Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כשל במנוע 1.2 TSI לאון 2011


Jony Nabedrik
שימו לב! השרשור הזה בן 3489 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמי יבגני נבדריק, בסוף יולי 2011 רכשתי רכב חדש מצמפיון - סיאט לאון 1.2 TSI.במהלך השנתיים של האחריות הכל היה בסדר והרכב נסע בלי שום תקלות (גם בנה השלישית).

במהלך כל הזמן הזה הרכב טופל במוסך מורשה ועבר את כל הטיפולים הדרושים - מוסך עוז בחוף שמן חיפה.

ביום שבת ה 23 לאוגוסט נתקע לי הרכב תוך כידי נסיעה ונדלקה המנורת מנוע, מייד עצרתי את הרכב בצד והזמנתי גרר שיגיעה יום למחרת בבוקר וגרר את הרכב למוסך עוז.

הרכב נגרר למוסך וב 24 לאוגוסט אובחן שהמותחן של שרשרת הטיימינג התקלקל ולכן צריך להחליף את כל הקיט של הטיימינגת עכשיו הרכב בן 3 שנים עם 65 אלף ק"מ איך יכול להיות שיש תקלה כזאת ברכב.

בכל מקרה הסכמתי לתיקון בעלות של 3600 שקל שכלל החלפה של טיימינג , מחזיר שמן,מסנן שמן חוט למצת ועוד (יש לי חשבונית עם פירוט מלא).

כששאלתי איך תקלה כזאת קוראת ברכב יחסית חדש פשוט נאמר לי שזה קורה וזהו.הרכב שוחרר מהמוסך לאחר שנאמר לי שהכל תקין ועובד.

נסעתי על הרכב בדיוק שבוע ואז אתמול במהלך הנסיעה הרכב נכבה לפני כניסה לצומת (בירידה) ובקושי הצלחתי לעצור את הרכב לפני הצומת (מזל שאני נהגתי ולא אישתי ).

לא הצלחתי להתניע את הרכב שוב ולכן מיד הזמנתי גרר שיגרור את הרכב למוסך עוז בחיפה.

היום נאמר לי במוסך עוז שאחת הבוכנות נשברה ושזה דורש החלפת מנוע.עוד פעם שאלתי איך דבר כזה יכול לקרות לרכב יחסית חדש והתשובה היתה אותה תשובה - זה פשוט קורה, זאת תשובה לא מקובלת עלי.

מוסך עוז לא מוכן לקחת אחריות על התקלה ולהודות שהיא קשורה לתיקון שנעשה בטיימנים וטוענים שהם התניעו את הרכב בלי בעיה על 3 בוכנות למרות שאתמול אני לא הצלחתי להתניע אותו וכמו כן השירות דרך של הביטוח שלי לא הצליח להתניע אותו.

אני לא מבין גדול במכונאות רכב אבל לדעתי זה לא הגיוני שפתאום צריך להחליף מנוע ברכב יחסית חדש ולדעתי התקלה החדשה קשורה לאופן הטיפול בתקלה הקודמת (הרכב היה במוסך לפני שבוע לתיקון ענק של 3600 שקל)

כמו כן איתרתי די מהר עוד שלוש אנשים שעברו את אותה הבעיה אם רכבים של צמפיון (אומנם לא אם סיאט) ולכולם הייצרן החליף את המנוע בלי שהם שילמו שקל (רצון טוב) למרות שגם הם היו מחוץ לאחראיות.



עידכון:



 

הרגע קיבלתי טלפון ממנהל שירות הלקוחות של צמפיון מוטורס צפון השפ הפרטי שלו זה שי (לא יודע את השם

משפחה).

הוא אמר לי שהם מוכנים להשתתף בתיקון של הרכב ולשלם 3300 שקל מסך כל התיקון.



 

אשמח לקבל מכם חוות דעת ויעוץ בנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תעשה חיפוש קטן, לא חסרים םה סיפורים על המעללים של היבואן הזה.

 

הבעיה הזו היא בעיה ידועה ומוכרת במנועים האלה, והם היו צריכים לתקן אותה במסגרת ריקול מסודר.

זה שהם לא עשו את זה ועכשיו מנסים לחייב אותך על תיקון, זו שיטת מצליח קלאסית.

 

אל תוותר להם

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, הם רוצים שתשלם 3300 ש"ח בנוסף ל-3600 שכבר שילמת שבוע קודם?!

ערפדים...

 

יותר גרוע,

הם מוכנים לשלם רק 3,300 שקל מסך כל עלות התיקון שבטח תהיה גבוהה בהרבה.

פשוט מפחיד איך רכב חדש יחסית יכול להיות בור ללא תחתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - פרסם ברשתות החברתיות.

