Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זכותך לחיות באמונה שקרית, זה בסדר גמור.

 

אוקיי, כנס לסניף אלדן או אלבר לא זוכר בדיוק את השם ליד השוק של ראשון לציון, שם ראיתי מספר רכבים צבועים יופי טופי באיכות של תעשה לי טובה בספק אם זה היה בן דוד אלה יותר כמו הבן שלו.

 

אתה חושב לרגע שכשראיתי או הלכתי למספר סניפים לראות את הרכב שאני רוצה, לא ראיתי מה הולך שם? על מה אתה מדבר בדיוק?

לספר לך שגם שרטו לי את הרכב באחד הסניפים באשדוד כי חניתי עם רכבי הפרטי באחת החניות שם כדי להגיע לפגישה עם הסוכן? אין ולא היה לי איך להוכיח ( אין מצלמות בכיוון ושום דבר ) אבל אם היה הייתי סוגר את החשבון יופי עם אותו סניף ואותו עובד. אז איזה שטויות אתה מספר לי... תנער קצת את המחשבות שלך על סניפים טובים ואיכותיים, חלקם בלבד אם בכלל.

שורטים ללקוחות פוטנציאליים את הרכב בבגאז' ובדלת רק כי חנו בקצה ובמקרה... במקרה זה היה ליד מרכז קניות די גדול ואותו עובד שעשה את זה חשב שאני ככל הנראה החנתי שם ליד השער כדי ללכת למרכז הקניות.

כדי להפחית את הדאגה שלך שאולי אני הוזה, באותו היום הרכב שלי הוצא מפחחות בעקבות שמוק שגילח אותי, הרכב היה דנדש וצבוע בצורה מדהימה לאחר פחחות, יש לי את הקבלות ואת מועד הפגישה ואת כל המסמכים אצלי בשולחן אם לרגע הסיפור נשמע לך הזוי.

אל דאגה, חזרתי למוסך הפחחות לקחתי את הצבע שנשאר להם לפי הקוד ותיקנתי את מה שהיה צריך.

 

אז כן, אני הלכתי, כן כן, אשכרה נסעתי והלכתי לסניפים, נעמדתי מול השמש בשעות הצהריים וראיתי איך ברכבים עם צבעים שונים ( כחול כהה, שחור וכו' ) הצביעה הייתה מטושטת, שום מטאלי, אם אתה מעביר את היד אתה מרגיש גבשושיות וחלק לא חלק אלה מט לגמריי ותחת השמש בזווית? רואים שזה צבוע מקילומטר ורואים שזה צבוע גם אם עומדים ממול בשמש, אז בוא לא נספר שטויות אחד לשני.

 

אולי במקרה יצא לך לבקר באיזה סניף שעובד עם איזשהו מוסך פחחות על, אבל נהיה אמיתיים לרגע? אתה רוצה להגיד לי שהסניף משלם פחחות או צביעה סופר איכותית על רכבי הליסינג שלו שהוא צריך למכור? הרשה לי לגחך לרגע, שניה, אני עדיין מגחך, הינה, הפסקתי.

כי אם אתה חושב שסניף כלשהו או חברה כלשהי תשלם על צביעה איכותית + תנור + פוליש וכו' להחזיר לצבע המקורי אז אתה טועה בגדול.

 

כן, בסופו של דבר רכשתי את הרכב שלי, מאדם פרטי ולא ממגרשי ליסינג אחריי שעברתי מספר מגרשים מכובד אז את הסיפורים שלך, תשמור לעצמך כי זה בסדר שאתה מאמין, אבל בפועל? כשאני הייתי צריך רכב? משום מה לא קניתי אצל אף סניף למרות שהיו כמה בחירות "סבירות" עוד איכשהו.

 

באחד הסניפים בגלל שגם אני, מסתבר... מכיר פה ושם הסכימו להחליף פנס, טמבון, מראות, גאנטים, לצבוע את כל הרכב, נקיון, פוליש העיקר רק למכור אותו, אבל אחריי שראיתי את איכות הצביעה וכמות המכות שזה אומר, צביעת כל הרכב, ירדתי מהרעיון מהר מאוד.

שלא אספר לך איך פתאום מסמכים על טיפולים נעלמים וצריך להתקשר למוסכים מורשים לקבל אותם או עיוות נתונים שכבר יצא לי לראות.

 

צריכת הדלק של ה 2.3 היא גבוהה, זאת האמת, יחסית, יחסית, ה 2.0 טורבו מוציא צריכה טובה יותר מחוץ לעיר וגם בתוך העיר תלוי בנהיגה. אלו עובדות, תרצה או לא.

וכן, יש הבדל משמעותי בין תיבה פלאנטרית של ה 2.3 אשר חובטת לא קצת יחסית בדי הרבה דגמים הין העברות, לעומת תיבה כפולת מצמדים שהייעוד שלה, תנחש... העברות חלקות ומהירות.

 

יהיה לי שבוע מצויין זה בטוח ;)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בנתיים מחיפושים ברשת היחס הוא 1:3 .על כל לקוח מרוצה שקנה מליסינג יש שלושה עם סיפורי זוועה :?

לעניין הדלק,היום אני נוסע על מאזדה 6 2007 שגם היא לא חסכונית מן הסתם ,כמה הבדל יהיה אם בכלל מול המונדאו?

קראתי הרבה תלונות של מזגן שלא מקרר היטב,האם זה נכון גם בשנתונים 10/11 והלאה?

עריכה אחרונה על ידי אלפרד יגנה
פורסם

כמובן שלרכוש מליסינג זאת הרפתקאה, מכיוון שאתה צריך להבין, הליסינג הוא לאנשים שכלל לא מעניין אותם הרכב, רוב רובם.

פתחו דלתות על אחרים? סבבה... מה הבעיה? נכנסו בהם? בכיף... שריטות אינסופיות? למי זה משנה. הבנת את הרעיון.

ראיתי רכבים שהיו פשוט זוועה, אנשים שעשו שימוש ברכב הפכו אותו לטנדר שמוביל חפצים מאשר אנשים אבל זה בסדר גמור, זה ליסינג בישראל הרי.

 

מבחינת מזגן, המזגן לא מקרר היטב בחלק מהדגמים או שנתונים גם בעקבות עניינים כאלו ואחרים שהיו אבל יש לזכור שהרכב גדול בהרבה ועל כך, לוקח זמן רב יותר לקרר חלל גדול יותר.

 

לגבי צריכת הדלק, להיות אמיתי וריאלי? בוא נגיד שככה, במונדאו טיטניום בדגם הבכיר אתה תוציא בממוצע 1/10 או 1/11 וזה הכל. תעשה את החישובים שלך, מי שרוכש מונדאו עם מנוע שכזה, רוכש אותה מסיבות אחרות לגמריי, דלק לא אחת מהן מכיוון שזהו רכב יקר מאוד גם בחו"ל.

 

כנס לרכבים מהשנתונים שאתה מחפש ( אתה צריך שנתון 2011 ולא 2010 שה 2011 זה לאחר מתיחת הפנים ) והפעל מזגן או צא לנסיעת מבחן ביום עם שמש ( לא בדיוק הימים הנוכחיים ) אבל הבנת את הרעיון.


×
×
  • תוכן חדש...