Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי ערן

אספת היום את הכלה :-D מקווה שעבר בסדר מהשיחות שניהלתי עם החבר'ה מאלבר ואלדן נראה שהם לא כ"כ גמישים או ממהרים למכור .מתחילים ממחיר מחירון לא משנה מה ומשם יורדים מעט.איך היה ההתנהלות שלך מולם ? מה זאת אומרת ההשבחה שעבר הרכב לפני שאספת אותה? אשמח אם תשתף מחווית הקניה שלך/התנהלות מולם.

פורסם

החוויה שלי קצת שונה מאחר ואני לא לקוח רגיל שנכנס למגרש, אלא הכל למעשה נעשה דרך אבא שלי שמחזיק צי רכב גדול באלבר, אז מטבע הדברים ( ולא חלילה מהתנשאות) אני מקבל שירות קצת אחר

בכל מקרה שלא תחשוב שקיבלתי רכב בחינם, קיבלתי הנחה יפה מאד שאינני רוצה לחשוף, והוחלפו לי דברים ברכב לחדשים, שכנראה לא יוחלפו ללקוח אחר, אבל כעקרון המחיר הוא מחיר המחירון כולל התיחסות מדוייקת לחודש העליה לכביש.

 

תשמע, עם כל מה שאנשים מדברים על ליסינג, לא ליסינג, השוק הזה לדעתי כבר גדול יותר משוק היד השניה הפרטי, הרכבים והעסקאות שם עפים ורצים, אפילו אני הייתי מופתע, ועל רכב עם נתונים טובים אף אחד כנראה לא יוריד את המכנסיים כדי שתיקח.

 

גם האחריות הניתנת שווה לא מעט, בניגוד ליד פרטית שלאחר העברת הבעלות, אין לך עם מי לדבר, אל תשכח את זה.

 

הכלה שלי בחניה, לאחר שהיום התקנתי דיבורית bt, ומצלמת דרך

עולם אחר מהפוקוס שהיתה לי.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
החוויה שלי קצת שונה מאחר ואני לא לקוח רגיל שנכנס למגרש, אלא הכל למעשה נעשה דרך אבא שלי שמחזיק צי רכב גדול באלבר, אז מטבע הדברים ( ולא חלילה מהתנשאות) אני מקבל שירות קצת אחר

בכל מקרה שלא תחשוב שקיבלתי רכב בחינם, קיבלתי הנחה יפה מאד שאינני רוצה לחשוף, והוחלפו לי דברים ברכב לחדשים, שכנראה לא יוחלפו ללקוח אחר, אבל כעקרון המחיר הוא מחיר המחירון כולל התיחסות מדוייקת לחודש העליה לכביש.

 

תשמע, עם כל מה שאנשים מדברים על ליסינג, לא ליסינג, השוק הזה לדעתי כבר גדול יותר משוק היד השניה הפרטי, הרכבים והעסקאות שם עפים ורצים, אפילו אני הייתי מופתע, ועל רכב עם נתונים טובים אף אחד כנראה לא יוריד את המכנסיים כדי שתיקח.

 

גם האחריות הניתנת שווה לא מעט, בניגוד ליד פרטית שלאחר העברת הבעלות, אין לך עם מי לדבר, אל תשכח את זה.

 

הכלה שלי בחניה, לאחר שהיום התקנתי דיבורית bt, ומצלמת דרך

עולם אחר מהפוקוס שהיתה לי.

 

אם הייתי יודע הייתי מבקש שתזרוק מילה גם בשבילי :mrgreen:

תתחדש ותהנה ,אשמח אם תשתף רשמים בהמשך .

פורסם

הכל עניין של היצע וביקוש. רכב מבוקש לא יימכר בהנחה גדולה גם אם הוא עבר השכרה/ליסינג ולהיפך.

בכל מקרה, כשהכסף שלך, הכח אצלך. לאט לאט סבלנות בסוף תמצא את הכלה ;).

פורסם
הכל עניין של היצע וביקוש. רכב מבוקש לא יימכר בהנחה גדולה גם אם הוא עבר השכרה/ליסינג ולהיפך.

בכל מקרה, כשהכסף שלך, הכח אצלך. לאט לאט סבלנות בסוף תמצא את הכלה ;).

אין מי שמסכים איתך יותר ממני,אני לא סובל את זה שגם אני משלם וגם עושים לי טובה ..

נמשיך לחפש ולחקור אודות הכלה ,כמו שנאמר החילזון מהשפן ..:-D

פורסם
תרשה לי רק לתקן אותך קלות, ה2300 אכן צורך יותר, אבל לקרוא לו בזבזן לעומת הטורבו, לא בכיוון. ההבדל הוא לא גדול, בטח ובטח שאתה לוחץ את הטורבו. על עדיפות הביצועים אין עוררין.

