Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם היבואן של VAG לא הוציא ריקול לשרשרת המחורבנת שלו , ומי שהחליף לבד שילם כ 4000 ש"ח ב'צמפיון או קצת פחות אצל רון.

הכל טוב ויפה , יש לך אומץ לנסוע עם רצועה 100K ק"מ ? אולי אם אתה עובר 25K ק"מ בשנה. ב C4 יש גם שגרת טיפולים לטיימינג של פעם ב 10 שנים.

אני לא בטוח שהרכב יישאר אצלי 10 שנים , אבל כל אחד שקצת מבין ותשאל אותו יגיד לך שזה גימיק שיווקי של היבואן וצריך להחליף כל 5 שנים.

וזה לא רק השרשרת , הנה ציטוט של eyalzo משרשור בפורום טכני (השרשור בעמוד הראשון בפורום נכון לכתיבת שורות אלה) :

 

"לדעתי עדיף לך לזרוק את האוטו לים או לבדוק משהו יצירתי כמו החלפה למנוע דיזל או ה- 2000 הפשוט של פעם. אני עכשיו נאלצתי להחליף טורבו אחרי 105K, למרות שעשיתי טיפולים מוקדם (20K במקום 30K) רק במוסכי הרשת. גם זה נורמלי, היבואן יודע, ולא מחליף מיוזמתו ולא משתתף בתיקון למרות שבמוסך הם כבר יודעים לפי האוזן להגיד שהשרשרת בדרך ו/או הטורבו הולך להכות אותך. אז תכין גם 9,000-13,000 להחלפת הטורבו. סיכוי טוב שזה אורב לך בהמשך. לא סתם פג'ו וסיטרואן לא נמצאים כיום אפילו בעשירייה הפותחת של המותגים בארץ. המנועים האלו מחזירים אותם לשנים האפלות שבנו להם את המוניטין השלילי."

 

לא יודע מה איתך, אבל כמו שבחיים לא אמליץ למישהו על TSI DSG מתחילת הייצור או מנוע BMW 1600 עם 120 כ"ס שברכבי PSA ככה גם לא אמליץ על הדרעאק הזה. אין סיבה להקדים טיפולים , ואין סיבה לעשות פלאשינג כל טיפול שנתי כמו שעשו לאח שלי הקטן בקורולה שנת 2003 שהייתה לו כדי למנוע הצטברות בוצה במנוע. גולש בפורום מבקש המלצה על רכב , במקומך לא הייתי ממליץ על לו על מנועי 1600 טורבו של פיג'ו סיטרואן מהשנים האחרונות.

 

הבעיה בהסקת המסקנות שלך שאתה מתבסס רק על מקרה אחד כדי לפסול לחלוטין את המנוע,וזאת טעות.

רכב ממוצע בארץ נוסע 17K..אני לא מבין מה בעיה לנסוע 5.5 שנים עם אותו הסט ואז להחליף?!..זה פרק זמן ארוך יותר ממה שרוב הרכבים מחליפים את הטיימינג!.

 

מדינת ישראל היא אפילו לא נקודה קטנה בכל הקשור למכירות רכב עולמיות,באירופה,איפה שרכבי פיגו סיטרואן נמכרים,הם נמכרים בכמויות גדולות מאד,ככה שלתת את ישראל כדוגמא זה לא רציני.

מעבר לכך בארץ הרכבים שנמכרים בכמויות גדולות הם משפחתיות 4 דלתות,פיגו לא מייצרים רכבים כאלה ולכן לעולם לא ימכרו בארץ בכמויות גדולות.

אין שום קשר בין כמות המכירות בארץ לבין איכות הרכבים,מכיוון שבארץ מכירות הליסינג הן ששולטות בכמות המכירות,וחברות ליסינג יקנו איפה שנותנים להם הנחה מירבית על הרכבים בלבד!.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מכיר כמה יצרנים שאצלהם מחליפים מנגנון תזמון כל 90K-120k. זה לא חריג. הבעייה שהיצרן פה התפאר במערכת עם עמידות לכל החיים. בפועל זה לא היה כך.

פורסם

פיגו ו/או ב.מ.וו לא היצרן הראשון שמשתמש בשרשרת במקום רצועה,לא פיגו או ב.מ.וו ולא אף יצרן אחר,התפאר שזה מערכת לכל החיים,אני לא יודע איפה שמעת את זה,אבל זה פשוט לא נכון.

