחליף כל 10 או שנה,

 

למה?

א. בישראל אנשים לא אוהבים לשלם על איכות.

ב. הישראלי הממוצע חרד על כל שקל שהוא מוציא. בוא ותראה איך כואב לישראלים שאחר מרוויח. הם מוציאים לי את המיץ בשביל לקבל הנחה של עוד כמה שקלים בנוסף להנחה הדיבה שהם קיבלו.

זאת למה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לא חייבים תמיד להאשים את הטייימינג. תראו כמה יפה נראה המנוע אצלי (THP 2010) ב- 85 אלף למרות קיט טיימינג דפוק, רגע לפני ההחלפה לקיט הטיימינג החדש (מק"ט אחר):

[ATTACH=CONFIG]412350[/ATTACH]

מה שגרת הטיפולים אצלך?

הרכב איתך מהניילון?

ושאלה אחרונה,מה סוג הנסיעות שלך וסגנון הנהיגה?

תודה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
למה?

א. בישראל אנשים לא אוהבים לשלם על איכות.

ב. הישראלי הממוצע חרד על כל שקל שהוא מוציא. בוא ותראה איך כואב לישראלים שאחר מרוויח. הם מוציאים לי את המיץ בשביל לקבל הנחה של עוד כמה שקלים בנוסף להנחה הדיבה שהם קיבלו.

זאת למה.

 

מה הקשר לקמצנות אני לא מבין...

 

נניח אני סופר קמצן, קונה רכב חדש ב 150.000 ש"ח ומגיע לטיפולים לפי מה שרשום בחוברת הטיפולים. משלם על הטיפלים מה שצריך.

 

איפה בדיוק הקמצנות שלי באה לידי ביטוי ומה הקשר בכלל למה שרשמת?

 

 

 

בכל מקרה, היום לובינסקי ממליצים לבצע טיפולים לפי תוכנית טיפולים לתנאים קשים לכל דגמי הדיזל בארץ ולדעתי גם לכל דגמי הבנזין שזה 15.000 ו 20.000 ק"מ במקום 20.000 ו 30.000 ק"מ בהתאמה.

 

 

פורסם
מה שגרת הטיפולים אצלך?

הרכב איתך מהניילון?

ושאלה אחרונה,מה סוג הנסיעות שלך וסגנון הנהיגה?

תודה.

איתי מהניילון.

שמן כל 15-20.

רק שמן סינטטי מלא ובצמיגות הנכונה.

סגנון נהיגה רגוע לרוב, חוץ מבכבישים מפותלים ומעניינים (וכבר לא נשארו הרבה כאלו:-(). זה רכב שיודע להאיץ ל- 190 בשיפוע.

והכי חשוב - לא להתעלם מצפצוף התראה על חוסר שמן. למיטב ידיעתי יש דבר כזה בכל דגמי PSA הרבה שנים, כולל הודעת ״oil ok״ בפתיחת סוויץ׳. הצפצוף מגיע לרוב בפניה הדוקה ומהירה עוד לפני שממש חסר.


×
×
  • תוכן חדש...