Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי מחשבה רבה ומפאת תקציב שהוא לא בשמיים חשבתי על שני רכבים שיכולים להיות אופציה

שדי מתאימה לי לפי דעתי.

הדגם הראשון שחשבתי עליו הוא מאזדה F שנתון 92-93 ידנית עם הפנסים הנפתחים.

הדגם השני שחשבתי עליו הוא מאזדה F שנתון 96-97 ידנית.

 

השאלה שלי היא האם הקנייה תיהיה כדאית בכלל או שאני סתם נכנס להרפתקאה מיותרת שלא שווה את זה?

דיעות על שני הרכבים יתקבלו בברכה וכמובן כל תגובה שתעזור לי להחליט האם כדאי בכלל להיכנס לכל הסיפור הזה.

פורסם

עך בחשבון שזה רכב ישן וצריך אישור בלמים לטסט וטסט פעמים בשנה.

מה התקציב שלך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין שום סיבה להכנס להרפתקאה כזאת, הרכב הראשון עבר את ה-20 שנה והשני מתקרב אליו בצעדי ענק.

אלא אם כן התקציב שלך הוא 3K ש"ח ואתה ממש ממש ממש רוצה את הרכבים הנ"ל ומפה כבר אף אחד לא יוכל לעצור אותך.

רק דע לך שבמידה ואתה רוכש את המאזדות הנ"ל, לבצע יישור קו יעלה לך כמעט כמו הרכב עצמו.

 

אבל בוא נתחיל מההתחלה, מה התקציב שלך? כמה ק"מ אתה מתכוון לנסוע ביום/שנה? כמה נוסעים ברכב?

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

התקציב בגדול הוא עד 10,000.

כמות הנוסעים משתנה אבל בגדול רק אני.

מתכוון ליסוע ביום בערך 80 ק"מ מספר פעמים בשבוע.

פורסם

עזוב אותך מרכבי המוזיאון הללו,קנה גטס,פונטו ספייס שיהיו הרבה יותר חדשות.

בגטס נסה למצוא ברמות איבזור gls/gli/glx.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גטס זה רכב פח, יש לו מנוע חלש מאוד והיתרון היחיד שלו זה חלפים זמינים. בגלל זה הוא נסחר כמו רכב פח.

הפונטו גם חלשה מאוד וגם אצלה היתרון הבולט היחיד זה החלפים הזמינים.

גם המראה החיצוני שלהן לא הכי מוצא חן בעיני, בקיצור שתי אלה לא הכי קורצות לי.

 

אני מחפש רכב לא יקר עם מעט כוח במנוע, שלא יקרטע וייחנק בכל מיני כבישים בארץ, וייראה טוב מבחינה חיצונית.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם אתה סגור על הדגם הספציפי קח בחשבון שכשקונים רכב מהשנתונים האלה מומלץ להשאיר בצד איזה 5-4K ש"ח לתקלות גדולות.

בשביל תחבורה בסיסית ומבחינה כלכלית נטו כנראה ישתלם לקנות "אוטו פח" חדש יותר שיעשה את העבודה עם פחות התעסקויות ותקלות.

אם רכב זה משהו שמעניין אותך ואתה מעוניין להכניס FUN למשוואה, אני אומר לך על זה אבל תמיד תשאיר כסף בצד.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גטס זה פח ומזדה 93 זה לא? טוב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
גטס זה פח ומזדה 93 זה לא? טוב.

הכוונה כנראה שלגטס אין שום יחוד וערך מוסף. למאזדות האלה יש לפחות את עניין העיצוב. מבחינת נהיגה אין לי מושג איך המאזדות, אבל הגטס משעממת וההגה שלה מת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
גטס זה רכב פח, יש לו מנוע חלש מאוד והיתרון היחיד שלו זה חלפים זמינים. בגלל זה הוא נסחר כמו רכב פח.

הפונטו גם חלשה מאוד וגם אצלה היתרון הבולט היחיד זה החלפים הזמינים.

גם המראה החיצוני שלהן לא הכי מוצא חן בעיני, בקיצור שתי אלה לא הכי קורצות לי.

