Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

5. אוטו מדהים. הטורבו כנראה לא בשבילך, כי הכיף שהוא מביא לא מתאים לכל אחד: צריך לדעת לבדוק שמן, להחליף פלגים ולשמוע מתי השרשרת טיימינג מזייפת.

 

במידה ואני מטפל קבוע במוסך. האם יש סיבה לא לקנות את המודל החדש עם הטורבו? בכללי אני מעדיף לקנות רכב יותר חדש משנתון 2010.

 

בנושא מכירת הרכב ביום מין הימים. לא ממש מעניין אותי מצב השוק. הרכב ילווה אותי לפחות 5 שנים. וגם אז אעביר אותו לבן משפחה או חבר. (כרגע יש לי C5 2004 שישאר כרכב גיבויי). דיי מדהים ששנת 2004 שמור ביותר עם 140000 ק"מ שווה בעצם דיי כלום.

עריכה אחרונה על ידי michaelbn
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
במידה ואני מטפל קבוע במוסך. האם יש סיבה לא לקנות את המודל החדש עם הטורבו? בכללי אני מעדיף לקנות רכב יותר חדש משנתון 2010

 

כל עוד תחליף את הסט טיימינג אתה תהנה מאד מהרכב.

למיטב זכרוני ב2011 הייתה מתיחונת פנים,ככה שכדאי לרכוש החל מהמודל הזה.

פורסם
כל עוד תחליף את הסט טיימינג אתה תהנה מאד מהרכב.

למיטב זכרוני ב2011 הייתה מתיחונת פנים,ככה שכדאי לרכוש החל מהמודל הזה.

 

בהחלפת הטיימינג אתה מתכוון לפי הוראות הייצרן בזמן הקבוע? כמובן שאני תמיד אני מטפל לפי הספר

פורסם

 

התכוונת אלי? כי דווקא כן הייתי, וזו התרשמותי. מעבר למראה חיצוני נהדר ומיזוג בקורות הדלת ליושבים מאחור - לא התרשמתי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
התכוונתי לאחר הרכישה,מדובר בחלק משופר שמחליף חלק פגום,לא משחקים עם טיימינג.

 

אני לא בטוח שהבנתי. הכוונה החלפת הטיימינג בחלף שאינו של הייצרן למטרות שיפור? אם כן מה רע בטיימינג של היצרן והאם יש לך קישור למידע בנושא?

פורסם
במידה ואני מטפל קבוע במוסך. האם יש סיבה לא לקנות את המודל החדש עם הטורבו? בכללי אני מעדיף לקנות רכב יותר חדש משנתון 2010.

 

בנושא מכירת הרכב ביום מין הימים. לא ממש מעניין אותי מצב השוק. הרכב ילווה אותי לפחות 5 שנים. וגם אז אעביר אותו לבן משפחה או חבר. (כרגע יש לי C5 2004 שישאר כרכב גיבויי). דיי מדהים ששנת 2004 שמור ביותר עם 140000 ק"מ שווה בעצם דיי כלום.

היי,

אם תרצה למכור אותה,יש לי חבר שמחפש.

פורסם
במידה ואני מטפל קבוע במוסך. האם יש סיבה לא לקנות את המודל החדש עם הטורבו? בכללי אני מעדיף לקנות רכב יותר חדש משנתון 2010.

 

 

לא הייתי מציע לך בשום פנים ואופן לקנות את ה 1.6 טורבו של היצרן. רק בפורום טכני ראיתי כמה שרשורים על שרשרת נקרעת טורבו נוזל ושאר רעות חולות עם התנערות של היבואן, אני מאמין שיש עוד כמה מחוץ לפורום שלא מודעים לקיומו שסובלים מאותה תופעה ואתה אפילו לא יודע. גם אני קניתי השבוע C4 ובגלל בעיית המנועים של הקונצרן החל משנת 2011 נאלצתי להתפשר על רכב עם מנוע 2000 משנתון נמוך (סוף הייצור של C4 עם מנוע כזה היה ב 2008 ) .

תדפדף קצת בפורום טכני , רק אתמול ראיתי שרשור על המנוע המדובר.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
לא הייתי מציע לך בשום פנים ואופן לקנות את ה 1.6 טורבו של היצרן. רק בפורום טכני ראיתי כמה שרשורים על שרשרת נקרעת טורבו נוזל ושאר רעות חולות עם התנערות של היבואן, אני מאמין שיש עוד כמה מחוץ לפורום שלא מודעים לקיומו שסובלים מאותה תופעה ואתה אפילו לא יודע. גם אני קניתי השבוע C4 ובגלל בעיית המנועים של הקונצרן החל משנת 2011 נאלצתי להתפשר על רכב עם מנוע 2000 משנתון נמוך (סוף הייצור של C4 עם מנוע כזה היה ב 2008 ) .

תדפדף קצת בפורום טכני , רק אתמול ראיתי שרשור על המנוע המדובר.

 

כל הסיפורים שקראת היו יכולים להימנע לחלוטין אם הם היו מחליפים את הסט טיימינג.

מפה ועד לפסול את המנוע הדרך מאד מאד ארוכה.

פורסם

אם זה אותו המנוע של הc4 פיקסו אז גם במורשה סיטרואן אמרו שהוא לא מוצלח ועדיף האטמוספרי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כל הסיפורים שקראת היו יכולים להימנע לחלוטין אם הם היו מחליפים את הסט טיימינג.

