Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפלה בחלקי הזדמנות להיות "מפוטר" ממקום העבודה הנוחכי תמורת פיצוי הולם בחלון זמן של שבועיים.

כרגע מרוצה מאוד מהשכר ומרוצה מהעבודה אך הפיצוי קורץ מדי.

האם יש לי סיכוי למצוא עבודה מכובדת תוך שבועיים? כלומר עד סוף מועד ההצעה?(לא עבודה של מלצר וכו)

הצפתי את קורות החיים בכל אתר אפשרי ופתחתי משתמש בלינקאדין,האם באמת יש סיכוי למצוא שם עבודה?

אין לי מושג מה מצב השוק כרגע.

כרגע הנדסאי אלק" עם 5 שנים ניסיון וסטודנט להנדסת חשמל שנה ב",אין משכנתא ואין ילדים כלומר אין כמעט מחוייבות.

אשמח להעביר קורות חיים למי שיכול לעזור.:-D

 

תודה מראש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא הבנתי.

מפטרים אותך, או שיש לך אפשרות להיות מפוטר תמורת פיצוי כלשהו?

 

אם זה המקרה השני אז תרשה לי לגחך קצת.

אתה סטודנט שעובד במקצוע שלך וצובר נסיון בזמן הלימודים. זה מסתדר לך עם הלימודים, אתה נהנה מאוד בעבודה וגם מרוצה מהשכר...

מה אתה מנסה להשיג בזה שתעבור למקום עבודה אחר? תחזיק במשרה הזאת בכל חלקי גופך כל עוד לא בועטים אותך משם בכל הכוח.

פורסם

קודם כל - אני מאחל לך למצוא עבודה בהקדם האפשרי.

יחד עם זאת - איני חושב ששבועיים הם זמן מספיק למציאת עבודה (וגם אם אתה חושב שאתה מצאת - הרי אתה מתמודד על משרה מסויימת עם עוד אנשים, וגם למי שקורא את קורות החיים יש זמן תגובה וכו').

שוק העבודה נמצא במצב שמזכיר קצת את שוק הרכב (היצע עובדים גדול יותר מהיצע המשרות).

יוצאות מהכלל אולי, אילו משרות של איוש מיידי, השאלה רק באילו תנאים וההתאמה אליך.

שוב - בהצלחה.

alfa 156 2.5.

פורסם

מדובר במקרה השני.

אינני צובר ניסיון במקצוע שלי אלא בתחום אחר לגמרי וגם אין אפשרות התפתחות בתחום לימודיי בעתיד.

אפשר לנסות להחזיק בידיים וברגלים אך אם עוד חודש ישלחו אותי הביתה בלי הפיצוי המוצע עקב קיצוצים כלשהם זה יהיה הפסד מטורף.

גובה הפיצוי יספיק לי לתשלום התואר כולו והתבטלות בבית במשך שנה לפחות במקרה והחליט לא לעבוד.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני לא יודע מה מצב המשרות בתחום ובאיזור המגורים שלך, אבל בתור סטודנט מהדרום אני יכול להגיד לך שלמצוא עבודה טובה לוקח הרבה מאוד זמן.

במיוחד אם אתה פוסל מראש משרות מסויימות שהן עבודות סטודנטים קלאסיות.

 

לא הייתי בונה על למצוא עבודה טובה תוך שבועיים, רק הליך של מיונים\ראיונות ראשוניים לפעמים לוקח יותר מזה.

פורסם

הסיכוי שתמצא עבודה שתהיה מרוצה ממנה תוך שבועיים הוא קטן, ז"א שברור שתהיה מובטל וכאן נכנסים כמה שיקולים לעניין.

האם אתה זכאי לדמי אבטלה, ועד כמה אפשר לכפות עליך לקבל עבודה גם כזאת שלא תמצא חן בעינך.

מה גובה הפיצוי המוגדל המוצע לך? ז"א כמה חודשים תוכל לאפשר לעצמך להישאר מבוטל ללא הכנסה (לדוגמא אם תבחר לסרב לעבודה המוצעת לך בלשכת התעסוקה, אם אם אינך זכאי בכלל לדמי אבטלה).

כאן כבר ציינת

גובה הפיצוי יספיק לי לתשלום התואר כולו והתבטלות בבית במשך שנה לפחות במקרה והחליט לא לעבוד

איזה עבודה אתה צופה שתוכל להשיג בעתיד עם השלמת התואר. אם תשאר בחברה הנוכחית האם ברגע השלמת התואר תנאי העסקתך ישופרו?

איזה וותק צברת בחברה? שנים ספורות או תקופה ארוכה.

 

קשה לייעץ למישהו אחר מבלי לדעת עליו הכל.

אך אני חושב שאני הייתי בוחר לקחת את הפיצויים המוגדלים וללכת.

כך אפשר להשלים את הלימודים בשקט ובהשקעת כל הזמן בלימודים, שנה שלמה (ולא רק שבועים) אתה פנוי לחפש מקום עבודה חדש, בעוד שנה יש לך תואר וערכך בשוק ייגדל.

