Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

הבוסטר אצלי בקדילק 58 לא מתפקד, זה מורגש היטב בנסיעה ומורגש בכך שדוושת הבלמים לא יורדת כלל בזמן התנעה. בדיקה העלתה שמגיע ואקום לבוסטר, לא זאת הבעיה. המשאבה המרכזית ככל הנראה תקינה.

מתלבט בין שתי אפשרויות:

1 - פירוק הבוסטר עם המשאבה המרכזית ומסירה לשיפוץ בארץ - ממה שאמרו לי עד כה, אין בארץ מישהו שיודע לעשות את העבודה הזו באמריקאית בת 56 וכל המאמץ עלול להיות לשוא עם סכנה להשבתה ארוכה.

2 - רכישה בארה"ב של בוסטר + משאבה מרכזית חדשים, הכוונה חדש ("תחליפי" תוצרת ארה"ב, מ-Caddy Daddy) לא NOS, שיוצר כך שיתאים בדיוק לרכב שלי. נראה אחרת לגמרי מהמקור, פוגע במקוריות של האוטו, אבל אני יוצא מהנחה שיעשה את העבודה וייתן שקט להרבה שנים. להביא את זה לארץ כולל משלוח ומיסים עולה 4,200 שקל, ועל זה יש להוסיף עבודה.

 

אשמח מאוד לשמוע דעות ועצות מה עדיף, ואם לשפץ את הקיים - אל מי ללכת (מגוש דן ודרומה)

 

תודה רבה

 

רון

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

היחידי שעדיין יודע ומוכן לטפל במערכות בלימה כל כך ישנות הוא - שולמן הבלם .

בעל העסק אהרון שמו ינסה לעזור לך , לבחור יש סימפטיה לרכבי אספנות וכן מלאי חלפים מתאים .

העסק נמצא בר"ח העבודה - סוף ר"ח ריב"ל פנה ימינה ומיד בצד שמאל הוא נמצא .

שיפץ לי את המשאבות של הסיטרואן .

 

אילן

פורסם

מה "שהולך" בבוסטר על פי רוב זו הדיאפרמה שעשוייה מגומי.

הסיבות העיקריות לקריעת הדיאפרגמה הן בלאי טבעי או חדירת נוזל בלמים עקב כשל במשאבת הבלם המרכזית.

כדאי לברר אצל שולמן או מרכז הבלם בדרום ת"א אם יש באפשרותו להשיג דיאפרגמה מתאימה, ואם זה אפשרי, אין שום בעייה לשפץ את הבוסטר.

על פי רוב קריעת הדיאפרגמה תלווה בזיוף פעולת המנוע.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
היחידי שעדיין יודע ומוכן לטפל במערכות בלימה כל כך ישנות הוא - שולמן הבלם .

בעל העסק אהרון שמו ינסה לעזור לך , לבחור יש סימפטיה לרכבי אספנות וכן מלאי חלפים מתאים .

העסק נמצא בר"ח העבודה - סוף ר"ח ריב"ל פנה ימינה ומיד בצד שמאל הוא נמצא .

שיפץ לי את המשאבות של הסיטרואן .

 

אילן

התייחס בחשדנות מסויימת למומחים ותיקים מאד שקפאו על שמריהם. ראה כאן:

http://lulisml.wordpress.com/2013/12/07/%D7%90%D7%95%D7%99-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%9D/

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

קח את הרכב לשם והוא יפרק במקום ואם יראה שיכול לתקן יתקן ,אם לא ירכיב ויהיה רע כמו קודם... חבל לפגוע במקוריות של הרכב שלך שהוא "יהלום" אמיתי.

אגב אם עשו אילתור באמרייקה סביר שגם בעל מקצוע ישראלי ידע לעשות משהו דומה עפ תוצאה לא פחות טובה.

שלמה דן גדרון

פורסם
היחידי שעדיין יודע ומוכן לטפל במערכות בלימה כל כך ישנות הוא - שולמן הבלם .

בעל העסק אהרון שמו ינסה לעזור לך , לבחור יש סימפטיה לרכבי אספנות וכן מלאי חלפים מתאים .

העסק נמצא בר"ח העבודה - סוף ר"ח ריב"ל פנה ימינה ומיד בצד שמאל הוא נמצא .