בנוסף, שלם כמה שקלים לעורך דין שיוציא מכתב ויציין בו גם את המקרים הידועים לך על כשל זהה בו היבואן החליף ללא תשלום, וקנח את המכתב עם איום בתביעה. אחרי שבוע בוא בחזרה וספר לנו אם היחס השתנה

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר גרוע,

הם מוכנים לשלם רק 3,300 שקל מסך כל עלות התיקון שבטח תהיה גבוהה בהרבה.

פשוט מפחיד איך רכב חדש יחסית יכול להיות בור ללא תחתית.

 

אוי ואבוי!

אני בכלל התבלבלתי וחשבתי שהם מוכנים שהוא ישלם 3300 והם את השאר, ומסתבר בכלל שזה הפוך.

אני נדהם מחדש בכל פעם - עד כמה אפשר להיות חסר מצפון ולמצוץ כסף מאנשים כשמדובר ללא ספק בפגם ייצור וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה.

 

תתעוררו אנשים!! צריך להרים פה מהלך נגד שיטת המצליח של היבואן ומציצת הדם העקבית מהלקוחות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון בסט הטיימינג החדש אמור להיות מותחן משופר שמונע את הבעיה. תבדוק אם אכן התקינו את המותחן המשופר. בכל מקרה תתכונן למלחמה ותשמור כל קבלה על כל הוצאה (מוניות וכו') שאתה מוציא עקב הנזק והזמן שהאוטו מושבת במוסך.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדבריך עולה כי עד כה דיברת עם המוסך בלבד. פנה אל היבואן ודווח לו על האירוע.

דאג לתעד כל פנייה (הקלטת שיחות, מכתבים רשומים, העתקי תכתובות דוא"ל) מרגע זה ואילך.

 

אני לא מכיר את הנושא היטב אך מצאתי ברשת התייחסויות רבות למנועי 1.2TSI (לאו דווקא של Seat) ולתקלה בשרשרת התזמון. בדגמים מסוימים היצרן הודיע על service action (זה צעד לפני Recall). לכן אני מציע שתלמד היטב את המידע ותעשה פנייה מסודרת ליבואן וגם לייצרן הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור שלום

לצערי האשם היחידי זה אתה שמלכתחילה נתת אישור לתיקון הראשון של הטיימינג,

מאשר להגיד לא משלם הרכב עבר 65,000 קמ זה כשל פנימי תשלמו אתם.

עכשיו הם רואים בך אחד שיוציא כמה שצריך לתיקון.

מעכשיו אל תסכים לשלם להם שקל תתייעץ עם עו״ד בנושא תראה קבלות שהרכב מטופל במורשה

כל הזמן, תעלה את הבעיה ברשתות חברתיות בלי להשמיץ את היבואן.

 

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוגב, איך הצלחת להפוך את יבגני ל"אשם היחידי"?

הוא טיפל ברכבו לפי הנדרש במוסך מורשה.

הייתה לו תקלה ברכב, ותקופת האחריות הסתיימה.

הוא עשה את מה שכל לקוח נאיבי היה עושה במצב זה- אישר למוסך לתקן את התקלה

 

המוסך "שכח" לספר לו שזו תקלה ידועה ומוכרת הנובעת מכשל תכנוני.

המוסך לא לוקח אחריות על הכשל במנוע שאירע בסמיכות למועד החלפת מערכת התזמון.

איך הגעת למסקנה שהלקוח "אשם"?

 

יש לקוות כי היבואן וייצרן הרכב ייקחו אחריות על הכשל , הם הרי מודעים לכך שיש תקלה כללית במערכת התזמון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התגובות, הרגע דיברו איתי מצמפיון מוטורס ואמרו שעדיין מטפלים בפניה שלי ושהם הגישו בקשה נוספת לייצרן.

מקווה שזה יעזור.

 

יוגב צודק, היתי נאיבי ולא היה לי כח למלחמות אז הסכמתי לשלם על התיקון, לא מתכון לעשות את אותה הטעות פעמים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא אשם במתכוון,

אלא בקטע שברגע ששפכת כסף על טעות שידוע ליצרן או יבואן,

מה הסיבה שלא יבקשו שוב בפעם הבא?!

יש תקלה בק״מ כזה נמוך פה כבר לא מדובר בבלאי אלא בשרשרת טיימינג שבכלל לא אמורים להסתכל עליה לפני 200,000 ק״מ.

אז מלכתחילה להעמיד אותם במקום שפה הטעות שלהם ושהם יתקנו ללא עלות.

הבעיה ברכבי הקונצרן מתאימה בול למשפט ״לא כל הנוצץ זהב״

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוכנה לא אמורה כך סתם להישבר.

האם בחשבונית מופיע בדיוק מה הוחלף, או רק רשום טיימינג?

אני לא ממש יודע איזה חלק בעייתי במנןע הנ"ל: האם זה המותחן או המשכך הידראולי או אולי חלק אחר.

אני מציע לך להתחיל לחפור באינטרנט לגבי הבעיה במנוע הספציפי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3489 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...