Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טל,

לא שמתי לב שהוא דיבר על מכוניות מירוץ, התנצלותי.

אבל יש יתרונות מעבר לעזר בבלימה, וציינתי את זה. במכונית כמו שלי, זה מאוד תורם לבלימה, במכוניות עם מערכת בלימה מאסיבית, זה לא תורם בגרוש.

זה לא התכלית של התרגיל הזה.

 

אביחי

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נקודה מושלמת,חחח, זה יבוא עם הזמן,כן.

זה מין רגש כזה,כי נגיד אם אתה מקפיץ מ-4000 סל"ד ל-5500 אז אתה צריך לתת יותר גז,מאשר מ-2000 ל-3000

ביגלל שהמנוע צריך יותר דלק בסל"ד גבוהה.

מי יכול ללמד? בקשר לקורסים אני לא מכיר בדיוק,אבל אמרוים ללמד את זה.אבל לדעתי הכי טוב - אם יש לך חבר שיודע לעשות את זה טוב - תיראה איך הוא עושה.

אין בזה שום דבר מסובך.

ושוב פעם - זה לא DOUBLE CLUTCH.....

זה גז ביניים שקצת עוזר למערכת להתאזן :)

 

 

תראה, אם היה לי חבר שיודע לעשות דברים כאלה, בטח לא הייתי יושב כאן ושואל שאלות מפגרות :roll:.

העניין הוא, שכשהבנתי מה לעזאזל עושה כל פעולה כזו (עקב בצד אגודל/דאבל קלאץ'/גז ביניים) ניסיתי גם לעשות העברת הילוכים ללא קלאץ' (בדיוק בשביל ללמוד למצוא את הנקודה הנכונה להחלפה), אפילו מספר פעמים הצלחתי לעשות את זה, אבל אז באיזה פעם או פעמיים זה עשה לי קצת חריקות, אז נרתעתי ומאז כמעט ולא ניסיתי את זה יותר (בכל זאת, אני לא מז$#ן ת'בת של רוטשילד בשביל לשפץ גירים כל שני וחמישי).

אז מה שחשבתי - אם יש איזושהי מכונית עם מכלולים עמידים יותר (נגיד רכב מירוץ כלשהו), שעליה אני אוכל להתאמן (עם מדריך) תמורת תשלום כלשהו (או במסגרת קורס נהיגה כללי), זה היה לי הכי טוב.

אבל אני מניח שאין פה דבר כזה... תקנו אותי אם אני טועה.

בברכה!

יונתן.

פורסם
אתה באמת חושב ככה??

 

אני מצטער לאכזב אותך, אבל יש לך טעות קשה מאוד.

אני לא הולך לחפש לזה הוכחות כי אתה בטח תסתור אותן איכשהו, אבל תן הצצה ב Youtube כמו שאלכס אמר, זה בטח יספיק.

 

אני לא חושב - אני יודע.

ואני לא צריך לסתור כלום. אתה לא תהיה מסוגל להביא המלצה אחת מגורם מומחה שאומרת אחרת.

 

אם אתה רוצה ללמוד נהיגה מסרטונים ביתיים - בבקשה. רק שאני למדתי מלפחות 20 מדריכים שונים מלפחות 4 בתי ספר לנהיגת מירוצים/נהיגה מתקדמת. זה ההבדל בין רצינות הטענות שלי לזו שלך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

falou, אני מקווה שהסתכל על התיקון. אם כן, בטוח יש איזה אי הבנה, ומהצד שלי אני לא רואה אחת כזו.

אני משער שראית לפחות פעם בחייך מירוץ F1 או GP ואי אפשר להתעלם מהעובדה שההילוכים שם יורדים ברציפות בזמן הבלימה,

עד שמגיעים להילוך הנכון והזכור מראש לפניה. ממה שהבנתי ממך, אתה אומר שרק בסוף הבלימה מורידים להילוך שנראה מתאים.

יש הבדל, לא?

אם תוכל להסביר את עצמך זה יהיה נחמד.

