Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה אתה לא עונה על התגובות שאנשים רשמו שיעזור מאוד אם תיתן תמונה של הנורות בלילה מכיוון שאמרת שיש אותם על רכבך.

כי אני שייך לדור אנלוגי שעדיין מתקשה לעשות זאת.

חייב להיעזר בילדים שלי לצורך העניין.

יבוצע בקרוב [כשאני מבקש מהם עזרה בעניינים כאלה אני מקבל מבטים של בוז מהול ברחמים על הזקן שתקוע באייטיז..]

  • תגובות 216
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין בעיה.

במקרה של אזעקת אמת אתה תמיד מוזמן להסניף.

 

 

אתה נחמד.

 

בעבר קראו לי בפורום הספק של ONR

כי תמיד רכשתי גלון וחילקתי ל 4. מכרתי כמובן במחיר עלות ללא רווח.

הפעם ארכוש גלון בשותפות ואשמור לעצמי 2 ליטר.

פורסם
למה אתה לא עונה על התגובות שאנשים רשמו שיעזור מאוד אם תיתן תמונה של הנורות בלילה מכיוון שאמרת שיש אותם על רכבך.

 

אנשים קצת עצלנים, בשניה שדיברו על הנורות נכנסתי לאתר של רינג וראיתי תמונות (של האולטימה) :

 

XENONULT-COMPARISON.jpg

 

והנה ה-4200K :

 

4-tile-tile%20-%20C%C3%B3pia.jpg

Detailer.gif
פורסם
אנשים קצת עצלנים, בשניה שדיברו על הנורות נכנסתי לאתר של רינג וראיתי תמונות (של האולטימה) :

 

XENONULT-COMPARISON.jpg

 

והנה ה-4200K :

 

4-tile-tile%20-%20C%C3%B3pia.jpg

 

אף אחד לא עצלן, בשנייה שהוא פירסם את השם RING זה מה שעשיתי וראיתי בדיוק. ואם היית קורא את מה שרשמתי מס' הודעות לפני כן

היית מבין שכבר ראיתי את התמונת האלו.

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

התמונות מוכרות ונראות אחלה, העניין הוא שזה תמונות יצרן שניתן לשנות תוך כמה שניות של פוטושופ (אני לא טוען שזה מה שנעשה).. נצטרך לחכות לתמונות משתמשים.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

אנחנו ממש לא עצלנים וזה הדבר הראשון שעשינו ,ראינו את התמונות האלה והסרטונים שלהם !

אבל אנחנו רוצים לראות את זה על הרכב שלו בלי פוטושוף ועריכות .

פורסם

לא מחייב שהיו עריכות , הכי פשוט שהם צולמו ממרחקים שונים ואז איכות התאורה משתנה בהתאם למרחק הנורות מן האובייקט.

 

כנ"ל אשמח לראות אותם בפעולה .

פורסם

כן, מר אבישי היקר, מה עם הנורות? אני חושב שעבר כבר זמן רב מאז שאמרת שהם אמורות להגיע.

איפה הסבר או משהו בסגנון לחברי הפורום?

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם
כן, מר אבישי היקר, מה עם הנורות? אני חושב שעבר כבר זמן רב מאז שאמרת שהם אמורות להגיע.

איפה הסבר או משהו בסגנון לחברי הפורום?

הנורות הגיעו לנמל אשדוד כבר לפני מספר שבועות.

לצערנו הבירוקרטיה וההתנהלות מול הרשויות לוקחת זמן רב ויקר מעל המשוער.

המצב הוא שיש בידינו הזמנות מגופים מקצועיים שאיננו יכולים לספק.

מצד שני רוב התהליכים כבר הושלמו ואנו אופטימיים, עוד קצת....


×
×
  • תוכן חדש...