Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על המידע.

נראה לי שאנסה לייבא מחו"ל במשלוח ימי או שארד מזה.

 

אני מרגיש קצת כמו שוטר הפורום היום, אבל מתבקש שאני אעיר לך על כל הסימני קריאה/שאלה. כשקוראים ככה תגובות שלך זה מרגיש כאילו אתה צועק/כועס.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה על המידע.

נראה לי שאנסה לייבא מחו"ל במשלוח ימי או שארד מזה.

 

אני מרגיש קצת כמו שוטר הפורום היום, אבל מתבקש שאני אעיר לך על כל הסימני קריאה/שאלה. כשקוראים ככה תגובות שלך זה מרגיש כאילו אתה צועק/כועס.

סליחה מראש

ניסיתי להזמין מחול וזה נתקע לא נתנו להכניס את זה לארץ

פורסם

מיכלי תרסיס קשה להכניס לארץ. לטעמי לא שווה את הסיכון, בטח כשהחיסכון הוא לא אסטרונומי.

קנו בטופקולור או כל מקום אחר שמוכר וגם תהיו בטוחים שהמוצר תקין וגם תוכלו לצבוע כבר באותו היום. לא כל דבר שווה את הטרטור של הזמנה מחו"ל

בעלים של Custom Powder Coat

צביעה חשמלית בתנור

הפרוייקטים שלי:

שיפוץ virago 500, שיפוץ VX80

פורסם (נערך)

דרך משלוח ימי ניתן.

 

לפני כמה ימים הזמנתי מספר פחיות של פלסטידיפ בצבע שאינו מיובא ארצה (שת"פ של פרפוקמיקס, עם האתר dipyourcar, מייצרים במיוחד בשבילם).

ההזמנה בוצעה דרך dipyourcar ונשלחה לכתובת שחברת buy2usa סיפקה לי.

המשלוח יהיה ימי, כי אכן בהובלה אווירית לא ניתן לשנע מוצרים בתרסיסי לחץ.

 

ולגבי חיסכון, על פלסטידיפ מהסדרות המיוחדות כביכול שמיובאות ארצה (בלייז וכו'), גובים סביבות 110-120 שקלים לפחית בודדת.

אז הזמנתי חמש פחיות, פלוס פייה מיוחדת (dip nozzle), כולל משלוח עד הבית וטיפול של buy2usa בכל השיט שכרוך בהכנסה של המוצר, קצת פחות מ-240 שקלים.

 

בחישוב זריז חסכתי לי במינימום, 310 ש"ח.

 

(4 פחיות הן דיי והותר לצביעת הג'אנטים שלי, הזמנתי עוד אחת ספייר לתיקונים/למקרה של נזק בפחית).

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם

הפגיעה הייתה גסה מאוד וגם אני הייתי מתקן את זה, התוצאה טובה ורק מבט ממש מקרוב רואים שתי סריטות.

אתה יכול להיות מבסוט מהתוצאה השאלה אם שמו לכה וכמה זמן זה יחזיק אם זה לא יתקלף.

פורסם
הפגיעה הייתה גסה מאוד וגם אני הייתי מתקן את זה, התוצאה טובה ורק מבט ממש מקרוב רואים שתי סריטות.

אתה יכול להיות מבסוט מהתוצאה השאלה אם שמו לכה וכמה זמן זה יחזיק אם זה לא יתקלף.

 

כן די מבסוט,גם יחסית להשקעה.

לא ראיתי ששמו לכה יכול להיות שהצבע כבר מכיל בתוכו לכה אך איני בטוח.

מקסימום יתקלף ,נתקן שוב אולי לבד הפעם.

לגבי חומרים למי ששאל: ראיתי צבע ספריי כסוף מטאלי ,דומה מאד לצבע של הג'אנט שלי בטמבוריה שכונתית.הצבע מיוצר ע"י החברה ההולנדית הידועה "דופליקולור".(לא רכשתי כי כבר ביצעתי תיקון).

אנשים שצבעו עם צבע זה מרוצים והצבע מחזיק שנים(מישהו פירסם כאן בפורום).

מוכרים אותו ב 50 ש"ח.

יש גם פריימר וגם פילר עם מקשה.

 

תמונות:

 

20140914_184040[1].jpg20140914_184103[1].jpg20140914_184111[1].jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
דרך משלוח ימי ניתן.

 

לפני כמה ימים הזמנתי מספר פחיות של פלסטידיפ בצבע שאינו מיובא ארצה (שת"פ של פרפוקמיקס, עם האתר dipyourcar, מייצרים במיוחד בשבילם).

ההזמנה בוצעה דרך dipyourcar ונשלחה לכתובת שחברת buy2usa סיפקה לי.

המשלוח יהיה ימי, כי אכן בהובלה אווירית לא ניתן לשנע מוצרים בתרסיסי לחץ.

 

ולגבי חיסכון, על פלסטידיפ מהסדרות המיוחדות כביכול שמיובאות ארצה (בלייז וכו'), גובים סביבות 110-120 שקלים לפחית בודדת.

אז הזמנתי חמש פחיות, פלוס פייה מיוחדת (dip nozzle), כולל משלוח עד הבית וטיפול של buy2usa בכל השיט שכרוך בהכנסה של המוצר, קצת פחות מ-240 שקלים.

 

בחישוב זריז חסכתי לי במינימום, 310 ש"ח.

 

(4 פחיות הן דיי והותר לצביעת הג'אנטים שלי, הזמנתי עוד אחת ספייר לתיקונים/למקרה של נזק בפחית).

 

מעדכן את מי שמעניין אותו.

לאחר שהמשלוח נשלח מdipyourcar והתקבל אצל buy2usa, קיבלתי מייל מפורטת עם עלויות משלוח מחברת השילוח (מהמחיר הימי לא הופתעתי, חישבתי קודם במחשבון עלויות).

מה שכן הפתיע אותי, היא העובדה שמסתבר שכן יש אפשרות לשלוח את התרסיסים במשלוח אווירי, אופציה שבה בחרתי.

משלוח הוקפץ ל-45$ במקום 20$, סה"כ עלות כוללת עד הבית, קצת פחות מ-330 שקלים לחמש פחיות ו-2 פיות מיוחדות.

אז כולל החגים והכל, בקצת פחות משבועיים, החבילה אצלי.

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".


×
×
  • תוכן חדש...