Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן לחדש את הפלסטיקים שלי בלאון, מי שמכיר זה מחלה בגרמניות בשנים האלה.

אז ככה היה לי קצת זמן הקדשתי לזה איזה חצי יום.

התהליך היה שיוף עם נייר ליטוש 80 לאחר מכן נייר מים 500,1000,2000

לאחר השפשוף פריימר שתי שכבות.

שפשוף הפריימר עם נייר מים 2000.

3 שכבות דקות של צבע שחור מבריק.

2 שכבות של לקה שקופה.

20141010_124745.jpg20141010_124748.jpg20141010_140456.jpg20141010_140858.jpg20141010_143546.jpg20141012_115110.jpg20141012_115812.jpg20141012_115107.jpg

פורסם

כן זה אחרי לקה לפני שהיא התייבשה אז זה יותר מדי מבריק.

למרות ששקלתי לצבוע מט אבל זה לא היה משתלב עם האחורה של הידית שהיא יחסית מבריקה.

פורסם

בהחלט שהמראה השתפר :mm_yeah:!

בתמונה לא רואים, אבל אם תחת האור ניתן לראות "קליפת תפוז" בצבע, אז יש דרך לתקן את זה (שיוף עם סבון ומים (לא זוכר איזה מספר נייר), ופוליש).

 

ויש לי שתי שאלות:

1) באיזה צבע ופריימיר השתמשת?

2) כמה זמן נתת לפריימיר להתייבש לפני ששייפת אותו?

פורסם

כן האמת יש טיפה מראה של קליפת תפוז חיכתי עם זה קצת שיהיה לי עוד זמן פנוי אני ישייף ואז יעשה פוליש ואולי גם לאוטו תוך כדי.

פריימר ולקה של טופ קולור צבע של יעקבי שחור מבריק.

פריימר חיכיתי יום שלם כי לא היה לי זמן להמשיך, בעיקרון שעתיים זה מספיק לחכות בשמש.

בין השכבות של הצבע והלקה רבע שעה בערך.

×
×
  • תוכן חדש...