שיפץ לי את המשאבות של הסיטרואן .

 

אילן

 

לדעתי הוא סגר את העסק.

פורסם

לדעתי חדש,

עדיף לשים משהו שנראה מעט שונה ואולי פוגם במקוריות אבל עוצר, מאשר לשפץ ואז להכיר מקרוב איזה עץ או קיר.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
היחידי שעדיין יודע ומוכן לטפל במערכות בלימה כל כך ישנות הוא - שולמן הבלם .

בעל העסק אהרון שמו ינסה לעזור לך , לבחור יש סימפטיה לרכבי אספנות וכן מלאי חלפים מתאים .

העסק נמצא בר"ח העבודה - סוף ר"ח ריב"ל פנה ימינה ומיד בצד שמאל הוא נמצא.

אילן

 

 

תודה רבה אילן, פגעת בול. דיברתי עם אהרון, שמשנת 1970 עובד עם בלמים ומכיר מצוין מכוניות אספנות.

שאל אותי בנחת מה התופעות ואמר בביטחון שהוא יוכל לשפץ את הבוסטר ואת המשאבה אם צריך באמצעות קיט שיפוץ - בתנאי שהגוף עצמו לא חלוד או פסול. אין לו מלאי חלקים לשנים האלה, הגומי מתייבש אחרי שנה שנתיים ואין טעם להחזיק, הוא אומר.

לא מדובר במוסך שמגיעים אליו עם הרכב, אין מקום לזה. הם נותנים שירות למוסכים - צריך לפרק ולהביא אליהם את החלק. זה מה שבכוונתי לעשות, בינתיים לא מזמין בוסטר חדש. אעדכן בסוף התהליך.

דוד חכמי 12, ת"א טל. 03-6878013

תודה רבה לכל המגיבים!

רון

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

רוב הסיכויים שאתה יכול לשים הידרו בוסטר

מוצר מפירוק כולל הרכבה יעלה לך פחות מלהביא בוסטר מחול

אתה יכול לפנות לאיציק ראובני הוא עשה לעשרות רכבים את ההסבה הזו .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

רון ידידי!

אין ספק כי הדרך שבחרת היא הנכונה!

זה לא מכבר שיפצתי אצלו המשאבה של "ציפור הרעם" עם קיט שיפוץ שרכשתי והתוצאה טובה מאוד.

אהרון הוא הידען והמקצוען.

בהצלחה

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם

תודה רבה חבר'ה, כל ההערות עוזרות!

ועדיין, מסובך החרא הזה... יש כל מיני סטים לדגמים שונים של בוסטרים שהותקנו באותה שנה באותו הרכב. בסופו של דבר גיליתי שאצלי זה DELCO, אבל הסיפור לא נגמר. בקיט לשיפוץ הבוסטר יש דיאפרגמה אחת, שעשויה מ... עור! קוטרה 13 ס"מ. אין בעיה להשיג אותה, היא חלק מהקיט לשיפוץ הבוסטר.

אבל.. האם זו הדיאפרגמה הנכונה? ראו תמונה שלה כאן. ומה שמדאיג הוא ההערה של החנות בקשר לדיאפרגמה אחרת, בזו הלשון:

The rubber diaphram for the valve, located inside the booster is not available, the old one must be re-used.

ואז בכלל התבלבלתי, כי אין לי מושג איך נראים החלקים בתוך הבוסטר. בסיינפלד אני מבין יותר.

מישהו יודע אם זו מהעור שבתמונה היא מה שאני מחפש, או שדווקא זו מגומי, שאין להשיגה, תציל אותי?

שוב הרבה תודה למגיבים

רון

 

דיאפרגמה.JPG

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

כפי שכבר אמרתי לך בהודעה הראשונה, הזמן תחליפי והרכב אותו. עכשיו יהיה לך מספיק זמן כדי לפרק את המקורי, ללמוד אותו על בוריו, וכך גם לדעת אם זה עור או גומי. שפץ אותו נכון בקצב שלך וכשיהיה בכך צורך או כיף התקן אותו במכונית. אני מתחזק כך רובר 46 כבר 46 שנה - והוא כל הזמן על הכביש.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

×
×
  • תוכן חדש...