Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיטרואן C4 פיקאסו מתה. מחפש חלופה טובה עד 30,000 ש"ח או קצת יותר


mdy

פוסטים מומלצים

אחרי הנוחות של הסיטרואן קשה לי לרדת לרכב קטן ולא נוח מצד שני מחפש רכב אמין. הסיטרואן באמת... כל כך גרועות. די נהנתי עד שהלך הגיר.

מה מציעים בסכום של כ30,000 ש"ח. גם סטיישן יכול להיות פיתרון רע אבל פיתרון

או שמציעים לרדת למשפחתית רגילה ואמינה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טויוטה קאמרי?

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלך על הפיג'ו 3008 מודל 2015 עם המנוע של ה 165 כ"ס. גיר יפני מתוצרת אייסין שעובד נהדר ומפגין אמינות. רכב מעולה במחיר אטרקטיבי. ניתן למצוא ב 30 אלף .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, juna כתב:

תלך על הפיג'ו 3008 מודל 2015 עם המנוע של ה 165 כ"ס. גיר יפני מתוצרת אייסין שעובד נהדר ומפגין אמינות. רכב מעולה במחיר אטרקטיבי. ניתן למצוא ב 30 אלף .

או סיטרואן פיקאסו מאותו מודל עם אותם מכלולים, אמינות דומה, זול בהרבה.

אם לא חשוב העיצוב הג'יפוני - הפיקאסו תיתן הרבה יותר תמורה מבחינת מרווח ומחיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתלבט בין הפיקאסו אוטומט 1600 165 כ"ס שבאמת אפשר להשיג ב25,000-30,000

לבין הדגם של הדיזל 2000 סמ"ק. שאמרו לי שהוא הרבה יותר אמין באזור 40,000-45,000 ש"ח

מה אומרים? למישהו יש ניסיון?

לפני 3 שעות, CX25GTI כתב:

בוא נכנס לפרופורציות, רכב בן 15 ...

אז? לא הבנתי מה התובנה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבירורים שעשיתי לפני הרכישה לא התרשמתי שהדיזל הרבה יותר אמין מהבנזין, גם בבנזין טוענים שהמנוע והגיר אמינים מאוד, וכמעט כל המכלולים האחרים אמורים להיות זהים

יש את השיקול של החיסכון בדלק, רלוונטי רק אם יש לך נסועה גבוהה שתצדיק את הפער בעלות הרכישה,

אני אישית ירדתי מהדיזל בגלל שיש לי המון נסיעות עירוניות כל יום ורק פעם בשבוע נסיעה מחוץ לעיר, וזה פחות בריא למערכות הדיזל

ובאופן כללי מידע מהבירורים שלי - יש כמה תקלות שמופיעות באיזור 100/140 אלק"מ, (מצערת / קניסטר דלק / פורק לחץ טורבו / ממיר), חלק מהם חוזרים על עצמם שוב כעבור נסועה דומה (פורק וממיר) וחלק מוחלפים למק"ט משופר שפותר את התקלה (מצערת / קניסטר)

אם כל התקלות נופלות עליך זה עלול לעלות 20/30 אל"ש, רצוי לחפש אחד שכבר עבר חלק מהתיקונים האלו ואז יש לך פחות עלויות.

בחישוב שלי מה יצא יותר משתלם לאורך 5 שנים + 150 אלק"מ (30 בשנה), בדקתי את הפיקאסו מול טויוטה פריוס+, יצא לי עלות דומה (בשקלול עלות רכישה מול מכירה ועלויות אחזקה משוערות, לא חישבתי את הקטע של הדלק) עם פער לטובת הפיקאסו

מצד אחד יש חיסרון של יותר כאב ראש בהתעסקות עם התקלות, אבל מצד שני אתה מקבל נוחות ומרווח מעולים, ומבחינתי יש פלוס ענק בכך שאני לא צריך לעשות ביטוח מקיף וגם לא צריך לשלם עלויות ריבית.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור אם הרכב נסע קרוב ל200,000 או קצת יותר, לקנות רק החליפו שוב פורק וממיר.

מוכר אחד אמר לי שהוא החליף מיצערת (נסע 130,000) פסלתי בגלל התקלה עכשיו אני מבין ממך שבדיוק להיפך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק.

קח בחשבון שהממיר זו התקלה היקרה (משהו כמו 6-8 אל"ש למקורי)

הכלל ברכישת רכב - להתרחק מרכבים שהוחלפו בהם חלקים משמעותיים שלא היו אמורים להתקלקל, כי זה עלול להעיד על הזנחה או התעללות

אבל חלקים שאמורים להתקלקל בכל מקרה - עדיף לקנות רכב שכבר הוחלפו בו החלקים על חשבון המוכר, רק רצוי לוודא שהוחלפו לחלקים מקוריים ובמוסך מקצועי.

עריכה אחרונה על ידי chezik
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורק עולה 150 שקל בחו"ל  ו3 דקות עבודה עצמית. 

אל תהיהיה מוטרד מכך ממיר זה מכה. ןאם החליפו לבדוק שהוחלף למקורי. כל החליפיים לא מחזיקים מעמד

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, mdy כתב:

אז עם ממיר "נופלים" בכל מקרה ב200,000 ק"מ?

אז בין 180,000 ל210,000 אולי עדיף ה210,000 אחרי ממיר?

זה לא מתוכנת להיכשל בזמן מסויים במדוייק, יש טווח ק"מ שאז בד"כ זה קורה, אבל מדובר בטווח גדול.

צריך לבקש היסטוריית טיפולים ולבדוק מה בוצע לאחרונה.

בכלל ברכב צרפתי חובה לבדוק היסטוריית טיפולים, אפילו רק כדי לוודא שהרכב טופל בזמן ובמוסך מקצועי. זה לא כמו רכב יפני שגם אם עבר טיפול אחת ל-30 אלק"מ הוא ימשיך לשרוד בלי בעיות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו הציעו לי רכב 140,000 עם היסטוריה. טופל היטב. אבל לא מופיע החלפת מצערת / קניסטר דלק / פורק לחץ טורבו. זה אומר שהם נופלים עלי?

אבל כן הוחלף תפוח ומסרק הגה אלטרנטור, צינור טורבו (זה הפורק?) ו3 רצועות

אגב ברכב הקודם שלי היה בעיה במצערת ורק עבר ניקוי אוטומטית 2000 סמ"ק 2008

עריכה אחרונה על ידי mdy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...