במצב השוק הנוכחי גם ככה מתייחסים לעובד כאל בר חלוף ובכל מקרה עתידך לא מובטח, אז למה לא לנצל הזדמנות להרוויח.

 

עוד הערה.

בדר"כ הצעות כאלה באות ממקומות עבודה מסודרים וטובים, דווקא כזה מקום לא הייתי ממהר לעזוב. ז"א שאיכות מקום העבודה שלך גם משפיעה על התשובה ואת זה רק אתה יודע.

פורסם

עובד שנתיים בחברה.

עם סיום התואר (כרגע שנה ב") תנאי השכר במידה והעבור לתפקיד מהנדס יגדלו בכ-60%.

מקום העבודה כרגע אכן מסודר וטוב אך משום מה יש לי הרגשה שהמצב הולך להחמיר.

אהיה זכאי לאבטלה כדין "מפוטר".

גובה הפיצוי הוא שנת עבודה.

 

הפחד הגדול ביותר שאחרי מהלך כזה יגיע מהלך של פיטורים רגילים ואז הלך המענק.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בדר"כ במקומות עבודה מציעים מענקי עזיבה מרצון כאשר יש כוונה לצמצם מרצון בכוח העבודה מבלי כפייה. אם ישתכנעו מספיק עובדים אזי הסיכוי שיפוטרו נוספים קטן.

אם היית מרגיש בטוח במקום העבודה שלך, לא היית פותח את השרשור הזה, יש לי רושם שאתה רוצה לקבל חיזוק להחלטה שכבר קיבלת.

לדעתי, מכיון שאתה (כנראה) צעיר יחסית ומבלי וותק רב בעבודה, כדאי לעזוב להתפנות במלוא המרץ ללימודים וכך גם להשיג ציונים/תעודה טובים יותר, יש לך שנה + לחפש עבודה חדשה.

מקום מגורים נוכחי או אם תהיה מוכן לעבור מקום מגורים גם משפיע, אם אתה גר באיזור מוכה אבטלה כדאי להיאחז במשרה בכל הכוח.

 

ועוד הערה.

לתחושות בטן אין תמיד בסיס, לפני חמש שנים הרגשתי שעתידי בחברה לוטה בערפל ואני עדיין שם.

 

תכין לך רשימה של בעד ונגד אחד מול השני, תנסה לכתוב ללא משוא פנים ותן אחרי זה למישהו נוסף לעבור על זה.

תתן שיקול למענק פרישה מרצון, אך לא כגורם מכריע.

 

בהצלחה באשר תחליט.

פורסם
עובד שנתיים בחברה.

עם סיום התואר (כרגע שנה ב") תנאי השכר במידה והעבור לתפקיד מהנדס יגדלו בכ-60%.

מקום העבודה כרגע אכן מסודר וטוב אך משום מה יש לי הרגשה שהמצב הולך להחמיר.

אהיה זכאי לאבטלה כדין "מפוטר".

גובה הפיצוי הוא שנת עבודה.

 

הפחד הגדול ביותר שאחרי מהלך כזה יגיע מהלך של פיטורים רגילים ואז הלך המענק.

 

אלא אם העבודה הזאת היא פיס בשבילך, נראה לי שהרווחת פה מנסיבות שלא תלויות בך, ובגדול.

 

ממה שקראתי עד כה, במקומך הייתי עושה את המהלך בהחלט.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

אני גר במרכז ביותר.

כמו ש-STONE רשם זה השיקול הגדול ביותר שלי.

אין לי כוונה להתבטל בבית אלא למצוא עבודה ישר ואת הכסף להשקיע בחוכמה.

אין אפשרות להחתים שום דבר,

התפלגות גילאי העובדים בחברה הוא די שווה,וותיקים,בני 35-45 וצעירים.

אני לא בטוח שהפגיעה במקרה פיטורין תהיה בשכבה שלי או ישירות בי אך לא ניתן לדעת.

 

הלימודים שלי במתכונת לימודי ערב פעמיים בשבוע משעה 4 ויום שישי כל היום ככה שאני פנוי גם למשרה מלאה כמו שאני עובד כרגע.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני באופן אישי, במצב שתארת, הייתי לוקח את הפיצויים ואומר שלום יפה.

לדעתי, אם הציעו לך דבר כזה, זה אומר שהם מנסים להפרד לשלום בצורה יפה (כמו שטרונצ'ו אמר).

 

רשמת שבסיום התואר תנאי השכר יגדלו ב-60% (בתור מהנדס). זה משהו שכתוב בחוזה או ממה שאתה רואה אצל עובדים אחרים?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

זה ממה שאני רואה אצל מהנדסים אצלינו.

אני על חוזה של הנדסאי,ללימודים יצאתי בזמן העבודה ולכן אין שום התייחסות אליהם.

יכול להיות גם שאסיים את התואר והשאר בתפקיד שלי עקב עודף במהנדסים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

לא הבנתי, למה שלא תקח את הפיצויים ותהנה מדמי האבטלה, ועד מציאת המשרה הבאה תחיה מדמי האבטלה ותשלים מהפיצויים?

אתה חושש שגם בטווח של שנה לא תמצא עבודה?

Miata ND2

 


×
×
  • תוכן חדש...