Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפני מס' חודשים עברתי לסיוויק 2012 (דור 9) עם מערכת מקורית והתחלתי לחפש רכיבים למערכת חדשה.

מאז הפעם האחרונה שהתקנתי לעצמי מערכת חדשה עברו כמה שנים, אז התחלתי לקרוא קצת בפורום ולהתייעץ עם אנשים ודיי הלכתי לאיבוד.

במהלך החיפושים וההתלבטויות הרבות פגשתי את ישראל (SROOL) מהפורום. הוא השקיע הרבה מזמנו על הסברים, עצות, הכוונה, ומענה על שאלות. לא משהו שהרבה אנשים יעשו, אפילו לא כדי למכור. רואים עליו שהוא נהנה ממה שהוא עושה ופשוט כיף לעבור תהליך כזה של למידה והתקדמות איתו. תודה ישראל!

התכנון המקורי היה מגבר 4 ערוצים קטן שישמש לסט 2 חלקים בהגברה פסיבית ושני הערוצים הנוספים יגושרו עבור סאב בתיבה קטנה ככל האפשר.

כמובן שעם האוכל בא התיאבון, אז העניינים שודרגו קצת מהתכנון המקורי. אלה הרכיבים הסופיים:

ה-HU המקורי הוחלף ל-Pioneer AVH-P8450BT.

קומפוננט: Audio Development מדגם AD6 וטוויטרים ששודרגו לדגם T10.

מגבר: Eton SDA100.6

חיווט 4G של KnuKonceptz.

סאב: כרגע הרץ ES300 זמני, בקרוב יוחלף למשהו ראוי וקטן יותר במידות.

 

קצת תמונות מההתקנה:

טבעות MDF למידבאסים:

 

20141120_090540.jpg

20141120_090622.jpg

 

שמתי לב שכשהמידבאס מותקן עם טבעת ישר על הפח של הדלת, הוא מנגן בשיפוע חזק לכיוון הרגליים, אז הכנתי טבעות בזווית שיעזרו לשפר את המצב (תוך ניצול העומק המקסימלי בין הדיפון לפח):

20141129_193055.jpg

20141129_193406.jpg

20141203_165740.jpg

 

המשך בהודעה הבאה.

20141114_133403.jpg

20141114_142354.jpg

20141114_142502.jpg

עריכה אחרונה על ידי Aviran_n
פורסם

20141203_171252_HDR.jpg

 

ועוברים לטוויטרים - בתור התחלה הדבקתי את הטוויטרים למשולשים בדלתות עם דו"צ והתחלתי לחפש פתרון שישמור על מראה מקורי כמה שיותר.

אחרי שטורטרתי ע"י סוכנות הונדה והנהלים ההזויים שלהם בנוגע למק"טים של חלקים, הצלחתי לאתר את המק"טים ולרכוש את הפלסטיקים של הטוויטרים המקוריים שבאים עם הרכב בגרסה המאובזרת יותר. אחרי התאמה קטנה, ככה זה נראה:

 

20141225_161303.jpg

20141225_161308.jpg

20141225_125951.jpg

20141225_163152.jpg

20141225_163324.jpg

20141228_164356.jpg

20141228_164402.jpg

פורסם

בהתחלה עבדתי עם מגבר ישן שהיה לי והגברתי את הסט פסיבית, את הקרוסים מיקמתי מאחורי ה-HU.

20141204_141549_HDR.jpg

 

אחר כך בא הרעיון להגברה אקטיבית והותקן מגבר 6 ערוצים קטנטן של אטון על תחתית המושב האחורי:

20141114_133403.jpg

20141114_142354.jpg

20141114_142502.jpg

20141216_161005.jpg

 

כאן הוא עדיין מחובר לקרוסים, והאמת שקצת חששתי ולא הייתי בטוח לקראת מה אני הולך כשאני עובר להגברה אקטיבית. לא ידעתי איך לכוון את חיתוך התדרים במדויק ודי נרתעתי. כאן ישראל נכנס שוב לתמונה והרגיע והסביר עד כמה העניין פשוט, אז... מחברים ומכוונים:

 

20141219_090753_HDR.jpg

 

כרגע נותר לבחור סאב ולסיים את הפינישים של החיבור של המגבר (סופיות לחוטים ושרוולים על הצמות שעולות אליו).

 

בפעם הראשונה שיש לי מערכת באוטו שאני לא מרגיש שאני כל הזמן רוצה להתעסק איתה ולשנות אותה, אלא פשוט לשמוע ולהנות ממנה.

אמנם לא הלכתי על מערכת היי אנד מטורפת, אבל התוצר הנוכחי עונה על הציפיות שלי בצורה מספקת.

אני בטוח שעם סאב איכותי יותר ובידוד הדלתות בעתיד, זה עוד ישתפר.

 

מקווה שנהנתם!

פורסם

המגבר מותקן על המושב התחתון? אפשר לקבל את המקט של המשולשים עם הטוויטרים? רכשת אותם בארץ? ומה עלותם? תודה

פורסם (נערך)

הטבעות יוצרו ידנית עם רוטר.