 

נ.ב

שלא תסטה מהעיקר, כתבת "אף נהג בשום מירוץ...גם כשבאים ב-200 קודם בולמים ורק בסוף מתאימים את ההילוך למהירות."

ולא התייחסתי לבלימת מנוע (בינתיים).

מנהל אתר LFS הישראלי.

סימולטור הנהיגה הטוב בעולם.

http://www.lfsisrael.com

פורסם
falou, אני מקווה שהסתכל על התיקון. אם כן, בטוח יש איזה אי הבנה, ומהצד שלי אני לא רואה אחת כזו.

אני משער שראית לפחות פעם בחייך מירוץ F1 או GP ואי אפשר להתעלם מהעובדה שההילוכים שם יורדים ברציפות בזמן הבלימה,

עד שמגיעים להילוך הנכון והזכור מראש לפניה. ממה שהבנתי ממך, אתה אומר שרק בסוף הבלימה מורידים להילוך שנראה מתאים.

יש הבדל, לא?

אם תוכל להסביר את עצמך זה יהיה נחמד.

 

נ.ב

שלא תסטה מהעיקר, כתבת "אף נהג בשום מירוץ...גם כשבאים ב-200 קודם בולמים ורק בסוף מתאימים את ההילוך למהירות."

ולא התייחסתי לבלימת מנוע (בינתיים).

 

אתה רואה את אותם מירוצים שאני רואה?

כי כשאני רואה מירוץ עם חיווי על פעולות הנהג, הורדת ההילוכים באה בסוף הבלימה. דבר אחד בטוח, ב-F1 לא משתמשים בבלימת מנוע כדי לסייע בהאטת המכונית. מה שכן, בגלל שב-F1 יש גיר רובוטי חייבים לעבור דרך כל הילוכים בדרך למטה.

במקרה של F1 זו לא בעיה, כי במערכת מבצעת גז ביניים באופן אוטומטי ומונעת בכך נעילה של הגלגלים בזמן הורדות ההילוך.

 

הורדת הילוכים בזמן בלימה מקסימלית היא מיותרת ומזיקה - בגלל העומס על התמסורת, בגלל חוסר הדיוק שלה בניגוד לעבודה רגישה על הבלם, בגלל שהנהג לא צריך להתעסק בהילוכים בזמן שהוא צריך להיות מרוכז בהאטת המכונית, בגלל שזה לא נחוץ במערכות בלימה מודרניות (ובוודאי לא נחוץ במקרה של מכונית מירוץ),

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני לא חושב - אני יודע.

ואני לא צריך לסתור כלום. אתה לא תהיה מסוגל להביא המלצה אחת מגורם מומחה שאומרת אחרת.

 

אם אתה רוצה ללמוד נהיגה מסרטונים ביתיים - בבקשה. רק שאני למדתי מלפחות 20 מדריכים שונים מלפחות 4 בתי ספר לנהיגת מירוצים/נהיגה מתקדמת. זה ההבדל בין רצינות הטענות שלי לזו שלך.

 

בסדר,אתה עברת הרבה נהגים ובתי ספר,אין בעיה.

חבל פשוט על הויכוח

אם עברת כל כך הרבה אז אתה יודע לנהוג וזה מה שחשוב.כמובן אפשר לא להסכים,עם מה שהכי טובים בעולם הזה עושים,אבל כל אחד יש לו דעה,זה בסדר:)

פורסם
תראה, אם היה לי חבר שיודע לעשות דברים כאלה, בטח לא הייתי יושב כאן ושואל שאלות מפגרות :roll:.

העניין הוא, שכשהבנתי מה לעזאזל עושה כל פעולה כזו (עקב בצד אגודל/דאבל קלאץ'/גז ביניים) ניסיתי גם לעשות העברת הילוכים ללא קלאץ' (בדיוק בשביל ללמוד למצוא את הנקודה הנכונה להחלפה), אפילו מספר פעמים הצלחתי לעשות את זה, אבל אז באיזה פעם או פעמיים זה עשה לי קצת חריקות, אז נרתעתי ומאז כמעט ולא ניסיתי את זה יותר (בכל זאת, אני לא מז$#ן ת'בת של רוטשילד בשביל לשפץ גירים כל שני וחמישי).

