Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ס,

 

לפני כשבוע קיבלתי את הריו החדשה שלי, 5 דלתות EX, רכב 8/10 - האיכות, האבזור, מנוע לא רע ושקט, נוחות וכמובן העיצוב.

 

אבל לצערי, בעיה קטנה - אולי בגלל שהרכב חדש אבל גם כאשר אני מנסה להישאר על נורת הECO (חוץ מקיק-דאון אחת ל...) הרכב ממוצע על 10.5+- ל100ק"מ (הנסיעות בעיקר בכביש מהיר ולא בעיר).

 

הבנתי שיכול להיות בגלל שהמנוע חדש, יחסית(500 ק"מ סה"כ~), האם זה באמת קשור?

פורסם

תנסה למדוד בצורה ידנית,למלא מיכל מלא,לנסוע עד הרבע האחרון,מילוי נוסף וחילוק הקמת בליטרים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הריו האוטומטית ידועה כרכב לא חסכוני במיוחד, 1 ל10 זה הממוצע, כמובן תלוי מה תוואי הנסיעה, צורת הנסיעה, כמות האנשים ברכב וכו...

 

בידנית המצב שונה פלאים.

פורסם
הריו האוטומטית ידועה כרכב לא חסכוני במיוחד, 1 ל10 זה הממוצע, כמובן תלוי מה תוואי הנסיעה, צורת הנסיעה, כמות האנשים ברכב וכו...

 

בידנית המצב שונה פלאים.

רכב מודרני 2014 עם כזו תצרוכת דלק ? זה תצרוכת של הניינטיז

פורסם

מנועי ה1.4 לכזה מרכב חלש בתוספת 4 הילוכים בלבד...

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אממ כן אבל בטיחות,איבזור,חומרים של המאה 21.:-)

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חבל שלא התייעצת עם הפורום לפני שקנית. כתבתי כבר על הריו שהייתה לי. לפני שקניתי לא היה לי יותר מדי מידע, אבל כבר מהתדלוק הראשון הייתי בהלם מהצריכה, שנעה בין 1:8-1:10 בממוצע בנהיגה רגועה. מלבד זאת, מדובר ברכב איום ונורא. הוא איטי להחריד, ברמה של תחילת שנות ה-90, הוא לא נוח, קופצני, המושבים לא נוחים, ההגה מנותק לחלוטין, מערכת השמע זוועתית, מחיר תלוש מהמציאות, טיפולים יקרים. לזכותו: מראה חיצוני חביב, אבוזר טוב (לשנת 2012, כיום זה אבזור מקובל לקטגוריה), בטיחותי, ומרווח (יחסית) גדול מאחורה. למזלי מצאתי פראייר שקנה ממנה ממני את הרכב כעבור שנה.

לדעתי ורק לדעתי: אין מקום לרכבים כאלה בעידן המודרני

פורסם
חבל שלא התייעצת עם הפורום לפני שקנית. כתבתי כבר על הריו שהייתה לי. לפני שקניתי לא היה לי יותר מדי מידע, אבל כבר מהתדלוק הראשון הייתי בהלם מהצריכה, שנעה בין 1:8-1:10 בממוצע בנהיגה רגועה. מלבד זאת, מדובר ברכב איום ונורא. הוא איטי להחריד, ברמה של תחילת שנות ה-90, הוא לא נוח, קופצני, המושבים לא נוחים, ההגה מנותק לחלוטין, מערכת השמע זוועתית, מחיר תלוש מהמציאות, טיפולים יקרים. לזכותו: מראה חיצוני חביב, אבוזר טוב (לשנת 2012, כיום זה אבזור מקובל לקטגוריה), בטיחותי, ומרווח (יחסית) גדול מאחורה. למזלי מצאתי פראייר שקנה ממנה ממני את הרכב כעבור שנה.

לדעתי ורק לדעתי: אין מקום לרכבים כאלה בעידן המודרני

האמת, אני מאוהב ברכב. הדבר היחידי שמפריע לי הוא הצריכת דלק. לגבי הקופצני, מושבים והמוזיקה בכלל לא מסכים. הסאונד בEX נפלא!

פורסם
חבל שלא התייעצת עם הפורום לפני שקנית. כתבתי כבר על הריו שהייתה לי. לפני שקניתי לא היה לי יותר מדי מידע, אבל כבר מהתדלוק הראשון הייתי בהלם מהצריכה, שנעה בין 1:8-1:10 בממוצע בנהיגה רגועה. מלבד זאת, מדובר ברכב איום ונורא. הוא איטי להחריד, ברמה של תחילת שנות ה-90, הוא לא נוח, קופצני, המושבים לא נוחים, ההגה מנותק לחלוטין, מערכת השמע זוועתית, מחיר תלוש מהמציאות, טיפולים יקרים. לזכותו: מראה חיצוני חביב, אבוזר טוב (לשנת 2012, כיום זה אבזור מקובל לקטגוריה), בטיחותי, ומרווח (יחסית) גדול מאחורה. למזלי מצאתי פראייר שקנה ממנה ממני את הרכב כעבור שנה.

לדעתי ורק לדעתי: אין מקום לרכבים כאלה בעידן המודרני

 

מה יוצא לך מלבאס בן אדם שרק קנה רכב?

פורסם

לפותח השרשור - עשית אחלה בחירה. רכב טוב מאוד ונותן תמורה טובה למחיר. גרסת ה EX מאובזרת במיוחד!

בשלב הנוכחי תנסה לעשות הרצה כמו שרשום בספר הרכב כי זה מה שיקבע את נתוני הרכב בעתיד מבחינת צריכת דלק, צריכת שמן, וכמובן ביצועים.

נכון שלא מדובר במילה האחרונה בחיסכון אך הרכב לא כזה שתיין כמו שטוענים. ומה שתבזבז בדלק תחסוך במוסך..

בהצלחה!

Mazda CX5

Škoda FABIA

×
×
  • תוכן חדש...