Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הייתח במקומך הייתי חושב על רנו מגאן קופה, אולי צריך טיפה להגדיל את התקציב אבל אם כבר אז כבר.

אם אתה ממש רוצה אז ה323f בצורה החדשה הרבה יותר יפה מהקודמת שלה שנראית כמו קופסא.

מבחינת אמינות, רכב שנמצא 20 שנה על הכביש האמינות שלו תלויה אך ורק בידיים הקודמות שלו ואני בספק אם במשך 20 שנה טיפלו ברכב כמו שצריך, לכן שים לך בצד כמה אלפים לתיקונים.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

לא יצא לי לנהוג בקופה, אבל יש לי מגאן סדאן.

ועברתי אליה מ306. ובדקתי גם 206XS.

אם מה שמעניין אותך זאת התנהגות והגה מתקשר, לא הייתי מסתכל לעברה. בעיקרון אני בהחלט אוהב את המראה של הקופה, וזה אוטו נחמד ועם אופי.

לפי בדיקה שלי ההמלצה היא להמנע מהקופה בעיקר בגלל שאת הרוב קרעו (כי זה הרי קופה, מה שאומר שזה רכב "ספורט") ואלה רכבים שאפשר ליפול איתם לבור מבחינת תחזוקה. צריך לחפש טוב טוב רכב שמור מטופל. כמובן שהמחיר יהיה בהתאם.

פורסם
עיצוב זה עניין של טעם, אבל אי אפשר לומר שלגטס או לפונטו יש עיצוב מדהים. מבחינה עיצובית ל323F יש הרבה יותר אופי. לפעמים יש את המשוגע שמחפש משהו קצת מעבר לתחבורה בסיסית ומה רע בזה? אנחנו פורום לחובבי רכב ולא רק חובבי כלכלה.

סדק בדשבורד ובעיות בפנסים אלה אחת הסיבות שבגללן צריך להשאיר בצד תקציב גדול לתיקונים.

מי שיכול לחיות עם העניין הזה ינהג בסופו של דבר במכונית שהוא אוהב.

מי שחייב רכב לצורכי פרקטיקה נטו יכול להסתפק בגטס.

 

8)

 

אם אתה רוצה להוסיף קצת פאן ואין לך בעיה עם גיר ידני, תבדוק אפשרויות נוספות כמו פיג'ו 306 מהשנתונים האחרונים (אחרי 2000).

סיטרואן קסרה 2002, עם מנוע 1.6 מגיעה עם מנוע 16 שסתומים עם 110 כוח סוס. רכב עם כוח ועם התנהגות ומעולה כבונוס. לי אישית לא יצא לנהוג, לכן לא יכול לתת דעה ולכאן או לשם אבל גם קליאו B יכולה להתאים.

לדעתי פיג'ו 206XS 1.6 זאת אופציה טובה מאד וגם מודרנית יחסית לשאר, ה90כ"ס אמורה להכנס בתקציב, אבל חשוב למצוא אחת באמת שמורה ומטופלת כראוי.

 

האמת שבזמן החיפושים עברתי גם על ה206 כחלק מהסאגה ועדיין לפעמים בודק אם יש אחת באמת שמורה ושווה.

 

אם הייתח במקומך הייתי חושב על רנו מגאן קופה, אולי צריך טיפה להגדיל את התקציב אבל אם כבר אז כבר.

אם אתה ממש רוצה אז ה323f בצורה החדשה הרבה יותר יפה מהקודמת שלה שנראית כמו קופסא.

מבחינת אמינות, רכב שנמצא 20 שנה על הכביש האמינות שלו תלויה אך ורק בידיים הקודמות שלו ואני בספק אם במשך 20 שנה טיפלו ברכב כמו שצריך, לכן שים לך בצד כמה אלפים לתיקונים.

 

גם על האופציה הזו חשבתי אבל נראה שרובן ממש קרועות עד העצם.

פורסם

כל רכב שרק מזכיר טיפה רכב ספורטיבי הוא קרוע, גם המאזדה שאתה מעוניין בה. היה ל-2 שכנים שלי את הרכב הנ"ל ואני מרחם על הרכבים האלה. בדיוק כמו שצעירים קורעים את האיביזה למיניהן מכיוון שהוא מזכיר טיפה רכב ספורטיבי אותו כנ"ל למגאן קופה. לכן צריך להיות סבלני ולחפש רכב יחסית שמור ולא לקפוץ על רכב שנראה מציאה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

אם אתה מעוניין: בלנו 95 אוטומט, 165000 ק"מ, מזגן תקול! צמיגים עברו 24000, טסט עד 08.2015, טיפול גדול נעשה לפני חודש, מצבר ישן אבל מניע ללא בעיות.

נסעתי איתה כל יום נתניה-רעננה (35-40 ק"מ ביום). מחיר 3800 ש"ח.

מוכר עקב שידרוג מזדמן.

