Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חן, האם הנך יודע מהו ההיגיון של שברולט בלהגביל רכב מודרני, עם מנוע מוגדש, חזק יחסית לקטגוריה, למהירות נמוכה כזו? (בהתאם לקטגוריה, שוב)

הסוניק RS מיועדת לשיווק בשוק האמריקאי, ולכן הגבלת המהירות.

לא מעט מכוניות אמריקאיות מוגבלות אף הן במהירותן המירבית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש, ותודה על הסקירה.

 

אישית, הסקירה מעניינת אותי כי אני מחזיק בשני רכבים ששניהם קשורים בדרך כזו או אחרת לסוניק שלך;

 

1. אופל קורסה 1.4 אטמוספרית ידנית בת חודשיים (הסקירה בדרך, מאמין שצריך לתפור כמה אלפי קילומטרים לפני כן), משמשת אותי ביום יום, אבל למעשה הרכב השני בבית. כרגע, הצריכה היא בסביבות 1/14, אבל כאמור, נראה לאחר עוד כמה אלפי ק"מ.

 

2. אופל אסטרה 1.4 טורבו אוטומטית, 6 הילוכים, שחשבתי שמדובר באותם יחסי העברה כמו אצלך, אבל לפי התיאור שלך כנראה שיש הבדל- אצלי שיוט ב-100 קמ"ש הוא בסביבות 1600 סל"ד בהילוך שישי. מסכים לגבי התיבה שמסרסת כל חלקה טובה במנוע, וחבל.

פורסם

תתחדש! לדעתי תמורה מצויינת לכסף. טוב לראות את UMI מצליחים למכור את סוניק RS בכמויות מכובדות. בהחלט אשקול לרכוש רכב כזה משומש עוד שנתיים - שלוש.

פורסם

סקירה יפה! סה״כ נשמע שהמעבר מה-xs לא היה לך כזה נורא

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

תודה חביבי. כאילו לא אמרת לי להתחדש גם בפייס :-P

צריך לארגן מפגש RS-יות למרות שאצלך זה Rנו Sפורט ואצלי זה Rק נראה Sפורטיבי .... :lol:

 

עכשיו שהפג'ו נמכרה, לפחות לא ארגיש רגשות אשם שאני נוהג בבהמה האמריקוריאנית ונוטש את הצרפתיה בחניון.

 

למי ששאל - אני מתדלק ב 95 לפי הוראות היצרן. למה לתדלק 98 אם אין דרישה לזה?

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

תתחדש, גם אני נהנתי לקרוא את הסקירה.

אתה לא עושה הרצה ? כי הבנתי שדי בדקת את הגבולות של הרכב כבר,

ועוד שאלה, שמתי לב שהרבה שומרים קבלות של תדלוקים לאורך שנים, בשביל מה ?

פורסם

לרוב אלו ששומרים קבלות זה חברה שמתדלקים 98 כדי להוכיח שהפ פינקו את המנוע באוקטן גבוה כל השנים.

אני אישית שומר קבלות כי יש לי תא אחסון שאני לא משתמש בו, אז זורק אותן לשם (סולר)

פורסם
תתחדש, גם אני נהנתי לקרוא את הסקירה.

אתה לא עושה הרצה ? כי הבנתי שדי בדקת את הגבולות של הרכב כבר,

ועוד שאלה, שמתי לב שהרבה שומרים קבלות של תדלוקים לאורך שנים, בשביל מה ?

 

אני לא שומר את הקבלות אלא אוסף אותן, מזין אותן לקובץ excel (תאריך, כמה ליטרים, מחיר סופי, מד ק"מ בעת הדתלוק, והאם זה היה מיכל מלא)

ואז יכול לחשב את הק"מ לליטר (אחרי תדלוק מלא), כמה ק"מ נסעתי בתקופות שונות, כמה כסף הוצאתי על דלק, וכו'. אפשר להפיק מזה הרבה מידע.

אני זורק את הקבלות אחרי שאני ממלא אותן בקובץ.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם
אני לא שומר את הקבלות אלא אוסף אותן, מזין אותן לקובץ excel (תאריך, כמה ליטרים, מחיר סופי, מד ק"מ בעת הדתלוק, והאם זה היה מיכל מלא)

ואז יכול לחשב את הק"מ לליטר (אחרי תדלוק מלא), כמה ק"מ נסעתי בתקופות שונות, כמה כסף הוצאתי על דלק, וכו'. אפשר להפיק מזה הרבה מידע.

אני זורק את הקבלות אחרי שאני ממלא אותן בקובץ.

 

נחמד, לא חשבתי על זה, אני אאמץ את השיטה הזאת

מה בנוגע להרצה ? אתה לא עושה ?

פורסם

נראה לי שכתבתי פה (אולי לא) - באתר המסירה שאלתי לגבי הרצה ואמרו לי "לא צריך, הרכב מוכן לנסיעה".

בספר הרכב כתוב "מומלץ בכמה מאות ק"מ הראשונים להימנע מהאצות ובלימות חדות" או משהו בסגנון הזה, בלי מספר מדויק.

אני החלטתי להימנע במידת האפשר מלעבור את ה3 אלף סל"ד באלף הק"מ הראשונים, די שרירותית. יצא שלא עמדתי בזה כמה פעמים.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

גם אני שרכשתי את הרכב אמרו לי אין צורך לעשות הרצה לרכב

בניגוד למה שרשום במפורש בספר רכב, שב1000 קמ הראשונים לא לעבור את ה4 אלף סל"ד, לא לנסוע במהירות קבועה לאורך זמן, לא להשאיר את הרכב בהילוך סרק יותר מ3 דקות ועוד,

בכל מקרה גם לי יצא מספר פעמים לעבור את ה4K סלד שלא בכוונה.

פורסם

רציתי רק לפרגן על הכתיבה, ממש נהנתי לקרוא ותהנה עם הרכב. על פניו, עם ה 17 אינץ האוטו נראה מעולה.

אוטו-מאניה :-)

פורסם

סך הכל אוטו שנראה מעולה ומרגיש דיי צעיר.

בנוסף בנוגע למה שרשמת על המוזיקה מהBT - בI30 המערכת המקורית משמיע בלי שום שהות ולא מתנתקת אף פעם.

אותו הדבר לגבי הדאבל דין שנמצא באלרו.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

בתור בעל רכב חדש במשך חודש ושבוע - יש לי רק להוסיף שתתחדש!! המכונית שלך קיבלה ביקורת טובה למדי באתרים אמריקאים (ואני מתכוון לדגם הזהה לשלך), כשהתלונה העיקרית היתה כנגד תיבת ההילוכים, שמסרסת אתת המנוע והורסת את ההנאה. מלבד זה - רק שבחים ותשבוחות.

 

את האוטו שלנו קנינו דווקא בפליקס - והוא גולף, ולשמחתי לא קיבלנו את היחס הדפוק לו זכית, אז קבלו דבר אחד חיובי על השותפים של צ'מפיון...


×
×
  • תוכן חדש...