Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שאני הבנתי , השיטה היא בעצם האטת האוטו (לרוב לפני כניסה לסיבוב) וזאת תוך כדי לחיצה על דוושת הבלם ועל דוושת הגז ביחד ברגל ימין , ועל דוושת הקלאץ ברגל שמאל , וכך בעצם ההילוך הנמוך ייכנס כבר לטורים המתאימים למהירות הנוכחית של הרכב.

קודם כל , האם הבנתי נכון?

שנית כל, בהנחה ומה שכתבתי נכון , איזה חלק של רגל ימין לוחץ על הגז ואיזה חלק על הבלמים ?

 

בתודה מראש , וחג שמח לכולם!!!! , עמרי

וואלאק אתה!!

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עקב על דוושת הבלם והקצות-אצבעות על דוושת התאוצה

איך חשבת שיכולה להיות עוד אפשרות אחרת קבילה ???

.I'm a blocked user

פורסם
עקב על דוושת הבלם והקצות-אצבעות על דוושת התאוצה

איך חשבת שיכולה להיות עוד אפשרות אחרת קבילה ???

האמת היא שאני חשבתי שהפוך... עקב על הגז ואצבעות על הבלמים...

 

וד"א: מה הבעייה פשוט להוריד את ההלוך ושהטורים יעלו כבר לבד?

וואלאק אתה!!

פורסם
עקב על דוושת הבלם והקצות-אצבעות על דוושת התאוצה

איך חשבת שיכולה להיות עוד אפשרות אחרת קבילה ???

Hmm.. in both my Miata and the M3 that I had you were not able to do that because of the location of the pedals... I actually don't think I drove a car that you be able to do it like that - Porsche carrera, Mitsu Evo, Suby STI or WRX, Mazda RX8 / RX7 / 323 GTX and lots of other cars

 

.It's actually the other way around for me, the heal goes on the gas, the toes on the brakes

 

:wink: Maybe Levil is extra flexible

 

.Moti

פורסם

Hmm.. in both my Miata and the M3 that I had you were not able to do that because of the location of the pedals... I actually don't think I drove a car that you be able to do it like that - Porsche carrera, Mitsu Evo, Suby STI or WRX, Mazda RX8 / RX7 / 323 GTX and lots of other cars

 

 

 

 

 

 

.It's actually the other way around for me, the heal goes on the gas, the toes on the brakes

 

 

:wink: Maybe Levil is extra flexible

 

 

 

 

.Moti

אז אתה בעצם אומר שיותר נכון ונוח לעשות לפי הדרך שאני ציינתי? עקב על גז וקצות אצבעות על בלמים? (אני פשוט צריך וידוא... האנגלית שלי לוקה בחסר...)

וואלאק אתה!!

פורסם

לא נראה הגיוני מוטי

שימוש בעקב לא נותן מודולציה טובה על דוושת התאוצה

הקצה השני יותר מדויק וניתן לשלוט במינון הגז בצורה מעודנת

.I'm a blocked user

פורסם
לא נראה הגיוני מוטי

שימוש בעקב לא נותן מודולציה טובה על דוושת התאוצה

הקצה השני יותר מדויק וניתן לשלוט במינון הגז בצורה מעודנת

 

כשמבצעים עקב בצד אגודל זה לצורך גז ביניים בזמן בלימה. הבלימה כאן היא החלק החשוב ודורשת את מירב הדיוק בלחיצה. לכן אצלי לפחות (גם ובעיקר כי הדוושות קרובות והכל שם צפוף למטה) אני בולם כאשר האצבעות על הבלמים והעקב (או יותר נכון הצד הימני של כף הרגל) על דוושת הגז. דוושת הגז לא דורשת כאן השקעה מיוחדת, פשוט לחיצה הגונה לעשירית שנייה בשביל להרים את הטורים. ברכב הנכון זה אמור להספיק בדיוק בשביל להעלות אותם למקום הנכון.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כשמבצעים עקב בצד אגודל זה לצורך גז ביניים בזמן בלימה. הבלימה כאן היא החלק החשוב ודורשת את מירב הדיוק בלחיצה. לכן אצלי לפחות (גם ובעיקר כי הדוושות קרובות והכל שם צפוף למטה) אני בולם כאשר האצבעות על הבלמים והעקב (או יותר נכון הצד הימני של כף הרגל) על דוושת הגז. דוושת הגז לא דורשת כאן השקעה מיוחדת, פשוט לחיצה הגונה לעשירית שנייה בשביל להרים את הטורים. ברכב הנכון זה אמור להספיק בדיוק בשביל להעלות אותם למקום הנכון.

 

רוני

אני שואל שוב , למה בכלל צריך את הלחיצה על הדוושה על מנת להרים את הטורים? , הרי הם יעלו כבר מעצמם אם ההילוך הנמוך יותר ייכנס...

וואלאק אתה!!

פורסם

Levil, Roni hit it right on the spot, the braking part is the important part and what you're doing is just to blip the throttle to match the revs and for that the heal will do just fine... also notice that in most cars the gas pedal is located lower than the brake pedal, making it easier to control in the way I mentioned and nearly impossible the other way

 

Omri, rev matching is important when you want to keep the car balanced going into turns while downshifting, a seamless shift will not upset the balance of the car at all, a normal shift that you let the revs climb up by themselves will cause the car to shift the weight to the front and you might need to catch the tail that will become very light or to brake earlier which will make you slower

 

.Moti

פורסם

הטכניקה הזו כבר לא בשימוש בראלי בגלל המעבר לגיר אוטומטי שם השתמשו בה

אבל גם לפני הכניסה של תיבות הילוכים אוטומטיות למירוצים לא השתמשו למיטב זכרוני בטכניקה הזו במירוצי כביש .למה?

.I'm a blocked user

פורסם

מי שרוצה לראות את העניין הזה מבוצע אני ממליץ שיוריד את הסרט Drift Bible, ניתן להשיגו בכל תוכנת ההורדה החביבה עליכם.

פורסם
הטכניקה הזו כבר לא בשימוש בראלי בגלל המעבר לגיר אוטומטי שם השתמשו בה

אבל גם לפני הכניסה של תיבות הילוכים אוטומטיות למירוצים לא השתמשו למיטב זכרוני בטכניקה הזו במירוצי כביש .למה?

I don't know who's your source regarding the usage of h/t downshifting, but I can tell you that I will not downshift a single time without heel / toeing, and so does just about every good driver that I know in the racing clubs that I'm racing with assuming they have a clutch pedal in their car.... don't confuse automatic transmissions and sequential transmissions like the ones that you find in race cars and cars like Ferrari, BMW SMG and more, those are manual transmission with computer actuated clutch, and you still need to blip the throttle to prevent the weight shift and to prevent premature wear of the dog rings

 

.Moti


×
×
  • תוכן חדש...