אז מה שחשבתי - אם יש איזושהי מכונית עם מכלולים עמידים יותר (נגיד רכב מירוץ כלשהו), שעליה אני אוכל להתאמן (עם מדריך) תמורת תשלום כלשהו (או במסגרת קורס נהיגה כללי), זה היה לי הכי טוב.

אבל אני מניח שאין פה דבר כזה... תקנו אותי אם אני טועה.

 

לדעתי,זה קצת מסוכן לעשות דברים שרושמים בפורומים,כי לא 100% מזה נכון ולדעתי להעביר הילוכים בלי קלאץ' ברכב רגיל - זה עינוי. DOUBLE CLUTCH כבר אמרנו - זה כמעט לא אקטואלי לנהיגה ספורטיבית.

גז ביניים - זה סך הכל קצת עזרה ל-TRANSMISSION בהורדת הילוכים. שאם זה מתבצע בזמן בלימה - אז עושים "HELL TOE"...זאת אומרת עם 2 רגליים עובדים עם 3 פדלים בו זמנית.

 

יש מלא מלא מידע באינטרנט כולל סירטונים שמסבירים איך עושים את זה נכון.

את YOUTUBE כבר פרסמתי,אפשר ללמוד המון מזה

פורסם
בסדר,אתה עברת הרבה נהגים ובתי ספר,אין בעיה.

חבל פשוט על הויכוח

אם עברת כל כך הרבה אז אתה יודע לנהוג וזה מה שחשוב.כמובן אפשר לא להסכים,עם מה שהכי טובים בעולם הזה עושים,אבל כל אחד יש לו דעה,זה בסדר:)

 

אתה יכול להמשיך לצייר סמייליס, אבל אף נהג מירוצים לא משתמש בבלימת מנוע להאטה. ואתה צודק, לכל אחד יש דעה, רק יש מי שמבין על מה הוא כותב ויש מי שממציא לעצמו תיאוריות ממוחו הקודח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סמיילים,חחח

יש דבר אחד שאני לא ממש מצליח להבין - איך אתה יכול לפסול את מה שנהגים מקצועים,ורואים את זה בכל סירטון איפה שמראים רגליים. אני לא יודע איך אתה פוסל כל כך בוודאות את מה שהכי טובים עושים,והם ברמה עולמית. ממש מוזר.

מוזר גם שהמון אנשים[לא בפורום הזה] מסכימים איתי ולא רואים בזה ספק בכלל,כולל מדריכים של בתי ספר לנהיגה מתקדמת וכולל אנשים מהרבה ארצות שבנהיגה מקצועים ביותר.

לא יעזור,נכון שאתה עדיין לא מסכים? אז ביגלל זה שמתי סמייל,ולא רוא טעם להוכיח לך משהו.

שתבין,שאת הכתבה רשמתי בשביל אנשים שרוצים להתקדם,עם כוונה טובה. מקווה שזה יעזור לאנשים ברמת נהיגה ותרבות.

פורסם
אתה רואה את אותם מירוצים שאני רואה?

כי כשאני רואה מירוץ עם חיווי על פעולות הנהג, הורדת ההילוכים באה בסוף הבלימה. דבר אחד בטוח, ב-F1 לא משתמשים בבלימת מנוע כדי לסייע בהאטת המכונית. מה שכן, בגלל שב-F1 יש גיר רובוטי חייבים לעבור דרך כל הילוכים בדרך למטה.

במקרה של F1 זו לא בעיה, כי במערכת מבצעת גז ביניים באופן אוטומטי ומונעת בכך נעילה של הגלגלים בזמן הורדות ההילוך.