מפה ועד לפסול את המנוע הדרך מאד מאד ארוכה.

אני מסכים חלקית. הסט המקורי (2010) הוחלף במשופר בסוף 2011. הבעיה שגם הוא לא מציאה גדולה. אני החלפתי כבר שניים. חוץ מזה, הצטברות הפיח במנועים האלו היא עובדה מוגמרת. וטורבו שהולך לפעמים זה סיפור יקר, שבודאי לא מתאים למי שרק רוצה להגיע מנקודה אלף לבית. החלק שאני מסכים איתו הוא שזו לא סיבה לפסול את המנוע, כי יש תמורה מלאה למאמץ בדמות מנוע חזק ומהנה. וטורבו יש עכשיו בהרבה רכבים פשוטים, כאילו כדי לחסוך משהו לרוכש שלהם (חכו-חכו שהרכבים האלו יהיו בני 3-4 שנים), כך שזה כבר לא חריג.

פורסם

הצטברות פיח בתא שריפה זה מצב שנמצא בכל המנועים שהם הזרקה ישירה,של כל היצרנים!!.

הסט טיימינג המחודש מחזיק עד 100K,אני לא יודע כמה אתה נוסע,אבל לרוב האנשים זה מעל הראש.

אני באמת מבין אותך,והפאשלה פה היא לא של הרכבים,כי החלפת חלקים לחלק משופר זה יש בכל סוגי הרכבים,אפילו יפניים רחמנא ליצלן..

הפאשלה היא של היבואן המחורבן שלא דאג להוציא קריאה{לוודא דווקא ריקול} לכל בעלי הרכבים להגיע להחלפת החלק כדי למנוע תקלה!.

מי שמחליף את הסט טיימינג מקבל מנוע שהוא פנינה אמיתית ומקבל את פרס מנוע השנה כל שנה מאז שהוא יצא,זה יודע רק מי שנוהג על מנוע כזה,לא כל מיני מומחים לבנטיים לידיעת הרקטום.:mrgreen:

פורסם

הסט טיימינג המחודש מחזיק עד 100K,אני לא יודע כמה אתה נוסע,אבל לרוב האנשים זה מעל הראש.

 

הסט המשופר הוא של היצרן (סיטרואן) או של חברה אחרת? אם קיים, אשמח גם לקישור למידע נוסף

פורסם

הסט טיימינג המחודש מחזיק עד 100K,אני לא יודע כמה אתה נוסע,אבל לרוב האנשים זה מעל הראש.

אני באמת מבין אותך,והפאשלה פה היא לא של הרכבים,כי החלפת חלקים לחלק משופר זה יש בכל סוגי הרכבים,אפילו יפניים רחמנא ליצלן..

הפאשלה היא של היבואן המחורבן שלא דאג להוציא קריאה{לוודא דווקא ריקול}

 

גם היבואן של VAG לא הוציא ריקול לשרשרת המחורבנת שלו , ומי שהחליף לבד שילם כ 4000 ש"ח ב'צמפיון או קצת פחות אצל רון.

הכל טוב ויפה , יש לך אומץ לנסוע עם רצועה 100K ק"מ ? אולי אם אתה עובר 25K ק"מ בשנה. ב C4 יש גם שגרת טיפולים לטיימינג של פעם ב 10 שנים.

אני לא בטוח שהרכב יישאר אצלי 10 שנים , אבל כל אחד שקצת מבין ותשאל אותו יגיד לך שזה גימיק שיווקי של היבואן וצריך להחליף כל 5 שנים.

וזה לא רק השרשרת , הנה ציטוט של eyalzo משרשור בפורום טכני (השרשור בעמוד הראשון בפורום נכון לכתיבת שורות אלה) :

 

"לדעתי עדיף לך לזרוק את האוטו לים או לבדוק משהו יצירתי כמו החלפה למנוע דיזל או ה- 2000 הפשוט של פעם. אני עכשיו נאלצתי להחליף טורבו אחרי 105K, למרות שעשיתי טיפולים מוקדם (20K במקום 30K) רק במוסכי הרשת. גם זה נורמלי, היבואן יודע, ולא מחליף מיוזמתו ולא משתתף בתיקון למרות שבמוסך הם כבר יודעים לפי האוזן להגיד שהשרשרת בדרך ו/או הטורבו הולך להכות אותך. אז תכין גם 9,000-13,000 להחלפת הטורבו. סיכוי טוב שזה אורב לך בהמשך. לא סתם פג'ו וסיטרואן לא נמצאים כיום אפילו בעשירייה הפותחת של המותגים בארץ. המנועים האלו מחזירים אותם לשנים האפלות שבנו להם את המוניטין השלילי."

 

לא יודע מה איתך, אבל כמו שבחיים לא אמליץ למישהו על TSI DSG מתחילת הייצור או מנוע BMW 1600 עם 120 כ"ס שברכבי PSA ככה גם לא אמליץ על הדרעאק הזה. אין סיבה להקדים טיפולים , ואין סיבה לעשות פלאשינג כל טיפול שנתי כמו שעשו לאח שלי הקטן בקורולה שנת 2003 שהייתה לו כדי למנוע הצטברות בוצה במנוע. גולש בפורום מבקש המלצה על רכב , במקומך לא הייתי ממליץ על לו על מנועי 1600 טורבו של פיג'ו סיטרואן מהשנים האחרונות.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG


×
×
  • תוכן חדש...