קודם כל אני אישית לא קשור למקום !!! הייתי שם בתור לקוח פניתי אליהם מרב המלצות הטובות וראיתי את העבודות שלהם לקחו לי על צביעת ארבע גנטים 1500 K אבל אני רוצה להגיד שאני לא מתחרט לרגע על השקעה !! כי מחיר הגנטים שיש לי הוא 8700K של OZ!! במועד מאוחר יותר אני יעלה תמונות מה הייה לפני ואחרי השיפוץ !!! וכן הם מתעסקים עם פלסטי דיפ !!! בהמשך נעלה את תמונות של הרכב מה ניהיה ממנו!!! הוגנים בכל דבר!!!