 

הורדת הילוכים בזמן בלימה מקסימלית היא מיותרת ומזיקה - בגלל העומס על התמסורת, בגלל חוסר הדיוק שלה בניגוד לעבודה רגישה על הבלם, בגלל שהנהג לא צריך להתעסק בהילוכים בזמן שהוא צריך להיות מרוכז בהאטת המכונית, בגלל שזה לא נחוץ במערכות בלימה מודרניות (ובוודאי לא נחוץ במקרה של מכונית מירוץ),

נראה לי שנהיה כאן קצת דו שיח של חרשים. אתה מערבב בין שני דברים. יש תזמון הורדת הילוכים - ויש שימוש בבלימת מנוע. שני דברים שונים! בלימת מנוע זה משהו שלא משתמשים בו, חד וחלק, אבל הורדת הילוכים בזמן בלימה מקסימלית מתבצעת, ועוד איך, ואף בשלב מוקדם שלה - זה פשוט לא מתבצע לשם בלימת מנוע! הסיבה היא בדיוק מה שאמרת - הנהג לא צריך להתעסק עם הורדת הילוכים כשהריכוז שלו צריך ללכת לכיוון אחר. אלא שהרבה יותר קל ונכון לעשות את זה כאשר המכונית בקו ישר, גם בבלימה מקסימלית, מאשר בסוף הבלימה, בשלב הקריטי של הכניסה לפניה. למה לדעתך מתבצעות הורדות ההילוכים בפורמולה 1 כל כך מוקדם? אם זה היה שגוי ברמה העקרונית, לא נראה לך שהיו מבצעים את אותן החלפות בשלב הסופי של הבלימה כפי שאתה טוען?

 

זה לא רק פורמולה 1, אגב. צפה

של טום קורונל ב-WTCC. יש כמה וכמה נקודות שאפשר לשמוע בדיוק מתי הוא מוריד הילוכים.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

אני מתייחס לכותב הכתבה ולטל (שביט):

 

שניכם דיברתם על נעילת גלגלים אחוריים (מזה באמת צריך להזהר ואז אולי שווה לבזבז זמן על התאמת הסל"ד של המנוע להילוך הנכנס/מהירות הרכב).... מישהו ראה משהו בהודעות שלי בקשר לזה (הנעה אחורית)?

 

לגבי רכב הנעה/הנאה אחורית אתם צודקים - הדיון לפחות ממה שאני הבנתי מפותח השרשור, היה כטכניקה כללית לשימוש בנהיגה ספורטיבית. בהקשר זה, פורמולה 1 זה לא הנעה אחורית? תודה!

כנראה שפותח השרשור לא הבין את דברי כותב הכתבה - או שאני לא הבנתי... גם יכול לקרות.

 

אני קישרתי את זה לראלי.

כמעט אין בראלי היום מכוניות הנעה אחורית. או 4X4 או קידמיות למינהן - לרוב.

מכאן כל הבדלי החשיבה ביננו.

 

ודבר אחרון - כי, לפחות בעיניי הדיון פה נהיה מתיש (לא אתם אלא, בכלל)...

כותב ההודעה ערבב מספר דברים בחלקם קשורים בחלקם לא - עד עכשיו לא הצלחתי להבין מה הקשר בין דבל קלאץ (לחיצה פעמיים על הקלאץ) לנהיגת מירוץ?????

 

במסלול או בראלי???

 

היל טו... בסדר - מבין, משתמש בזה די הרבה (כי לא הגעתי לשליטה מלאה בשימוש בברקס ברגל שמאל - וגם אם כן הייתי מגיע - עדיין יש מצבים בהם הטכניקה הזו שימושית - כפי שכתבתי קודם).

 

מה בין זה לבין הבלאגן בהודעה של פותח השרשור.

הביקורת היתה רק על זה.

 

מקצר זמן? נכון! לחידוש גז. לשליטה ברכב? ממש לא (בשביל זה יש בלימה בשמאל).

מכת גז ביניים? (מילים של פותח השרשור) - לא מכיר דבר כזה! לא קשור לנהיגת ראלי.

הסברתי על משהו דומה שכן (גם מישל התייחס לזה). למי שיש עוד כוח לויכוח העקר הזה בו כל אחד מתכוון למשהו אחר ונתפס לסמנטיקה של כותב אחר - שיקרא את שלוש או ארבע הודעתיי הקודמת בשרשור זה ויבין למה אני התכוונתי.

 

אלון.