בין השאר בגלל שלפי הוראות היצרן צריך להחליף את השרשרת אחת ל100K..

פורסם

בפולקסווגן השרשרת אמורה להחזיק לאורך חיי המנוע ללא החלפה. השרשרת נבדקת בכל טיפול ומוחלפת רק במידה והיא נחלשה. אין לרכיב זה החלפה מתוכננת לפי נסועה. לא יודע בקשר לפיג'ו.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
הבעיה בהסקת המסקנות שלך שאתה מתבסס רק על מקרה אחד כדי לפסול לחלוטין את המנוע,וזאת טעות.

רכב ממוצע בארץ נוסע 17K..אני לא מבין מה בעיה לנסוע 5.5 שנים עם אותו הסט ואז להחליף?!..זה פרק זמן ארוך יותר ממה שרוב הרכבים מחליפים את הטיימינג!.

 

הבעיה היא לא בהסקת המסקנות שלי, הבעיה היא שאתה חושב שמדובר בשרשור אחד, וזה בלי שחיפשתי יותר מדי. אגב, גם בשרשור שהבאתי מהפורום כתבו מכונאים שעדיף לא להתקרב למנוע הנ"ל, אם אתאמץ קצת יותר אוכיח לך שיש עוד שרשורים וזה לא היחיד.

גם בפורום PSI השכן דובר על המנוע הבעייתי הזה , באחד השרשורים כתב מישהו שאפילו מוסכי יבואן המליצו לו לא לקנות ולחפש מנוע 2000 סמ"ק RFJ .

חיפוש קצר בגוגל מעלה טונות של שרשורים עם בעיות במנוע הזה , בריחה של ניצוץ , צריחת שמן גבוהה מאד, ממירים שהתפגרו טרם זמנם , בעיות בשסתומים, בעיות שימון לטורבו ו .... זהו , נראה לי. ליקטתי בשבילך כמה ציטוטים נבחרים , שים לב שרוב השרשורים שהבאתי נלקחו מפורומים של פיג'ו סיטרואן בחו"ל , ככה שאין מה לחשוד בבעלי הרכב בשנאה למותג. כנ"ל אני שכבר שנים נוסע על צרפתיות ושולח כל מי שאני מכיר לקנות אותם בתור משומשות בגלל המחירון המצחיק שלהם. לא ברור לי איך אחרי כל המידע שיש ברשת אתה עדיין חושב שזו קנייה טובה ועוד ממליץ לגולשים בפורום לקנות דבר כזה, אבל לא אריב איתך. מיציתי את הנושא.

 

http://forums.hexus.net/automotive/316785-citroen-ds3-adivce-wanted-2.html

"1.6 THP engine has some known faults - issues with timing chain tensioners and blown piston rings are more common than they should be"

 

 

http://www.ds3club.co.uk/showthread.php?2913-THP-engine-breakage-Turbo-timing-chain-power-loss-on-acceleration-cold-start

"What about the numerous reports of detonation and blown piston rings/valves/holed cylinders?"

 

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=96903

"Peugeot 3008 1.6THP - Broken down again, 4 times in 17 months, what now? "

 

http://carleg.com/Problems-of-2011-Citroen-C4-1-6-THP-Engine.html

"some engines have suffered from excessive oil consumption and a damaged catalyst due to oil leaks that could lead to engine failure."

 

 

http://www.peugeotcentral.co.uk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&printertopic=1&t=14577&start=0&postdays=0&postorder=asc&vote=viewresult

"Anyway Peugeot recommended changing the spark plugs and the coil pack on 2nd cylinder that was misfiring."

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
פיגו ו/או ב.מ.וו לא היצרן הראשון שמשתמש בשרשרת במקום רצועה,לא פיגו או ב.מ.וו ולא אף יצרן אחר,התפאר שזה מערכת לכל החיים,אני לא יודע איפה שמעת את זה,אבל זה פשוט לא נכון.

בין השאר בגלל שלפי הוראות היצרן צריך להחליף את השרשרת אחת ל100K..

שרשראות תזמון היו במנועים עוד לפני שכולנו נולדנו.

יש לך הוכחה לטענה המוזרה לגבי השרשרת? כי לי יש ביד ספר של הרכב בו מצוין שרצועה מחליפים כל 90, ואילו שרשרת לא מחליפים בשגרה אלא רק בודקים.

