Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה ההבדל בין אזרחות לדרכון? לפי הבנתי דרכון זר שווה ערך כמעט לאזרחות(חוץ מאולי זכות הצבעה וכו).

לי יש דרכון זר.

כל התפקידים שאני רואה הם בפיתוח של מערכות בתעשייה הבטחונית ולכן דורשים סיווג.

לפני כחצי שנה הייתי בראיון באלביט ועברתי שני ראיונות בצורה טובה ביותר,אחרי שנשאלתי על אזרחות זרה אף אחד לא דיבר אתי יותר.:shock:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זכות הצבעה זה די מהותי וזה בערך ההבדל.

 

אם זה תפקיד מסווג מאוד (1 או 2) אז לא תוכל להתמודד.

אם זה תפקיד שסיווגו בעיקר עסקי (3 4 5 6) אז אין שום בעיה (לי יש דרכון זר והיה לי סיווג 3).

משכנתא זה קל

פורסם

השאלה אם בעצם סימון כן ב"אזרחות זרה" מקטין את הסיכוי שמישהו יסתכל בכלל הקורות חיים שלי?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שוב מקפיץ!

אני לקראת סוף האבטלה וכבר מתחיל לחשוב על לרדת ברמה לעבודות שפחות הייתי מעוניין בהם.

שמעתי כבר כמה פעמים שברוב החברות הגדולות לא מגייסים כמעט בסוף שנה והגל הגדול מתחיל בתחילת השנה.

האם יש אמת בדבר?

 

לא הייתי רוצה להתחיל עבודה שאני לא כל כך מעוניין בה ולעזוב לאחר כמה חודשים לתפקיד נחשק.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אין לזה חוקים. אבל דווקא לקראת סוף שנה בונים תקציבים ותקנים לשנה הבאה, כך שיכולות להיות דווקא עכשיו הזדמנויות.

חברות גדולות גם בדרך כלל מביאות עמן תהליך גיוס ארוך, מאוד, שיכול להיות גם חצי שנה ויותר - לכן אין שום דבר פסול בלהתחיל עבודה חדשה - לא לזרוק ז' אלא להצטיין ולהיות טוב - ואז להודיע על עזיבה כי התהליך גיוס בחברה שרצית הסתיים:

א. אם המעסיק שעבדת אצלו יהיה מרוצה - הוא יירצה להשאיר אותך, ולך כדאי להשאר כי אתה כבר מכיר ומוכר.

ב. אם הוא לא יוכל להשאיר אותך, הוא ילד גדול - ומעסיקים נורמליים (אין מעיד על הכלל) יאחלו לחייל בהצלחה בדרכו החדשה וימליצו עליו הלאה. אין מה לדאוג.

ג. אם המעסיק לא נורמלי, גם ככה לא תרצה להשאר שם יותר מדי.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...