Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה חלק מההסכם,להתחיל ב-7 על מנת לצאת מוקדם ללימודים.

החשש הוא גם שילוב המשרה המלאה (שעות משרד) עם לימודים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ!

אז אחרי תשעה חודשים פוטרתי (יותר נכון נגמר החוזה דרך הכח אדם) בסוף אוגוסט.

התחלתי לחתום אבטלה בדיוק לפני החגים,חשבתי שאחרי החגים יתחילו לזרום הטלפונים אך עד עכשיו זה לא קורה.

אני מחפש עבודה באופן אינטנסיבי ביותר ולא מקבל אפילו טלפון אחד,מרגיש כאילו הקורות חיים שלי לא מגיעים לשום מקום.

למישהו יש הסבר אולי מדוע? ייתכן שלקראת סוף השנה הגיוסים בתרדמת?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

כאחד שחיפש עבודה המון זמן, הגעתי למסקנה שצריך ל"תקוף מכל הכיוונים" ולא רק לשלוח קו"ח דרך האינטרנט.

לדעתי השיטה שהכי עובדת היא דרך מכרים וחברים. תשתף את כולם שאתה מחפש עבודה! בהצלחה.

פורסם
כאחד שחיפש עבודה המון זמן, הגעתי למסקנה שצריך ל"תקוף מכל הכיוונים" ולא רק לשלוח קו"ח דרך האינטרנט.

לדעתי השיטה שהכי עובדת היא דרך מכרים וחברים. תשתף את כולם שאתה מחפש עבודה! בהצלחה.

 

גם אני מחפש כרגע בקטנה, וגם אני מרגיש שיש שקט אבל מהניסיון שלי זה עניין די אקראי. יש תקופות של חודש חודשיים רייקים ופתאום התנפלות שמביאה אותך לסנן מקומות עקב עומס ייתר. אסור להתרגש מזה שיש שקט.

 

תעבוד חזק על פרופיל הלינקדאין ! היום זו הדרך למצא עבודה, תחפש בעבודות שמתפרסמות בלינקדאין, תצטרף לקבוצות שקשורות לתחום שלך. שים תמונה מפרגנת.

במקביל פנה לחברות השמה, ותמשיך כל הזמן לשפר את קורות החיים. זו עבודה בלתי נגמרת.

פורסם

יש לי פרופיל מכובד בלינקדין,מחפש דרכו עבודה כמה פעמים ביום ומתחבר לאנשים שמגייסים.

עובר על אינדקס החברות בתחום ושולח לכל אחת קורות חיים וכמו כן כבר פניתי לכל החברות השמה.

כל יום אני סורק את הלוחות ויורה לכל הכיוונים גם למה שפחות מעניין אותי.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תעבוד חזק על פרופיל הלינקדאין ! היום זו הדרך למצא עבודה, תחפש בעבודות שמתפרסמות בלינקדאין, תצטרף לקבוצות שקשורות לתחום שלך. שים תמונה מפרגנת.

במקביל פנה לחברות השמה, ותמשיך כל הזמן לשפר את קורות החיים. זו עבודה בלתי נגמרת.

אתה מתכוון להנדס את קורות החיים בכדי שיתיאמו לעבודה ספציפית ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אני דווקא לא אוהב ליצור גרסת קו"ח בהתאמה לכל מקום עבודה. אבל כן לנסות ליצור קו"ח כאלה שיבלטו בערימה יותר מאחרים שיקפצו טוב בעיניים ולא ייזרקו לפח בשנייה הראשונה.

גם אחרי 15 שנות קריירה וחיפוש עבודה אינטנסיבי אני כל הזמן מוצא דרכים לשפר אותם. למשל להוסיף תמונה, לעמד את כל הפיסקאות בטבלה מסודרת כשחלק מהרקע מואפר טיפה, וכו. פשוט שייראו טוב בעיין.

ולהמשיך ולשפר את הטקסט עצמו , להפוך אותו ליותר מרשים, להסתכל גם על קורות חיים של אחרים להתרשם מהם ולהעתיק דברים שלדעתך מוצגים יותר טוב.

פתחתי עץ ב SVN על הקורות חיים ויש לי שם אבולוציה של מאות שיפורים שעשיתי בשנים האחרונות.

פורסם

עזוב שטויות, תעבור לGIT :)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
עזוב שטויות, תעבור לGIT :)

 

זה ברשימת הטאסקים הקרובה. התרגלתי ואני אוהב את הפשטות של SVN שקשה לי קצת המחשבה לעזוב אותו, אבל זה יקרה, אני מבין את הייתרונות של GIT.

בכל מקרה היכרות עם מערכת ניהול גירסאות כלשהיא GIT, SVN, BAZAAR או אחרות אלו בהחלט דברים שכדאי לציין בקו"ח :-)

פורסם
אתה מתכוון להנדס את קורות החיים בכדי שיתיאמו לעבודה ספציפית ?

ברור. :shock:

לי יש 3 וריאציות עיקריות לקורות החיים. אי אפשר לנחש שמדובר באותו בנאדם, והכול אמת.

= = = = = =

לפותח השרשור - בהצלחה במציאת עבודה. אין קשר לתקופה בשנה, שטויות.

במקביל לעבודה אינטנסיבית מול חברות השמה, נסה לתפוס כל קצה חוט אפשרי עם קולגות לשעבר,

גם ״חבר ממליץ על חבר של חבר״ עובד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תעשה מנוי בAlljobs.

 

לי זה עזר למצוא עבודה בתקופת ההתראה על פיטורים מהעבודה הקודמת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ!

האם לדעתכם\מניסיונכם\שמועות מועמדים בעלי אזרחות זרה נפסלים אוטומטית בהגשת מועמדות לתפקידים בעלי סיווג (תעשייה אווירית ודומיהם) ?

שירתתי בצבא בתפקיד "סודי ביותר" ואחרי השחרור נפלה לי הזדמנות לדרכון זר,האם אני מחוק מבחינת כל החברות הללו?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 


×
×
  • תוכן חדש...