אם לא איכפת לך ממראה החיצוני של האוטו (לא מכות, קילופי צבע קשים) - אני באמת לא השקעתי ברכב חיצוני, מבחינה מכנית הרכב אף פעם (אצלי 8 שנים) לא עשה בעיות.

צור קשר איתי בפרטי.

פורסם

שלום,

 

בתור אחד בעל יונדאי אקסנט 2005, שהוריי גידלו אותי סביב טהרת הרכב היפני "אירופאי זה יקר ולא אמין", "צרפתיות רואות רק מוסך" וקראתי סקירה של חברת הפורום MIKA_P על פיג'ו 206, שנת 2004 גיר ידני - הבנתי שאין כזה דבר רכב אמין. אם תקרא את הסקירה- ששם בשביל הספורט היא משווה בין פיג'ו 206 למאזדה לאנטיס שאותה גם היא מתחזקת.. תבין שהכל סטיגמות. בבקשה הנה הקישור: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?423498-%D7%93%D7%95-quot-%D7%97-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A9%D7%AA-%D7%A4%D7%92-%D7%95-206-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C-2004-1-4-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA

 

בתקציב של 10K אתה יכול לקנות צרפתייה, בשנות מתקדם וגבוה, מאובזרת מבחינת ABS, מערכות בטיחות, שמע וכו ולא עם גרוטאה יפנית זקנה שתעקוץ אותך בכל שנייה.

 

הסיבה שאני כותב לך את זה, כי הפחידו אותי מאוד על המכוניות הצרפתיות, וכמוך חיפשתי רכב יפני מזדקן וכשלא מצאתי, עברתי לחפש קוריאנית. רק בשביל הספורט-הסכום שMIKA_P השקיעה במוסכים בשלוש שנים על הפיג'ו שלה- אני השקעתי בשנה וחצי. אז איזה רכב הפגין לאורך זמן יותר אמינות? עדיף לך, עם 10K לקנות צרפתייה מטופלת ומלוקקת שתיתן לך שקט נפשי לכמה שנים ולא רכב שכל שנייה תצטרך להשקיע עליו יותר כסף...

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה!

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

חייב להמליץ על המאזדה F , רכב מעולה במיוחד בגרסא הידנית.

זאת במידה ואתה מחפש רכב שתצטרף להתעסק איתו מדיי פעם.

קח בחשבון את עניין שתי הטסטים בשנה, חלקי פנים וחוץ כמעט בלתי אפשרי להשיג,מנוע ממש אמין.

בקיצור לקנות רק אם אתה מוצא אחת ממש שמורה.

יכול גם ללכת על הדור השני שהוא יותר נפוץ ויותר חדש,גם במידה והוא שמור.

פורסם

אין שום בעיה לקנות יפאנית בת 20 או כזו שמתקרבת לזה. רק מה, קח בחשבון:

 

1. טסט פעמיים בשנה.

2. הוצאות אינסופיות על אחזקה - אחת לחודש (במקרה הטוב) עקיצונת - פעם זה משאבת מים, פעם זה ממסר, פעם קצר חשמלי, פעם צינור...וכך הלאה.

3. צבע דהוי מת (ברוב המקרים).

4. פלסטיק שבור - בחלקן דשבורד סדוק, הרבה פלסטיקים מקרקשים ורועשים בזמן נסיעה.

5. חלקי פח ופלסטיק נדירים מאוד בפירוקיות - ז"א שאם למשל נשברה לך מראה, תצטרך לעבוד קשה כדי למצוא אחת אחרת.

6. אפס בטיחות - הגה ובלמים בלבד. אין ABS, אין כריות אוויר (גם אם יש הן כבר לא עובדות).

 

ואם אחרי כל זה עדיין מתחשק לך, אז בהצלחה. תהנה.

פורסם

כל רכב ב10 אלף שקל זה רכב פח, לא משנה אם זאת מאזדה 323F מ98 או גטס מ03\פונטו... שלושתם גרוטאות באותה רמה.

אבל מאזדה F מ93 זאת כבר הגזמה, לא משנה באיזה מצב היא.

 

323F ידנית מ98 ? אין כאלה כמעט בארץ.

 

אם אתה רוצה ידני, חפש הונדה סיוויק האצ'בק 1.4 , יש הרבה ידניות ואפשר למצוא אחת במצב טוב.

פורסם

כן רק לך תמצא אחת כזאת מקורית, לא משוברת וכזאת שלא שירתה צעיר שחושב שהוא נוסע בפורשה 911.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
כן רק לך תמצא אחת כזאת מקורית, לא משוברת וכזאת שלא שירתה צעיר שחושב שהוא נוסע בפורשה 911.

יש, אני מכרתי אחת כזאת וכל אחת אחרת שראיתי היתה די שמורה.

סיפור אחר עם דגם סדאן וקופה, כי הם 1.6 וחזקות יותר משמעותית שאותם לוקחים ל'רייסים'

×
×
  • תוכן חדש...