 

אני מחפש רכב לא יקר עם מעט כוח במנוע, שלא יקרטע וייחנק בכל מיני כבישים בארץ, וייראה טוב מבחינה חיצונית.

נראה שאתה סגור לקנות גרוטאה יפנית, אז תקנה ושיהיה לך בהצלחה.

אנשים פה מנסים לעזור לך ומבינים דבר או שניים בתחום הרכב ואתה פוסל את הדעות שלהם. שיהיה לך בהצלחה, אני את מה שרציתי לרשום לא ארשום לך. עם גישה כזאת לא תגיע רחוק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

היום לאחר 20 שנה העיצוב שלהם כבר מיושן,הרבה מהם עם סדק בדשבורד כמו גם ל323 סדאן של אותה תקופה,מנוע פנסים שיכול להתקלקל,בזמן הלימודים יצא לי לנסוע על כזאת של חבר,אממ לא רואה בה מציאה גדולה,אולי פעם היא הייתה להיט,היום? אממ.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הכוונה כנראה שלגטס אין שום יחוד וערך מוסף. למאזדות האלה יש לפחות את עניין העיצוב. מבחינת נהיגה אין לי מושג איך המאזדות, אבל הגטס משעממת וההגה שלה מת.

 

קלטת את הראש שלי....

 

אני לא לגמריי סגור על הרכבים האלה ספציפית אבל לפחות מחפש משהו בסגנון אם קיים ואם לא אז האופציות האלה קורצות מאוד.

 

נראה שאתה סגור לקנות גרוטאה יפנית, אז תקנה ושיהיה לך בהצלחה.

אנשים פה מנסים לעזור לך ומבינים דבר או שניים בתחום הרכב ואתה פוסל את הדעות שלהם. שיהיה לך בהצלחה, אני את מה שרציתי לרשום לא ארשום לך. עם גישה כזאת לא תגיע רחוק.

 

לכל אחד יש דיעה משלו על רכבים שונים וטעם שונה ולא צריך להתרגש ולכעוס אם למישהו אין את אותה דיעה כמו שלך או כמו של הבחור השני.

תודה רבה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
היום לאחר 20 שנה העיצוב שלהם כבר מיושן,הרבה מהם עם סדק בדשבורד כמו גם ל323 סדאן של אותה תקופה,מנוע פנסים שיכול להתקלקל,בזמן הלימודים יצא לי לנסוע על כזאת של חבר,אממ לא רואה בה מציאה גדולה,אולי פעם היא הייתה להיט,היום? אממ.

עיצוב זה עניין של טעם, אבל אי אפשר לומר שלגטס או לפונטו יש עיצוב מדהים. מבחינה עיצובית ל323F יש הרבה יותר אופי. לפעמים יש את המשוגע שמחפש משהו קצת מעבר לתחבורה בסיסית ומה רע בזה? אנחנו פורום לחובבי רכב ולא רק חובבי כלכלה.

סדק בדשבורד ובעיות בפנסים אלה אחת הסיבות שבגללן צריך להשאיר בצד תקציב גדול לתיקונים.

מי שיכול לחיות עם העניין הזה ינהג בסופו של דבר במכונית שהוא אוהב.

מי שחייב רכב לצורכי פרקטיקה נטו יכול להסתפק בגטס.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם אתה רוצה להוסיף קצת פאן ואין לך בעיה עם גיר ידני, תבדוק אפשרויות נוספות כמו פיג'ו 306 מהשנתונים האחרונים (אחרי 2000).

סיטרואן קסרה 2002, עם מנוע 1.6 מגיעה עם מנוע 16 שסתומים עם 110 כוח סוס. רכב עם כוח ועם התנהגות ומעולה כבונוס. לי אישית לא יצא לנהוג, לכן לא יכול לתת דעה ולכאן או לשם אבל גם קליאו B יכולה להתאים.

לדעתי פיג'ו 206XS 1.6 זאת אופציה טובה מאד וגם מודרנית יחסית לשאר, ה90כ"ס אמורה להכנס בתקציב, אבל חשוב למצוא אחת באמת שמורה ומטופלת כראוי.

×
×
  • תוכן חדש...