Jump to content

pipex

  • הודעות

    13
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pipex

  1. הוא חסכוני יותר אבל לא בצורה משמעותית
  2. תבדוק אולי עם יונדאי או קיה. אתה יכול למשל ללכת על הפורטה שמאוד יכולה להתאים לתקציב שלך ולמה שאתה מחפש. המרווח הפנימי שלה ענק והיא שילוב של רכב מנהלים עם רכב משפחתי מפואר. איכות הנסיעה היא גם טובה יותר לדעתי מהאופציות שהצגת כמו האימפרזה למשל. בנוסף האבזור הפנימי הוא ברמה גבוהה. מחר יום שישי, תן קפיצה לכמה סוכנויות, תעשה נסיעת מבחן ותבדוק בעצמך עם הסוכנים זה הכי טוב
  3. גם אלטו בת שנה שנתיים יכולה אולי להתאים
  4. כלכלית לא משתלם. אבל היי , אם יש את הכסף אז למה לא
  5. גיר רגיל עדיף ללא ספק. נשמעת עסקה נחמדה שהייתי הולך עליה
  6. pipex

    Nissan Micra או Skoda Fabia

    האבזור והעצוב החיצוני והפנימי של הפאביה באמת לא משהו. בכללי מעולם לא התחברתי לרכבים של סקודה שתמיד מרגישים לי מאוד בינוניים מבחינת נוחות נסיעה. במקרה הזה הייתי הולך על הניסאן מיקרה ללא ספק. לגבי רכבים אחרים, הייתי מציע לך לשקול אולי את הקיה ריו שיכולה להתאים. רכב הרבה יותר איכותי עם מרווח פנימי גדול ואבזור פנימי ברמה גבוהה יחסית לקטגוריה. אישית אני גם מעדיף את העיצוב, אבל זה כבר עניין אישי
  7. לא אהבתי את העיצוב בחדש. משעמם
×
×
  • תוכן חדש...