Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשתראה אותי (אשכנזי, לבנבן, שמנמן, מקריח אבל בלי משקפיים שחוגג מחרתיים 45) תבין שהקריאה לשריפת הסניפים היא פריקת זעם ולא "חברה, למי יש פח נפט עם ידית אחיזה נוחה?"

 

ולמרות כל זאת, ממש לא הייתי נעצב אם מחר סניף הדגל שלהם היה נשרף.

 

אנשים צריכים לדעת שהם יכולים לדרוך עליך רק עד גבול מסוים.

 

אנחנו לא מוסלמים שעל כל קריקטורה בעיתון מקומי מבעירים את בירות אירופה אבל דחילק, דינו של צלב קרס במוצרים בפריסה עולמית של חברה בין לאומית אינו כדין קריקטורה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במקרה של צלב קרס ברור שמודפס על מוצר שהחברה ייצרה, מה, הספרדי שעיצב את זה מעולם לא נתקל בצלב קרס?

 

מה שכן, יכול להיות שאין פה אנטישמיות אלא נסיון מודע ומכוון ליצור פרובוקציה ובאז תיקשורתי מסביבם ואם הם עושים את זה ע"י צלבי קרב וביגוד בהשראת מחנות השמדה, שימותו!

 

1. מי אמר לך שספרדי עיצב את זה? אין שום סממן נאצי בעיצוב של התיק, הוא מעוצב בסגנון הודי.

 

2. הקונוטאציה של כוכב צהוב, שנראה בדיוק כמו כוכב של שריף, לשואה היא אוטומטית אצלנו, לא אצל אחרים. בגדי תינוקות מפוספסים (לרוחב, לא כמו בגדי אסיר), הם עניין מוכר.

צירוף מקרים ותו לא.

 

באמת שיש מיליון דברים יותר מהותיים בחיים. זה אפילו לא שווה שרשור, בטח לא שתי תגובות...

פרשתי.

 

נ.ב. הולך לזארה היום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בגירה אתה תתפלא כמה בורות וחוסר ידע יש לצעירים בעולם.

אני באמת יופתע אם זה מהלך מכוון, יותר הגיוני בעיני שזה פשוט איזה מעצב\מעצבת בור עם 0 ידע במה שהוא לא הבועה שהם חיים בה.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

מעולם לא הייתי בזארה. מה שכן, התגובות המתלהמות האוטומטיות פה עושות חשק עז לשופינג.

קצת שכל ישר. רק קצת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

פארנואידיות לשמה, צר לי חברים אבל ניחא זארה הייתה אומרת ״קפצו לי זה העיצוב״, ניחא הייתה אומרת ״באסה לכם מה שזה מזכיר לכם״.

מהרגע שנודע על העיצוב הבעייתי כלל החולצות הורדו מהמדפים מבלי לחשבן.

אתם אופטימים אם אתם חושבים שכל אירופי מכיר את התג היהודי, הגיוני עד סביר שהמעצב/ת עשו את זה בלי ידיעה שמדובר בעיצוב רגיש.

 

רק תעשו גוגל על תג של שריף ותראו, מה לעשות שבמקרה מדובר בתג בצורת מגן דוד בדר״כ בזהב או צהוב.

 

sheriff.gif

 

צאו מהפרנויות, רוצים חרם אמיתי? תפסיקו לאהוד קבוצות כדורגל שמדינות טרור הן הספונסר המרכזי שלהן.

פורסם
כל העניין בשוק החופשי בישראל, אם יש לזה שוק, זה ייוצר וימכר.

 

ותאמין לי, יש לתלבושת כזאת שוק רחב מאוד דווקא בישראל.

 

זה שמישהו מהקודקודים שלנו שיושבים בכנסת היה צריך לעשות מכירה של דבר כזה ללא חוקי בישראל זה ברור, אבל כל עוד זה חוקי, וכל עוד יש שוק, זה נקרא "הרפתקאה עסקית" ולא אנטישמיות.

 

[ATTACH=CONFIG]393561[/ATTACH]

 

אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר?

 

איזה "שוק נרחב" בדיוק?

 

תמונה אחת של חבורת סתומים קטנה שנקראת נטורי קרתא, שברובה נמצאת בכלל בחו"ל, לא מעידה על כלל הציבור החרדי בשום מקום.

 

להבא מומלץ לבדוק לפני שאתה מדבר.

 

גם אני קניתי שם כמה פעמים, לא יקרה יותר.

פורסם
פארנואידיות לשמה, צר לי חברים אבל ניחא זארה הייתה אומרת ״קפצו לי זה העיצוב״, ניחא הייתה אומרת ״באסה לכם מה שזה מזכיר לכם״.

מהרגע שנודע על העיצוב הבעייתי כלל החולצות הורדו מהמדפים מבלי לחשבן.

אתם אופטימים אם אתם חושבים שכל אירופי מכיר את התג היהודי, הגיוני עד סביר שהמעצב/ת עשו את זה בלי ידיעה שמדובר בעיצוב רגיש.

 

רק תעשו גוגל על תג של שריף ותראו, מה לעשות שבמקרה מדובר בתג בצורת מגן דוד בדר״כ בזהב או צהוב.

 

sheriff.gif

 

צאו מהפרנויות, רוצים חרם אמיתי? תפסיקו לאהוד קבוצות כדורגל שמדינות טרור הן הספונסר המרכזי שלהן.

 

 

האם השריפים גם לבשו חולצות פסים?

השילוב של חולצת פסים, גודל התג והעובדה שאינו עשוי מחומר קשיח אלא מסוג של בד או ריקמה, נראים ממש כמו עיצוב מכוון.

ונראה שכדי לעדן את העניין במקרה של מהומה הוסיפו את המילה שריף בכיתוב בלתי נראה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
מה שכן, יכול להיות שאין פה אנטישמיות אלא נסיון מודע ומכוון ליצור פרובוקציה ובאז תיקשורתי מסביבם ואם הם עושים את זה ע"י צלבי קרב וביגוד בהשראת מחנות השמדה, שימותו!

 

"The only thing worse than being talked about is not being talked about."

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

נראה שלפעמים אנשים צריכים תזכורת לזה שמלחמת העולם השנייה הייתה גדולה בהרבה משואת העם היהודי.

ולא כולם עוסקים בזה, חיים את זה, ומחפשים ממה להיפגע.

אין ספק שזו חולצה לא פוליטקלי קורקט.

אבל וואלה, לא הכל סובב את הפין הנימול שלנו.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
כשתראה אותי (אשכנזי, לבנבן, שמנמן, מקריח אבל בלי משקפיים שחוגג מחרתיים 45)

הבנאדם מאותת לכם שמחר יום הולדתו, יומיים מראש, ואתם מתעסקים בטפל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
כשתראה אותי (אשכנזי, לבנבן, שמנמן, מקריח אבל בלי משקפיים שחוגג מחרתיים 45) תבין שהקריאה לשריפת הסניפים היא פריקת זעם...

 

מזל טוב רושפלד ! (גם שף/טבח, רק חסרות המשקפיים...)

alfa 156 2.5.


×
×
  • תוכן חדש...