Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני לא הבנתי את פרק הזמן. הרוב ברור מאוד, ופיטורים+פיצוי בדמות שכר לשנה נשמע אחלה. למצוא עבודה במשך שנה זה דבר אפשרי ביותר בהרבה מקצועות. יחד עם זאת, מה המטרה של הזמן שהגדרת [השבועיים]?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למצוא עבודה תוך שבועיים במקומות גדולים וטובים זה כימעט בלתי אפשרי כי: שולחים למבחנים, עוברים 3~5 ראיונות. יוצא שתהליך קבלה לוקח חודש לפחות. ועוד מספר שבועות עד שמתחילים.

 

אם יש לך עבודה טובה שאתה נהנה, עדיף להמשיך. אם אתה לא נהנה, חפש במקביל מקום אחר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא הבנתי למה להם לשלם לך פיצויים בגובה שנת עבודה אם הם פשוט יכולים פשוט להגיד לך שאתה מפוטר עוד חודש?

על שבועיים הפרש הם מוכנים לשלם לך שכר של שנה!?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לא הבנתי למה להם לשלם לך פיצויים בגובה שנת עבודה אם הם פשוט יכולים פשוט להגיד לך שאתה מפוטר עוד חודש?

על שבועיים הפרש הם מוכנים לשלם לך שכר של שנה!?

 

זה נשמע מקום מסודר שמקדים תרופה למכה. יש עודף בכח אדם והם מחפשים מתנדבים שיתפטרו בפיצוי מוגדל כנראה. אני מכיר מקרים כאלה אבל זאת דוגמא קיצונית.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

שבועיים הוא פרק הזמן שההצעה תקפה,לאחר מכן יכול להיות שיגיעו פיטורים רגילים עם פיצויים כחוק בלבד.

לא יכולים לפטר בהליך רגיל אלא רק בדרך זו כרגע בגלל סיבות כאלה ואחרות.

שם החברה לא משנה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תן לי להבין, יש לך אפשרות להמשיך לעבוד בחברה, ולאחר התואר ייתכן ותקודם לתפקיד אחר עם 60% יותר בשכר?

אך מצד שני אין לך את הביטחון אם תפוטר או לא בעתיד הרחוק יותר?

 

אני צודק עד כה?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אכן כן.סיום התואר עוד 3 שנים.

שיקול נוסף בעד העזיבה הוא חוסר ההתקדמות מבחינה מקצועית,אינני צובר ניסיון במה שאני לומד או בכלל בתחום.

כלומר אם אפוטר עוד חמש שנים ספק שאמצע עבודה בתואר שלי שאני גם מאוד אוהב.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

ובאמת גובה הפיצויים בשבועיים הקרובים של ההצעה עומד כגובה השכר השנתי? אם כך הדבר, לך, תהיה מפוטר.

 

לפי הבנתי, מדובר בחברה טובה (משער זאת). לא נראה לי שחברות טובות אחרות לא ירצו לקבל עובד כמוך, כמובן בתלות קורות החיים שלך. תחפש עם סבלנות - תמצא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מבלי לעבור על כל ההודעות מפאת חוסר זמן, טיפ אחד ממני אשר הקנה לי עבודה בהייטק בתוך כ 3 שבועות, מה עושים? פשוט:

 

1. מתדלקים, מגיעים פיזית, כן פיזית לכל חברה, לכל פארק מדע בכל עיר שיש או מרכז של חברות הייטק ופשוט דופקים בדלת ומשאירים קורות חיים או מבקשים קביעת ראיון. תתפלא? תמצא עבודה ככל הנראה בפחות זמן.

 

2. דלק? אולי, תבזבז מיכל, 2 , 3 אבל זה שווה. תראה יוזמה, זה יבוא.

 

3. בהצלחה :)

פורסם

אני כבר כמעט שלם עם ההחלטה לקחת את הכסף:-D למרות שזכויות המובטל שלי מבאסים עקב גילי(מתחת ל-28):-P.

האם מישהו הצליח למצוא עבודה דרך לינקאדין? יש המלצות? טיפים? קבוצות מומלצות?

 

המון תודה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בתיאוריה, אפשר למצוא עבודה תוך שבועיים. תלוי בתור מה. שליח ? שירות לקוחות? בטוח תמצא!

אני כבר שנה וחצי מחפש עבודה בתור מרכיב מכני באלקטרוניקה וטרם מצאתי....:cry:

פורסם

כמו שפירטתי הכוונה לעבודה לא "לאחר שירות צבאי" אלא משהו יותר מקצועי.

בכל זאת יש מישהו שיכול עזור עם לינקאדין,טיפים,קבוצות וכו?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 


×
×
  • תוכן חדש...