Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שים לב שאם הפסים היו בצבע אחר, אף אחד לא היה מקשר בין זה לחולצת מחנה ריכוז. לדעתי זה סתם צרוף מקרים דפוק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זארה לא יכולים לטעון לחפות. זה לא המקרה הראשון; שריף זה לא קונספט שקיים באירופה ומערבונים הם לא להיט גדול. מישהו ניסה להעביר את זה עם קריצת עין ולא הצליח לו.

 

תפסיק, אתה מגחיך עצמך מרגע לדודלי.

 

https://www.google.co.il/search?q=baby+clothes+striped&biw=1600&bih=799&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HWMLVKWBOufD7Aa5pIHgCg&ved=0CAYQ_AUoAQ

 

https://www.google.co.il/search?q=baby+clothes+striped&biw=1600&bih=799&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HWMLVKWBOufD7Aa5pIHgCg&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=baby+sheriff+outfit

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לאקי לוק - מכיר? 100% בלגי.

סרג׳ו לאונה - מכיר? 100% איטלקי.

המערבונים הכי מפורסמים הופקו בכלל בספרד.

 

לא קונספט אירופי, עלק.

 

חברים, הבורות שלכם משפריצה לכל עבר. זה כבר לא מצחיק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני לא מצליח להגיב עם ציטוט (תיבת הטקסט מופיעה באפור). בכל מקרה:

 

עופר: הראת שיש בגדי תינוקות מפוספסים (זמן היה מאמין?!?!?) ושיש חולצות שריף *משובצות* (זה מכמה גלילות בלינק השני).

hans: אין קשר. זה כמו שתגיד שבגלל ששר הטבעות הופק בניו-זילנד, אז זה קונספט של ניו-זילנד; או שלחלופין משחקי הכס זה סיפור עם קרואטי.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מי שמגחיך את עצמו הוא שניכם שמשתינים עליכם בקשת ואתם אומרים "אוי, איזה כיף, גשם"!

 

אין בקישורים של פאלו אפילו לא חולצת שריף אחת, בודדת עם פסים וכוכב, פשוט אין!

 

יכל באותה מידה להיות שם קישור לפיאט 500 ואתר הבית של צ'יצולינה, יש לזה בערך אותה שייכות.

 

ואתם יודעים למה אין?

 

אין, כי כל אדם בר דעת ועם ידע בהיסטוריה רואה בדיוק מה יוצא מהשילוב.

 

בדיוק כמו שאף אדם בעולם לא יכול לפספס צלב קרס בתיק שהוא מאשר לייצור/רכישה.

 

אז אם זה היה מקרה בודד, ניחא. מוחלים להם, הרי לא ראיתם שום שרשור שפתחתי אחרי מקרה התיק.

אבל אותה חברה שתיצר "בטעות" גם תיק עם צלבי קרס וגם חולצת מחנה השמדה, נו, צריך להיות תמים בטרוף לחשוב שמכל חברות ההלבשה בעולם שזה לא קרה להם, זה קרה לאחת מהן, פעמים.

 

אבל מה שהכי מוזר לי בכל השרשור הזה הוא היציאה להגנה על זארה כאילו האשמתי אותם במשהוא מופרך, שהם חיזרים!

 

מה, לא שמעתם בחיים על אנטישמיות? נאו-נאצים? לא נתקלתם בחו"ל באופנה עם HH?88? 20/4?

 

תבדוק ברשת, תראה כמה רעש עשתה החולצה הזו באתרים שאינם יהודים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סטלנים שחוגגים את היומולדת של היטלר...

(זה גם שם של אופנת קנאביס ויום הקנאביס הבין לאומי וגם יום ההולדת של היטלר, די קל להבחין לאיזה קבוצה שייכת חולצה)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

וואלה צודק, שכחתי לגמרי שזה גם היום הולדת שלו. 4/20 הוא עדיין פופולרי יותר בקרב סטלנים ולא נאצים, לפחות בארה"ב

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אין בקישורים של פאלו אפילו לא חולצת שריף אחת, בודדת עם פסים וכוכב, פשוט אין!

 

אז מה?!

 

לקחו שני מוטיבים מוכרים ושילבו אותם.

זארה מוציאה קולקציה חדשה כל חודש, באופן גלובאלי, אז ממחזרים רעיונות.

 

באמת, לחשוב שיש כאן קונספירציה... למה את מי זה משרת?!

 

פשוט עוד פסיכוזת אינטרנט חברתית של משועממים בעירבון לא מוגבל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מאחר ולא הבאתי קישור לאיזה "פסיכוזת אינטרנט חברתית" אלא פשוט הבעתי את דעתי, אני אמור להבין שה"משועמם בערבון מוגבל" זה אני?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...