Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנתונים:

- אני מחפש רכב לשלוש שנים.

- יש לי תקציב סביב 80K ש"ח. (אפשר קצת יותר.) ב"הלוואת בלון". (מקדמה + תשלום חודשי + תשלום על שאר הסכום בסוף.)

- אני נוסע בערך 4000 ק"מ בחודש.

- הכי חשוב לי - לחסוך בהוצאות הדלק והטיפולים.

- בעדיפות שניה - חשוב לי גם רכב קצת גדול ונוח. לא מיני.

(כרגע יש לי פיג'ו פרטנר 2008 עם 200K שמתחיל קצת לקרטע ואני לא רוצה להוציא עליו המון כסף על טיפולים.)

 

איזה רכב לדעתכם אני יכול לקנות?

איזה רכב יהיה יותר חסכוני לטווח של שלוש שנים: דיזל - סיטרואן C3 וכדו' שנת 2012-13 או שעדיף לי לקנות רכב קטן יותר וחדש יותר?

או אולי פשוט להתקדם למסחרית חדשה קצת יותר נניח 2011?

 

אשמח לעזרה כי אני כבר טובע בים הנתונים וההצעות מחברות הליסינג....

פורסם (נערך)

עם נסועה שלך, חד משמעית אתה צריך רכב דיזל ולא סופר מיני/מיני בנזין. אני על בשרי יודע מה זה אומר לנסוע על רכב קטן 4000ק"מ בחודש ומכיוון שלא יכולתי לסבול יותר, אני בתהליכי התקדמות לרכב דיזל חדש מהיבואן.

 

אם תמצא מסחרית דיזל במצב טוב - זה אופציה טובה. C3 דיזל גם אופציה טובה וחסכונית מאוד, פיקסו אפשר למצוא עם גיר ידני והרגילה עם גיר רובוטי.

 

מצד השני, הרכב שלך - כדאי לבדוק מה הבעיה ואולי לסדר לא יקר. אחרת בקניית רכב משומש תקבל רכב אחר עם הבעיות שלו. פה לפחות אתה יודע מה הבעיות.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה לא יכול להרשות לעצמך לנסוע 4000 ק"מ בחודש ברכב קטן. מיני יורד מהפרק.

 

סופר מיני אולי על הפרק, אבל רק כזו שהיא סופר נוחה. משהו מאובזר מאוד.

 

סתם לדוגמא - יכול בהחלט להיות שווה עבורך לקנות אופל קורסה עם 0 ק"מ דרך אחת מחברות הליסינג.

 

קח בחשבון כשאתה עושה את החישובים שלך את צריכת הדלק של רכבי הדיזל אל מול הסופר מיני (עם יתרון יחסי לדיזל) ומצד שני, את העובדה שרכב דיזל מודל 2012 כבר סיים את האחריות שלו, נסע X ק"מ ומכאן והלאה הוצאות התחזוקה הן שלך.

 

אני זוכר שעל רכבי פיאט נותנים 3 שנות אחריות ללא הגבלת ק"מ, מה שאומר שלמעט בלאי שוטף כמו צמיגים ובלמים, אתה מכוסה.

יכול להיות שיהיה לך משתלם לסגור איתם מראש על טרייד אין, לקנות רכב חדש ובעוד 3 שנים להחזיר להם את הרכב עם 140-150 אלף ק"מ ולהתשדרג לרכב חדש במחיר המוסכם שהגעתם אליו מראש.

פורסם

ב80 אלף ש"ח אפשר לרכוש קיה ריאו דיזל 2012 צורה חדשה, עדיין באחריות מלאה עד דנה הבאה, ואחריות מנוע גיר עד 2019

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

^ זה בתנאי שהיא פרטית ולא הייתה מונית או רכב לימוד נהיגה. בשני המקרים הללו האחריות קצרה יותר.

יש לוודא שהאחריות הזאת רלוונטית גם לרכב, אם אני זוכר טוב זה 7 שנים עם הגבלת ק"מ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יש ביד 2 פרטית, ק"מ נמוך, לא מונית.. זה המחיר

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אתה בטוח שהדיזל קיבלה גם 7 שנות אחריות?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

גם הדיזל קיבלה 7 שנות אחריות אבל הגבלת הקילומטרים היא 150 אלף.

אם אני לא טועה האחריות כוללת 3 שנים מלאות ו 4 על מנוע וגיר (הדברים הכי חשובים)

פורסם

אכן 4 שנים מנוע, גיר וציריות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני מתפלא שהחבר צויפר לא המליץ לך לרכוש רכב דיזל שהיה מונית לשעבר. בכל מקרה, אשמח לדעת איזה רכב חדש צויפר מעוניין לקנות, כי אני בהחלט מעריך את הרזומה שלו ואת הנסיון שלו ברכבים.

 

לפותח השרשור: הקיה ריו דיזל נחשבת לרכב די בסיסי מבחינת איכות הנסיעה. תבדוק היטב לפני שאתה רוכש רכב כזה.

 

 

בהצלחה

פורסם

אני מאוד אהבתי את ה-C3 דיזל אבל אבל מדובר ברכב יחסית חדש + לא עבר דרך הליסינג ומכאן שיהיה יקר יותר מהתקציב.

 

אני יכול להמליץ לך מניסיוני האישי על רנו פלואנס דיזל. אני מצליח להגיע איתו ל-1:20. בתקציב שלך ייכנס לך שנת 2012 מליסינג.

פורסם
אני מתפלא שהחבר צויפר לא המליץ לך לרכוש רכב דיזל שהיה מונית לשעבר. בכל מקרה, אשמח לדעת איזה רכב חדש צויפר מעוניין לקנות, כי אני בהחלט מעריך את הרזומה שלו ואת הנסיון שלו ברכבים.

 

לפותח השרשור: הקיה ריו דיזל נחשבת לרכב די בסיסי מבחינת איכות הנסיעה. תבדוק היטב לפני שאתה רוכש רכב כזה.

 

 

בהצלחה

 

לא המלצתי מונית, כי מרצדס בשנתונים המדוברים עולה הרבה מעבר לתקציב. זאת שנכנסת לתקציב, ישנה מידי לעומס שימוש כזה. מוניות מיצרנים אחרים לא עמידות מספיק ולא רואה משמעות לקנות קיה ריאו מונית לשעבר או משהו בסגנון.

 

ולגבי הרכב שבחרתי, מבטיח לשתף ברגע שאקבל. בינתיים יש לי מספר שלדה, מספר מנוע ועוד כשבוע וחצי להמתין.  

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...