 

המגבר אכן מותקן על תחתית המושב התחתון. ברכב הזה תחתית המושב עולה וננעלת והגישה למגבר קלה ונוחה.

 

המק"טים של המשולשים לטוויטרים הם:

[color=#3E3E3E]76270-TV0-E10ZK[/color]
[color=#3E3E3E]76220-TV0-E10ZK[/color]

נקנו בארץ דרך הונדה.

לשמחתי, גם אני וגם החבר'ה שעזרו לי שם הופתענו לגלות שהעלות של שני המשולשים היא... 46 שקלים, כולל מעמ, לשניהם 8)

עריכה אחרונה על ידי Aviran_n
פורסם

אבירן- תתחדש ותהנה :) (כל הזכויות שמורות לאלכס :) )

 

ממש כיף לראות את ההתקנה, וכמי שהיה שותף לתהליך, שכלל שמיעת רכיבים שונים ובחינת התאמתם לרכב ולהתקנה- מאוד נהניתי מכל התהליך.

הפלטה הקטנטונת זו מתחת לכיסא ואיך שהמגבר יושב שם מבלי שאף אחד יידע, את הטבעות עם הזוויות למידבאסים (וייטיבו אנשים אם יראו ממך וכן יעשו), הטוויטרים שפשוט משלימים את המראה המקורי בצורה יפה ועדינה- כל אלה פשוט הופכים את ההתקנה לאחת הייחודיות שיצא לי לראות.

וכיף לשבת ברכב, לדעת שהושקעו הרבה זמן ומחשבה בבחירת הרכיבים ובהתקנה, ולבסוף לשמוע תוצאה שהיא פשוט תענוג לאוזניים.

 

יגעת ומצאת- תאמין !

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

תגיד זה שהמגבר מותקן מתחת למושב, כשהמושב יורד זה לא פוגע במגבר? כלומר זה נוגע ברצפה?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

נראה כמו התקנה יפה ונקיה.

 

שימוש בציוד מדידה מדוייק מבית SMD זה דבר שאני מאוד ארצה לראות כאן יותר ויותר.

 

את עבודות העץ ביצעת בעצמך?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ישראל, תודה רבה!

 

תגיד זה שהמגבר מותקן מתחת למושב, כשהמושב יורד זה לא פוגע במגבר? כלומר זה נוגע ברצפה?

 

הוא באוויר. מצורפת תמונה של המושב כשהוא למטה.

 

 

תודה אדי. את כל העבודה, כולל עבודות העץ ביצעתי בעצמי.

20141230_162747.jpg

פורסם

וואו, יפה מאוד, מיקום של המגבר מקורי ונקי, אהבתי מאוד איך שהטוויטר יושב, פצצה!

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

התקנת מערכת ממש טובה ,זה ממש לא בסיסי ...

אני התקנתי מערכת בסיסית בהתחלה מגבר קראנץ 100.4 טייפ נחמד של פיונר,דוטק ...

 

אתה ממש לא, הרכבת מערכת יקרה ברמה די גבוה!

 

כל הכבוד שהקשבת והתייעצת עם ישראל, הוא חבר טוב ואני מדבר איתו על בסיס קבוע יום יומי,

והוא המליץ לי המון דברים עד עכשיו ובחיים לא הטעה אותי, ולא המליץ משהו שהוא לא יכל להבטיח לי שזה נכון.

 

ואין דבר כזה שהוא המליץ משהו ובסוף משהו השתבש, כשהוא ממליץ יש לו גיבוי לזה.. הוא לא ימליץ משהו סתם ככה בחיים!

 

הרכיבים ממש טובים, מקווה שאהבת את הסט הזה, הוא המליץ לי עליו והלכתי בסוף על סט אחר אטון פאו 160 :)

 

תוכל אולי לצלם לי את הקיט התקנה שהשתמשתה בו, בבקשה?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

נראה מאוד מושקע יפה מאוד! נראה שהקרוסים שלך נמצאים ממש במרכז הקונסולה איפה מיקמת אותם? אני מניח שאם החלפת את הHU ראית אם יש חיבור למגבר במקור , יש כזה? וכמה מסובך היה להחזיר את הדלת למקום? כי בסיוויק דור 7 שפירקנו זה ישב עם מאה קליפסים בערך....

פורסם

את הקרוסים בהתחלה מיקמתי מתחת למערכת, מאחורי הפאנל של המזגן. אבל אחר כך כבר עברתי להגברה אקטיבית והוצאתי אותם מהאוטו.

אין בHU המקורי חיבורים למגבר וגם בדלת הזו יש קליפסים, אבל עם טיפת סבלנות, זה ממש פשוט להחזיר אותה למקום.

 

תוכל אולי לצלם לי את הקיט התקנה שהשתמשתה בו, בבקשה?

 

זה הקיט שהשתמשתי בו:

http://www.knukonceptz.com/default/assets/image/Slatwall/product/default/AMP_KIT_KCA-K4_2.jpg

 

אבל השתמשתי מתוכו רק בכבלי המתח ובפיוז.

×
×
  • תוכן חדש...