פורסם

 

זה לא רק פורמולה 1, אגב. צפה

של טום קורונל ב-WTCC. יש כמה וכמה נקודות שאפשר לשמוע בדיוק מתי הוא מוריד הילוכים.

 

טל

 

צפיתי.

אפשר לשמוע מתי הוא מוריד, לא מתי הוא בולם...

כאשר יש תיבה רובוטית והורדת הילוכים לא דורשת תשומת לב והפעלת רגל שמאל זה באמת לא כלכך משנה מתי מורידים הילוך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני מתייחס לכותב הכתבה ולטל (שביט):

 

שניכם דיברתם על נעילת גלגלים אחוריים (מזה באמת צריך להזהר ואז אולי שווה לבזבז זמן על התאמת הסל"ד של המנוע להילוך הנכנס/מהירות הרכב).... מישהו ראה משהו בהודעות שלי בקשר לזה (הנעה אחורית)?

 

לגבי רכב הנעה/הנאה אחורית אתם צודקים - הדיון לפחות ממה שאני הבנתי מפותח השרשור, היה כטכניקה כללית לשימוש בנהיגה ספורטיבית. בהקשר זה, פורמולה 1 זה לא הנעה אחורית? תודה!

כנראה שפותח השרשור לא הבין את דברי כותב הכתבה - או שאני לא הבנתי... גם יכול לקרות.

 

אני קישרתי את זה לראלי.

כמעט אין בראלי היום מכוניות הנעה אחורית. או 4X4 או קידמיות למינהן - לרוב.

מכאן כל הבדלי החשיבה ביננו.

עכשיו אתה מבין למה אמרתי שזה מתחיל להיות דו-שיח של חרשים? אלון, להזכירך: פותח השרשור לא דיבר על שום הנעה ספציפית וזה לא שהחלטתי להתייחס לכל הנושא בהקשר של הנעה אחורית דווקא. אתה פשוט העלית את ענין הדריפטינג (שבכלל נאמר במקור כהערת אגב), והתיחסתי לדבריך בהקשר הזה. הוא הזכיר את הדריפטינג, אתה אמרת משהו בסגנון של "אין דבר כזה" והזכרת הנעה קדמית. איך בכלל אפשר לקשר לדריפטינג עם הנעה קדמית? אגב, פותח השרשור הוא גם כותב הכתבה, לא? ולא הבנתי את פשר המשפט "בהקשר זה, פורמולה 1 זה לא הנעה אחורית? תודה!".

 

צפיתי.

אפשר לשמוע מתי הוא מוריד, לא מתי הוא בולם...

נו באמת. אני לא מאמין שאמרת את זה ברצינות.

ואם לא משנה מתי מבצעים את ההחלפות כשיש תיבה סקוונסיאלית, מדוע בכל זאת לדעתך מבצעים אותן מוקדם ולא מאוחר - בפורמולה 1, ב-WTCC, וגם במירוצי אופנועים שם משתמשים בקלאץ' ידני רגיל ואין מי שעושה בשבילך גז ביניים?

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

 

נו באמת. אני לא מאמין שאמרת את זה ברצינות.

ואם לא משנה מתי מבצעים את ההחלפות כשיש תיבה סקוונסיאלית, מדוע בכל זאת לדעתך מבצעים אותן מוקדם ולא מאוחר - בפורמולה 1, ב-WTCC, וגם במירוצי אופנועים שם משתמשים בקלאץ' ידני רגיל ואין מי שעושה בשבילך גז ביניים?

 

טל

 

אני לא טוען שמבצעים אותן מוקדם. מבצעים אותן מאוחר, כלומר לאחר הבלימה המשמעותית ולא בתחילתה.

באמת.

 

כמובן שאם חייבים לעשות זאת במקביל מחוסר זמן, עושים זאת במקביל, אבל בטח שלא על מנת להוסיף בלימת מנוע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מתייחס לכותב הכתבה ולטל (שביט):

 

שניכם דיברתם על נעילת גלגלים אחוריים (מזה באמת צריך להזהר ואז אולי שווה לבזבז זמן על התאמת הסל"ד של המנוע להילוך הנכנס/מהירות הרכב).... מישהו ראה משהו בהודעות שלי בקשר לזה (הנעה אחורית)?