לגבי התיבה, הרי שדווקא מי שחובט יותר היא הפאואר שיפט שמגיע בדגמים המאוחרים יותר.

זה נכון שכשלעצמו מנוע עם 2300 סמ"ק לא מתוכנן על הצד החסכוני.

שלישית, לא הבנתי מה זה לחיצה בריאה לעומת הקטגוריה. המונדאו מרגישה זריזה יותר מרוב הרכבים בסגמנט (לא אגיד כולם כי לא נהגתי על כולם) .

 

נהגתי לא קצת על המונדאו 2008 עם מנוע ה 2300 סמ"ק והתיבה הרגילה. כיום ברשותי 2011 עם פאור שיפט דגם הטיטניום.

תיבת ההילוכים הפלנטרית הרגילה אכן חובטת ולא קצת בכלל בהילוכים ראשוניים או בהעברות שבהן התיבה לא ידועת מה אתה רוצה, הפאוור שיפט שלי לעיתים רחוקות מאוד חובטחת אבל זה במידה ואני מבלבל אותה מאוד.

 

בכל מקרה, יש עדכוני גיר שצריכים להיעשות לפוואר שיפט במוסכים ויש לבקש את זה, ככל הנראה לתיבה הקודמת.

 

מנוע ה 2300 סמ"ק הקודם בזבזן בכך שהוא חלש לרכב במשקל כזה מבחינת המומנט וגם ההספק ונדרשת לחיצה סבירה בכדי להניע אותו בקצב סביר.

 

יחסית לקטגוריה? ובכן בוא נגיד ככה, רכב עם 4 נוסעים במאזדה 6 ליסינג החדשה עם מנוע 2000 סמ"ק? הרכב עצלן ובקושי זז ובכל עקיפה ולו הקלה ביותר או צבירת מהירות נעשית בלחחיצת דוושה בריאה והורדת 2 הילוכים אחרת הרכב לא זז או צובר מהירות בצורה איטית להחריד וגם המאזדה 6 כבדה ועוד עם 4 נוסעים.

הכל עניין של מנוע 2000 סמ"ק עם תיבת 6 הילוכים מעולה חלקה אבל המנוע חלש מאוד, מאוד.

 

 

לגבי רכבים מליסינג דרך אנשים קרובים, אני יודע מה זה אומר, החלפת פנס סדוק או בעייתי, ביצוע צביעה מלאה של הרכב, החלפת ידיות, צמיגים, מראות, פגושים וכו'.

למרות שצביעה מלאה בדרך כלל נעשית כבדרך קבע וזה פשוט מזעזע, אשכרה צבע של איזה בן דוד שריסס את כל הרכב. רואים את זה, מרגישים את זה עם היד וזה לא נראה מי יודע מה על חלק מהצבעים.

 

ויש לי אפשרות להשוות בין מספר רכבים בקטגוריה הזאת.

פורסם

מניסיון עם 2.3 אוטומאט - על SMAX. לא אסון בכלל, עושה את העבודה. לא זוכר חבטות בכלל. שתיין.

מניסיון עם 2.0 240 כ"ס, פאוואשיפט גם SMAX - חזק, גמיש, תיבה טובה מאוד. בחיים האמיתיים אין הבדל בצריכת הדלק לעומת ה 2.3.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לדעתי כל רכב מיניוואן/מנהלים יהיה שתיין אלא אם הוא עם מנוע דיזל/היבריד/TSI (שהבעיה עם ה TSI והגיד DSG זה שהחסכון בדלק עלול לתקזז בבעיות אמינות). מדובר במשקל כבד שצריך להזיז. 1:8 בעיר ל SMAX זה סביר, מאזדה 3 למשל לא יותר חסכונית (היו פה לא מעט דיווחים על צריכת דלק משולבת שרובה מחוץ לעיר 1:11 במאזדה 3...).

פורסם

מנוע האקובוסט של פורד מבוסס על אותה טכנולוגיה של ה-TSI, הבעיה שהמכונית מאד כבדה...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

שום חבטה ושום כלום. לא בהילוכים ראשונים , לא באמצעיים, ולא באחרונים. ונסעתי לא מעט על מונדאו. חלק כמו משי.

 

אני לא מנסה לעשות מהאוטו מה שהוא לא. זה לא ביואיק עם 300 כ"ס, ולא ב.מ.וו 530. זה רכב עם מנוע 2300 סמ"ק ותיק ואמין. שהביצועים שלו מקבילים לשאר הקטגוריה.

 

לא צריך להיות גאון כדי לדעת שרכב עמוס עם נוסעים ומטען ידרוש דוושה בריאה יותר והורדת הילוך או שניים כדי להאיץ, ו240 כ"ס זה יותר מ161 כ"ס, לא ברור מה ניסית לאמר בכל הדברים שלך, ש"האוטו שלך טוב יותר"?