והבדיקה זה סתם שקר - במוסך מורשה הבדיקה של אורך השרשרת עולה 600 שקל!!!

והקיט "החדש", כמו שציינתי, גם כן לא מחזיק הרבה. בקיט הראשון היתה בעיה מולדת במותחן, ואילו בקיט החדש המותחן בסדר אבל השרשרת מתארכת. ואני לא היחיד שהקיט "החדש" החזיק אצלו רק 50 אלף.

עוד מעט יתחילו להגיע התלונות מבעלי ה- C5 עם הטורבו. כרגע הם באחריות, וגם אין הרבה כאלו, אבל אנחנו עוד נפגוש אותם פה בוכים בפורום הטכני כשייאלצו להוציא מכיסם על ההחלפה המטופשת הזו.

פורסם
הבעיה היא לא בהסקת המסקנות שלי, הבעיה היא שאתה חושב שמדובר בשרשור אחד, וזה בלי שחיפשתי יותר מדי. אגב, גם בשרשור שהבאתי מהפורום כתבו מכונאים שעדיף לא להתקרב למנוע הנ"ל, אם אתאמץ קצת יותר אוכיח לך שיש עוד שרשורים וזה לא היחיד.

גם בפורום PSI השכן דובר על המנוע הבעייתי הזה , באחד השרשורים כתב מישהו שאפילו מוסכי יבואן המליצו לו לא לקנות ולחפש מנוע 2000 סמ"ק RFJ .

חיפוש קצר בגוגל מעלה טונות של שרשורים עם בעיות במנוע הזה , בריחה של ניצוץ , צריחת שמן גבוהה מאד, ממירים שהתפגרו טרם זמנם , בעיות בשסתומים, בעיות שימון לטורבו ו .... זהו , נראה לי. ליקטתי בשבילך כמה ציטוטים נבחרים , שים לב שרוב השרשורים שהבאתי נלקחו מפורומים של פיג'ו סיטרואן בחו"ל , ככה שאין מה לחשוד בבעלי הרכב בשנאה למותג. כנ"ל אני שכבר שנים נוסע על צרפתיות ושולח כל מי שאני מכיר לקנות אותם בתור משומשות בגלל המחירון המצחיק שלהם. לא ברור לי איך אחרי כל המידע שיש ברשת אתה עדיין חושב שזו קנייה טובה ועוד ממליץ לגולשים בפורום לקנות דבר כזה, אבל לא אריב איתך. מיציתי את הנושא.

 

http://forums.hexus.net/automotive/316785-citroen-ds3-adivce-wanted-2.html

"1.6 THP engine has some known faults - issues with timing chain tensioners and blown piston rings are more common than they should be"

 

 

http://www.ds3club.co.uk/showthread.php?2913-THP-engine-breakage-Turbo-timing-chain-power-loss-on-acceleration-cold-start

"What about the numerous reports of detonation and blown piston rings/valves/holed cylinders?"

 

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=96903

"Peugeot 3008 1.6THP - Broken down again, 4 times in 17 months, what now? "

 

http://carleg.com/Problems-of-2011-Citroen-C4-1-6-THP-Engine.html

"some engines have suffered from excessive oil consumption and a damaged catalyst due to oil leaks that could lead to engine failure."

 

 

http://www.peugeotcentral.co.uk/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&printertopic=1&t=14577&start=0&postdays=0&postorder=asc&vote=viewresult

"Anyway Peugeot recommended changing the spark plugs and the coil pack on 2nd cylinder that was misfiring."

 

NEPET,מה שלא יהיה אנחנו לא רבים,זה ויכוח רלוונטי לפורום רכב.

שבת שלום.

פורסם (נערך)

אייל, גם בקיט החדש השרשרת מתארכת ? כי אצלי גם השרשרת המקורית מ 2010 התארכה .אולי באשמת היבואן ? כי כשפניתי אליו באחריות על רעש קל אמרו לי זה ככה עד שהמנוע מתחמם (צמרת). בסוף החלפתי כעבור שנתיים על חשבוני מתוך חשש. השרשרת שהוציאו היתה מקורית וארוכה ב סמ וחצי בערך מהחדשה.

גוגי :בספר הרכב לא כתוב זמן טיפול להחלפת שרשרת. בדקתי.

עריכה אחרונה על ידי save
  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

עדיין אותו מנוע. עדיין לא מומלץ. סחטיין על ההקפצה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך


×
×
  • תוכן חדש...