Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רציתי לבחון את מי שיגיב ראשון על מה שרשמתי על הסאב. ויצא שאתה הגבת.

בחנתי את התגובה שלך.

 

תמיר

אז עברתי את המבחן שלך :wink:

פורסם

אם אתה מחפש סאב חמוד ובזול אז זה הסאב בישבילך

 

http://zap.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1388631

 

הוא היה אצלי ברכב ותאמינו לי אחלה סאב ביחס למחיר

נישמע הרבה יותר טוב מהפיוניר ולא זקוק להגברה רצינית

וכן הוא מרעיד את האוטו עם תיבה פתוחה

ויחסית יותר זול מהפיוניר

עם אתה מעוניין ניתן לירכוש אותו בתחנה מרכזית הישנה עם תיבה במחיר זנותי

סאב מומלץ לכל בעלי התקציב הנמוך והציפיה לתמורה גדולה

כל מה שרשמתי פה נירשם מינסיון אז בבקשה לא להיתווכח

פורסם
אם אתה מחפש סאב חמוד ובזול אז זה הסאב בישבילך

 

http://zap.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1388631

 

הוא היה אצלי ברכב ותאמינו לי אחלה סאב ביחס למחיר

נישמע הרבה יותר טוב מהפיוניר ולא זקוק להגברה רצינית

וכן הוא מרעיד את האוטו עם תיבה פתוחה

ויחסית יותר זול מהפיוניר

עם אתה מעוניין ניתן לירכוש אותו בתחנה מרכזית הישנה עם תיבה במחיר זנותי

סאב מומלץ לכל בעלי התקציב הנמוך והציפיה לתמורה גדולה

כל מה שרשמתי פה נירשם מינסיון אז בבקשה לא להיתווכח

כמה תיקונים.

זה לא סאב. זה רמקול. הוא מייצר את כול התדרים אפשר להשתמש בו כרמקול רגיל.

הוא 250WRMS גג.

הוא יתן פיק יחסית טוב, אבל תדרים נמוכים הוא לא יהיה קרוב אפילו לתפוקה של הפיוניר.

ודבר שני מוכרים אותו יקר. הוא עולה 180 שקלים.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אני השוותי אותו לפיוניר עם אותה הגברה של 250WRMS

והוא נישמע ב 2 רמות יותר טוב מהפיוניר

הבעיה בפורם הזה שרובכם תופשים מהסאבים של פיוניר

יותר מידי מה ביגלל שזה פיוניר אם תיסתכל עליו תיראה עד כמה הוא נחות ונישמע רע

פורסם

תמיר לא שמעת אותו אז אל תיתווכח

אני שמעתי אותו והוא נותן באס עם הרבה כבוד

פשוט מרעיד את האוטו

תנסה אותו ורק אז תחזור להגיב

אתה תופתע לטובה

פורסם

הייתי ממליץ לך גם לקחת בחשבון את הסאב של מאגנט:

 

REFLAX 300

עם תיבה 220W RMS ,

440W MAX

עם תיבה עולה בסביבות 450 ש"ח ... אני מאמין שהחבר שלך יכול להשיג לך כזה בזול יותר..

לי יש כזה ואני מאוד מרוצה ממנו.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אתם רואים יש אנשים שיש להם סאבים יותר זולים מהפיוניר

ומרוצים מהם עד כדי כך שהם ממליצים עלהם

וחוץ מזה בתחנה הישנה ניתן לבדוק את שני הסאבים ראש בראש

ליבדוק לא עולה כסף

 

מה שטוב בישבילי יכול להיות טוב בישבילך רק תנסה

פורסם

נסה שם גם את המגנאט, פשוט רשמת שתנסה את שניהם, אז אם התכוונת לסוני מול הפיונייר..תנסה גם את המגנאט, חשוב לציין שהוא מגיע כבר עם תיבה מהמפעל (גרמניה), ואני חושב שזה הכי מומלץ ויכולת הניצול היא המקסימלית.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

שכחתם פה שאלה מאוד חשובה, לאיזו הגברה הבחור הולך לחבר את הסאב?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...