 

1)זה נכון גם להנעה קידמית בשביל לא לנעול גלגלים קדמיים כי זה גורם לתת יגוי,בלימה פחות אפקטיבית ו-BLANK SPOTS בצמיגים.

2)אין ביזבוז זמן בהתאמת סל"ד,כי אתה קבוע לוחץ על ברקס,ומנוע 95% זמן קשור למנוע,רק עם כל הילוך למטה - משפיע ליציבות יותר לטובה

 

לגבי רכב הנעה/הנאה אחורית אתם צודקים - הדיון לפחות ממה שאני הבנתי מפותח השרשור, היה כטכניקה כללית לשימוש בנהיגה ספורטיבית. בהקשר זה, פורמולה 1 זה לא הנעה אחורית? תודה!

כנראה שפותח השרשור לא הבין את דברי כותב הכתבה - או שאני לא הבנתי... גם יכול לקרות.

נכון,זה נכון לכל הנעה,ובולט מכוניות פשוטות יותר,עם גיר ידני.

אני קישרתי את זה לראלי.

בסדר,אבל בראלי זה כמעט לא אקטואלי כי אתם לא צריכים לשמור על אחיזה שמלאה[תכונה של ראלי - להחליק בצורה נכונה - זה יותר מהר]

כמעט אין בראלי היום מכוניות הנעה אחורית. או 4X4 או קידמיות למינהן - לרוב.

מכאן כל הבדלי החשיבה ביננו.

 

ודבר אחרון - כי, לפחות בעיניי הדיון פה נהיה מתיש (לא אתם אלא, בכלל)...

כותב ההודעה ערבב מספר דברים בחלקם קשורים בחלקם לא - עד עכשיו לא הצלחתי להבין מה הקשר בין דבל קלאץ (לחיצה פעמיים על הקלאץ) לנהיגת מירוץ?????

בכתבה שלי לא אמרתי מילה על דבל קלאץ'.זה לא אקטואלי בנהיגה ספורטיבית [מסלול/ראלי/F1]

במסלול או בראלי???

 

היל טו... בסדר - מבין, משתמש בזה די הרבה (כי לא הגעתי לשליטה מלאה בשימוש בברקס ברגל שמאל - וגם אם כן הייתי מגיע - עדיין יש מצבים בהם הטכניקה הזו שימושית - כפי שכתבתי קודם).

 

מה בין זה לבין הבלאגן בהודעה של פותח השרשור.

הביקורת היתה רק על זה.

 

מקצר זמן? נכון! לחידוש גז. לשליטה ברכב? ממש לא (בשביל זה יש בלימה בשמאל).

אם אתה בולם עם רגל שמאל זה אומר שאתה לא יכול להוריד הילוך,נכון? תקן אותי אם אני טועה.זה מצויין אם אתה בהילוך זמין.אבל אם אתה בא מ-200 קמ"ש פניה של 50 -אתה בולם עם שמאל?ונישאר בהילוך לא מתאים [אולי בראלי זה פלות קריטי,במסלול - זה מאוד קריטי,להתאים הילוך לפני]

מכת גז ביניים? (מילים של פותח השרשור) - לא מכיר דבר כזה! לא קשור לנהיגת ראלי.

מכת גז.מה שקורה ב-HEEL TOE בהורדת הילוך זה מכת גז קצרצרה,זהו.זה מספיק בשביל להקפיץ סל"ד לרצוי.

 

הסברתי על משהו דומה שכן (גם מישל התייחס לזה). למי שיש עוד כוח לויכוח העקר הזה בו כל אחד מתכוון למשהו אחר ונתפס לסמנטיקה של כותב אחר - שיקרא את שלוש או ארבע הודעתיי הקודמת בשרשור זה ויבין למה אני התכוונתי.

יכול להיות שאנחנו מדברים על דברים שונים וקוראים לזה באותם שמות.

אבל HEEL TOE - זה השם בין עולמי לשימוש רגל ימין בהורדת הילוכים תוך כדי בלימה.

אלכס 328


×
×
  • תוכן חדש...