Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחלה סקירה, נהניתי לקרוא, תתחדש!

נראית כמו תמורה טובה למחיר.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה מר מאג, אכן התכוונתי לפלוס מינוס ושאלת "טבעיות" וסבירות תפעולו. אולי בעוד זמן תתרגל עם הזמן, מעניין לדעת אך אם התפעול הוא בגדר "שולל הנאה" בתחום.

פורסם

סקירה מעולה, עניינית וכתובה באופן טוב.

 

אשמח לדעת על צריכת הדלק לאורך הזמן עם הרכב ואם תוכל לפרט מהו תוואי הנסיעה שלך לעבודה (בין עירוני? עירוני?).

 

תתחדש!

פורסם (נערך)

תודה על הסקירה, בהחלט עושה רושם של תמורה מצוינת למחיר.

סע בדרכים טובות וכמובן תעדכן.

עריכה אחרונה על ידי RomanGLX10

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

תודה על הסקירה המפורטת.

תתחדש ותהנה, דרך אגב הסאנרוף ממש לא מיועד למעשנים בלבד,יש לו שני מצבים ובשעות ערב/בוקר מוקדמות/מזג אוויר מתאים זאת הנאה גדולה לטעמי.

אני אינני מעשן ונהנה מאד מהסנרוף ברכבי.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
סקירה מעולה, עניינית וכתובה באופן טוב.

 

אשמח לדעת על צריכת הדלק לאורך הזמן עם הרכב ואם תוכל לפרט מהו תוואי הנסיעה שלך לעבודה (בין עירוני? עירוני?).

 

תתחדש!

 

אעדכן על צריכת הדלק. אספתי קבלות לכל תדלוק של הXS במשך 4 שנים, מאמין שאמשיך עם זה גם עכשיו.

 

תוואי הנסיעה שלי הוא ממרכז ראשון לציון לנמל ת"א. משתדל לעשות את זה בבוקר בשעות שאין פקקים (לצאת עד 6:30 או אחרי 10:30) ואם זה לא מסתדר לקחת את הנתיב המהיר (כשהוא עולה עד 20 ש"ח, אחרת נשאר בבית ומחכה). מהבית שלי לעבודה (ובחזרה) יש משהו כמו 5-6 רמזורים סה"כ, כי אני גר קרוב מאוד לכביש 4, ככה שאפשר לומר שהנסיעה היא די בין-עירונית.

 

היום בבוקר תדלקתי ואיפסתי מונים, ובמהלך היום הייתה לי צריכה ממוצעת של בערך 13 (קצת פחות מ8 ליטר ל100 ק"מ) כולל נסיעה בתוך העיר בחזור. אני חושב שלאורך זמן אוכל לתת אינדיקציה שהיא מדויקת יותר מאנקדוטה.

 

כשאתה מעביר את הסאנרוף הכי קדימה(עם הכפתור לוחץ קדימה כל הזמן) הוא עובר למצב "פוזה" עם זווית נטיה קטנה.

 

אני יודע, אבל זה לא שימושי לי. אני תמיד עם מזגן, גם בחורף (אמרתי שחם לי?). אבל זה נחמד, וישפר את הסחירות של הרכב כנראה, אז למה לא.

 

תודה לכולם, החמאתם לי מאוד בכך שטרחתם לקרוא הכל ועוד יותר בתגובותיכם :inlove:

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם
המהירות המקסימלית באמת באיזור ה-180 כמו בדפי הנתונים?

תודה על הסקירה המושקעת !

דגם ה 1.4 האטמוספרי מגיע למהירות מירבית של 178 קמ"ש, שאין שום בעייה לאמת אותה.

הסוניק RS מוגבלת אלקטרונית, ולכן המהירות המירבית היא 182 קמ"ש בלבד, לפי נתוני ההספק לא אמורה בעייה לחצות את קו ה 200 קמ"ש.

חבל ששברולט לא התקינו ב RS את ההגה ההידראולי המצויין שנמצא רק בדגם ה 1.4.

מסכים לגבי המושבים - נראים מצויין אך חסרי תמיכה צידית באזור הירכיים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן, האם הנך יודע מהו ההיגיון של שברולט בלהגביל רכב מודרני, עם מנוע מוגדש, חזק יחסית לקטגוריה, למהירות נמוכה כזו? (בהתאם לקטגוריה, שוב)

פורסם

הכי הרבה כ"ס לשקל, התכוונת.

 

תתחדש! בחירה מעניינת.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...