Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ההבדל בסיאט MII בשנתונים 12-13?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

שאלה קטנה מה ההבדל בין הדגמים? לא משנה רובוטי/גיר רגיל.

הבנתי משהו שהכסא לא מתרומם משהו כזה ועוד כמה דברים.

האם זה תקף לגבי כל הדגמים בשנת 2012?

האם יש הבדל בין 13 ל14?

והאם הMII בכל שנותיה וצורותיה (5/3 דלתות) היא ארבעה מקומות?

Seat Mii 3Doors

פורסם

היא 4 מקומות ישיבה,כיוונון לגובה יש בסיטיגו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
היא 4 מקומות ישיבה,כיוונון לגובה יש בסיטיגו.

גם בMII, אתמול הייתי באחת והיא מתכווננת לגובה, להבנתי "הנגלה" הראשונה לא הגיע עם זה אני מנסה להבין מתי "הנגלה" הראשונה הגיע ומתי הסתיימה ומה עוד לא נכלל בתוכה.

Seat Mii 3Doors

פורסם

הכסה מתכוונן לגובה רק בדגם הרובוטי. גם בדגם שמגיע עם חבילת "CHIC" שכוללת גם גג נפתח וגם חישוקים קלים. {3 דלתות}

 

עדכון חשוב בתחום המיכאני: בדגמים 2012-2013 הרכבים הגיעו עם משאבת מים עם פגם בייצור. המשאבה הייתה "שורקת" כבר אחרי ה-4500 ק"ם. לאנשים שהרעש הפריע להם היא הוחלפה במשאבת המים החדשה שאיננה מרעישה כלל. בכל מקרה בדגמים הראשונים, אחרי ה-40000 ק"ם היא הייתה כבר נוזלת, והיא הוחלפה להם בטיפול, ללא שאלות.

בדגמים שהגיעו אחרי ינואר, כבר לא היה צורך לבצע את התיקון הנ"ל.

בקרוב אעלה שרשור על - שנה עם סיאט מיי כולל טיפול, צריכת דלק וכל העלויות.-

פורסם
הכסה מתכוונן לגובה רק בדגם הרובוטי. גם בדגם שמגיע עם חבילת "CHIC" שכוללת גם גג נפתח וגם חישוקים קלים. {3 דלתות}

 

עדכון חשוב בתחום המיכאני: בדגמים 2012-2013 הרכבים הגיעו עם משאבת מים עם פגם בייצור. המשאבה הייתה "שורקת" כבר אחרי ה-4500 ק"ם. לאנשים שהרעש הפריע להם היא הוחלפה במשאבת המים החדשה שאיננה מרעישה כלל. בכל מקרה בדגמים הראשונים, אחרי ה-40000 ק"ם היא הייתה כבר נוזלת, והיא הוחלפה להם בטיפול, ללא שאלות.

בדגמים שהגיעו אחרי ינואר, כבר לא היה צורך לבצע את התיקון הנ"ל.

בקרוב אעלה שרשור על - שנה עם סיאט מיי כולל טיפול, צריכת דלק וכל העלויות.-

ממתין בקוצר רוח.

על פניו נראה ששווה להתאמץ עבור MII 2013 ולא 12 (לא להסתמך שיחליפו את המשאבה הנ"ל בטיפול וכו')

מדברת אלי מאוד הגרסא הרובוטית, להבנתי יותר חלשה (ופועלת לא בצורה נוחה) אך חסכונית ומאפשרת למי שיש לו רישיון אוטומט בלבד לנהוג עליה (חברה שלי..)

Seat Mii 3Doors

פורסם

הרובוט לא חלש יותר,הוא כמו ידני רק שאתה לא מעביר הילוכים,בפועל העברת הילוכים לא חלקה כמו באוטומט רגיל,אבל יש כאלה שאוהבים,היתרון שהיא חיסכונית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא מכיר הרבה אנשים שיש להם חצי דבר חיובי להגיד על הרובוטית (ASG), אני מאוד ממליץ לבקש נסיעת מבחן על סיטיגו\מיי\אפ רובוטית בסוכנות הקרובה לבית לפני שבכלל מתחילים לחפש רכב.

 

מעבר לזה אין טיימליין מסודר בקשר למושב מתכוונן לגובה; לבת דודה שלי יש מיי 3דלתות בת שנה וחודש עם המושב הפשוט.

פה בפורום יש אנשים שקנו את אותו הדגם לפניה (וגם אחריה) וקיבלו מושב מתכוונן.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני מעוניין לבצע נסיעת מבחן ברובוטית, אבל מחכה לתשובה מסיאט.

אז אתם אומרים שאין בזה חוקים...

יש דגמים כאלה ויש כאלה.

Seat Mii 3Doors

פורסם

יש לי מיי מאמצע 2013 בלי ההרמה לגובה של הכסא

 

אני אז ראיתי שיש את זה בchic, אבל יכול להיות שיש גם ברובוטי כי הוא קצת יותר יקר

×
×
  • תוכן חדש...