 

יאללה זכית. המונדאו 2300 ערימת פחים. לא להתקרב. צריכת דלק אסטרונומית, גיר שחובט בכל הזדמנות, מנוע חלש ואוטו שלא זז.

שכחת להוסיף תא נוסעים מתפרק ומקרקש.

לצערי לא היה לי כסף לטיטניום. אני לא מאלה שקופצים מעל הפופיק.

 

אגב לגבי הצביעה, סוד קטן, גם אצלי צבעו את כנף ימין, הצביעה נעשתה במורשה של פורד על פי בחירתי, על פי קוד צבע מדוייק, ולא אין שום דבר מזעזע, וגם לא תראה שום דבר. לא בן דוד, לא חאפר, ולא השם יודע מה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
מנוע האקובוסט של פורד מבוסס על אותה טכנולוגיה של ה-TSI, הבעיה שהמכונית מאד כבדה...

רק שהמנוע של פורד מאד אמין..

פורסם
שום חבטה ושום כלום. לא בהילוכים ראשונים , לא באמצעיים, ולא באחרונים. ונסעתי לא מעט על מונדאו. חלק כמו משי.

 

אני לא מנסה לעשות מהאוטו מה שהוא לא. זה לא ביואיק עם 300 כ"ס, ולא ב.מ.וו 530. זה רכב עם מנוע 2300 סמ"ק ותיק ואמין. שהביצועים שלו מקבילים לשאר הקטגוריה.

 

לא צריך להיות גאון כדי לדעת שרכב עמוס עם נוסעים ומטען ידרוש דוושה בריאה יותר והורדת הילוך או שניים כדי להאיץ, ו240 כ"ס זה יותר מ161 כ"ס, לא ברור מה ניסית לאמר בכל הדברים שלך, ש"האוטו שלך טוב יותר"?

 

יאללה זכית. המונדאו 2300 ערימת פחים. לא להתקרב. צריכת דלק אסטרונומית, גיר שחובט בכל הזדמנות, מנוע חלש ואוטו שלא זז.

שכחת להוסיף תא נוסעים מתפרק ומקרקש.

לצערי לא היה לי כסף לטיטניום. אני לא מאלה שקופצים מעל הפופיק.

 

אגב לגבי הצביעה, סוד קטן, גם אצלי צבעו את כנף ימין, הצביעה נעשתה במורשה של פורד על פי בחירתי, על פי קוד צבע מדוייק, ולא אין שום דבר מזעזע, וגם לא תראה שום דבר. לא בן דוד, לא חאפר, ולא השם יודע מה.

 

לקחת את זה אישי וקשה, אבל לא נורא, בעיה שלך.

 

בכל מקרה נחזור למציאות, הכוונה בצביעה הייתה שאת הרכבי ליסינג לאחר שהם חוזירם, צובעים את רוב הרכב או את חלקו בצביעה לא איכותית בעליל, או שלא היית בדיוק במתחמי ליסינג וראית את איכות הצביעה? בחייך. רואים שזה ריסוס מפחית של צבע, זה משתקפף מאוד מאוד מאוד יפה בשמש ובהרגשה של היד והצבע יוצא מט בכלל ולא המטאלי שהיה לך קודם לכן, לכן בוא נצמד לאמת כי אני ראיתי עשרות רכבים כאלו, מה לעשות? זה זול.

 

לא טענתי ולא אמרתי שהרכב שלי טוב יותר, מאיפה הוצאת את זה? אבל כל הכבוד על היצירתיות, הצגתי עובדות והצגתי עובדות כמו מאזדה 6 שאם תכניס לרכב 4 נוסעים ממוצעים, מיכל דלק מלק וקצת ציוד הרכב בבקושי מסוגל לעקוף אם לא להוריד 2-3 הילוכים בזמן שיוט מה שמטריד מאוד את נוסעי הרכב ומציק ובכללי, עגלה קטנה מסתבר. זה הכל.

פורסם

בלי להשתחצן, את "מתחמי הליסינג" ומאחורי הקלעים, אני מכיר קצת יותר טוב מהרבה אנשים. לפחות אחת מחברות הליסינג, לא אתיימר להגיד שאני מכיר את כולן.

 

אתה ממשיך לחזור על שטויות שאולי ראית איפה שהוא, אבל כנראה שאתה מצטט מנטרות קבועות ששמעת.

עזוב נו, לפי התגובות שלך על בן דוד, פחיות צבע, לא מטאלי , כן מטאלי, אני מהמר שלא רק שלא ראית כמה עשרות, לא ראית אפילו אחת.

 

ולפחות ירדנו מהגיר הדופק וצריכתת הדלק השערוריתית לעומת הטיטניום. קצת נרגעתי....

 

נסגור את העניין פה מבחינתי. איש איש באמונתו.

 

שיהיה שבוע טוב.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011


×
×
  • תוכן חדש...