Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הארגון שציינת הוא זה שאתה מנסה להתקבל אליו אז השכר של הסטודנטים שם קבוע מראש ואין על מה לדבר.

בזמן הלימודים שלי גם שמעתי הרבה שמועות על סטודנטים שמקבלים 50 ש"ח וצפונה כמו שידידי פיץ' ציין, במציאות אף אחד מחבריי אפילו לא להתקרב לשכר הזה.

רק בשביל להכניס אותך לפורפורציות, שכר של מהנדס מתחיל עומד על כ-65 ש"ח לשעה אז לא רואה איך סטודנט יכול להתקרב לזה.

* כל הנ"ל רשום מהניסיון שלי (ועבדתי בלא מעט מקומות) בתחום המכונות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

עד כמה משרת סטודנט בתחום הלימודים באמת תורמת?

האם שווה להדק חגורה אולי כמה שנים על מנת לרכוש ניסיון רציני שיעזור בהמשך?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תורמת הרבה יותר מממוצע של 80.1 או מקבילו 85.1.

עדיף למשוך את התואר קצת ולהתברג לחברה גדולה ורצינית שתרצה להמשיך בה.

 

אלעד, כנראה בצפון המצב יותר טוב. אני מכיר את השוק מצוין, נכון יש מקומות שמשלמים 25 ש"ח-שעה בטענה ש"טוב שיש עבודה, לא?", יש מקומות שאומרים "אתה סטודנט, תקרע ת'תחת ותלמד" ומשלמות בין 30-35. יש חברות גדולות שאצלן אין דיון על שכר סטודנט והשכר לרוב נע בגזרת ה40-45. ויש חברות בודדות כולל סטארט-אפים שמוכנים לשלם גם 50-60 ויותר.

 

למען הסר ספק, הכל מנסיון אישי ב-2 הקבוצות האחרונות שציינתי (4 משרות).

 

אגב, שכר מהנדס מכונות ברפא"ל הוא כ-80 ש"ח/שעה ללא בונוסים וחלוקת רווחים.

משכנתא זה קל

פורסם
עד כמה משרת סטודנט בתחום הלימודים באמת תורמת?

האם שווה להדק חגורה אולי כמה שנים על מנת לרכוש ניסיון רציני שיעזור בהמשך?

 

מהניסיון שלי, ניסיון שווה יותר מהתעודה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אז עברתי כבר כמה ראיונות עבודה והטלפונים זורמים(כחמש הצעות בשבוע) אך עדיין שום דבר שהייתי רוצה לעבוד בו.

מישהו אמר לי שהשוק רדום בתקופה הזאת מכיוון שסוף שנה הרבה חברות לא מגייסות עובדים חדשים וכו.

האם יש אמת בדבר? האם באמת השוק נפתח יותר בינואר?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בחגים לא מגייסים כי לא עובדים הרבה, בקיץ לא מגייסים כי כל הילדים בחופש ובחורף לא מגייסים כי כולם תקועים בפקקים. אתה רואה לאן זה הולך?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ!

אז מצאתי עבודה בחברה חדשה שיושב ברמת החייל,

תפקיד מעניין,משכורת טובה והמון ניסיון,

הבעיה מתחילה בהגעה למקום בשמונה בבוקר.

 

כמה זמן להערכתם ייקח להגיע מלוד לרמת החייל כל בוקר?

אני יודע שהאיזור עמוס מאוד ברוב שעות היום.

האם לדעתכם שעה תספיק? במידה ואין שום תאונה חלילה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

השאלה היא מה שעת הסף אחרייה נהיים פקקים?

האם הייתם סובלים נסיעות של שעה לכל כיוון בפקקים עבור עבודה טובה?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אז עברתי כבר כמה ראיונות עבודה והטלפונים זורמים(כחמש הצעות בשבוע) אך עדיין שום דבר שהייתי רוצה לעבוד בו.

מישהו אמר לי שהשוק רדום בתקופה הזאת מכיוון שסוף שנה הרבה חברות לא מגייסות עובדים חדשים וכו.

האם יש אמת בדבר? האם באמת השוק נפתח יותר בינואר?

 

כן, באמת מגייסים הרבה פחות לקראת סוף שנה.

תקנים (במקומות מסודרים) משתנים רק בתחילת שנה, באמצע שנה אתה מתראיין לתקנים שהתפנו במהלך השנה.

לצוות מקביל אצלנו נתנו אישור מיוחד להתחיל העסקה של עובד לפני סוף השנה על סמך תקן שהם מקבלים רק ב-2015.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
השאלה היא מה שעת הסף אחרייה נהיים פקקים?

האם הייתם סובלים נסיעות של שעה לכל כיוון בפקקים עבור עבודה טובה?

 

שעתיים-שעתיים וחצי ביום על הכביש בשביל עבודה טובה זה "כן" חד משמעי. גם 3 שעות בהתחשב שזה "תפקיד מעניין,משכורת טובה והמון ניסיון".

 

נראה שדברים מסתדרים לך יפה. אפילו הדלק יורד.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.

×
×
  • תוכן חדש...