Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תמיר לא שמעת אותו אז אל תיתווכח

אני שמעתי אותו והוא נותן באס עם הרבה כבוד

פשוט מרעיד את האוטו

תנסה אותו ורק אז תחזור להגיב

אתה תופתע לטובה

אתה שמעת כזה.........

הבאתי סאב כזה חדש מהיבואן ב180 שקל.......למעבדה לבדוק מגברים.....התעללתי בו

הוא כבר מרשרש מזמן....

 

לא ממש חזק.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא אמרתי שהוא כזה חזק

אבל הוא גם לא חלש

וחוץ מזה באוטו הוא נישמע הרבה יותר טוב מאשר אצלך במעבדה

עם תיבה פתוחה שמתאימה לו

פורסם

איך אתה יודע איך שומעים אצלי במעבדה? מסקרן אותי.....

אם הוא יעמוד במתח 32VAC אפקטיבי. למשך יותר מ4 דקות. אני קונה 4.

 

לא יעזור כלום הפיוניר יותר חזק

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

תראה לי מישפט אחד שרשמתי שההקספלוזאן יותר חזק מהפיוניר

אני לא היתווכתי על החוזק פשוט לטעמי הוא נישמע הרבה יותר טוב

אני לא מבין על מה אתה מיתווכח בתחילת התר'ד קטלתה את הפיוניר

ופיתאום הוא קניה מומלצת

פורסם
תראה לי מישפט אחד שרשמתי שההקספלוזאן יותר חזק מהפיוניר

אני לא היתווכתי על החוזק פשוט לטעמי הוא נישמע הרבה יותר טוב

אני לא מבין על מה אתה מיתווכח בתחילת התר'ד קטלתה את הפיוניר

ופיתאום הוא קניה מומלצת

:-P פיוניר כמו שאמרתי כולה קרטון עם סליל........

 

אבל הסאב הזה....זה טישו עם סליל.....

 

זה ההבדלים...:-)

 

תמיר

 

**זה בסדר אני יודע מה זה טישו עם סליל... יש לי 2 כאילו באוטו.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

תמיר, רק רציתי להגיד בפני כולם ,שאני חייב לך התנצלות, ואני רק דיבורים .....

 

הבטחתי לך שוב ושוב ושוב שאני אתן לך לשמוע את הפיוניריים שלי בפעולה, והחליט עד כמה הרמה שלהם נחותה מבחינתך , ועד היום לא קיימתי את דבריי !

אני מאוד מקווה שהשבוע זה יתאפשר לי!

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני שמעתי את הפיונירים של MIKMIK

פשוט מטורף!!!

ועוד הייתה לו בריחת חשמל מהמונובלוק....

קיצר, אני יכול רק להגיד שהברגים (גדולים) שמבריגים את הסאב לתיבה יוצאים לו כל הזמן מהמקום..

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

ועוד הייתה לו בריחת חשמל מהמונובלוק....

..

גם לי יש בעיה דומה........

 

החשמל נוזל לי מהמגבר......יש בעית טיפטוף אני לא יודע מה לעשות.....

 

מה אתה ממליץ?!

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

רק רציתי לחדד את דיברי דימה ..

הברגים לא יוצאים כל הזמן מהמקום, אני פשוט עצלן ועד היום לא יצא לי להחזיר את אלה שכן יצאו :)

ואכן, דימה שמע את הפיונירים כשהמגבר שלהם היה עם נפילת מתח של 10.5 וולט, ולפי הערכתי.. הם היו בקליפינג מטורף .. מה שהשפיע רבות על "איכות" הצליל .. (מבלי לציין את השלכות העוצמה ..)

 

בכל אופן דימה, לכל אחד יש סטנדרטיים משלו, ולשם כך אצטרך להשמיע לתמיר, ושהוא יתן את חוות דעתו, ביחס ישיר למוצרים "דומים" מבחינת מחירי שוק..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
גם לי יש בעיה דומה........

 

החשמל נוזל לי מהמגבר......יש בעית טיפטוף אני לא יודע מה לעשות.....

 

מה אתה ממליץ?!

 

תמיר

קודם כל, תשים דלי מתחת.

לאחר מכן.. תתקשר לחברת חשמל ותדווח על התקלה!

 

:rofl:

פורסם
שכחתם פה שאלה מאוד חשובה, לאיזו הגברה הבחור הולך לחבר את הסאב?

לאנזאר וייב 1000W 2 יציאות הסדרה הכסופה...

דגם: vibe421

 

 

תודה לכם

לירן


×
×
  • תוכן חדש...