Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

 

לא הצלחתי לישון כל הלילה בגלל המקרה שהיה לי אתמול בערב (מוצאי שבת ).

 

אני ו2 חברים שלי קבענו עם ידידות באיזה בר מוכר בשרון.

 

הבחורות הגיעו לפנינו אז הם נכנסו והמתינו לנו,כשאנחנו הגענו המארחת (ילדה צפונבונית בת 20) שאלה אותנו הזמנתם מקום או שאתם מצטרפים?.

 

אמרנו מצטרפים,היא אמרה סבבה תתקשרו לבחורה כדי שהיא תיצא ,אמרנו אחלה..התקשרנו לידידה שחיכתה לנו בפנים ואמרתי לה לצאת החוצה.

 

מפה לשם פתאום המאחרת קיבלה עלינו סיבוב "אין מקום עם הידידות שלכן" "המקום עמוס" .

 

אמרנו לה סבבה לא צריך לא נישב איתן נישב שולחן ליד או לא משנה איפה העיקר לשבת,היא אמרה סורי עמוס עכשיו,פתאום באה חבורה של "מושבניקים" (סטייל מכנסי גי'נס קצר וסנדלים ) הם היו עשרה בערך,המארחת ראתה רק ת.ז והם נכנסו בקלילות,אמרנו אולי הם שמרו מקום לא יודע מה...אחכ באו עוד 3 גברים גם אותו סטייל של מושבניק (שהם לא קשורים לחבורה של העשרה) ונכנסו רגיל..כנ"ל לגבי 2 בחורות הציגו ת"ז ונכנסו.

 

ואז נפל האסימון פשוט אפליה מסריחה! שחבר שלי בא לדבר עם המנהל הוא אמר סורי עמוס פה אמרנו איך הכנסתם אנשים? הוא אמר הם שמרו מקום ,בקיצור חראטה.

 

 

הרצתי גוגל על המקום וואלה אני מגלה שהיו עוד כמה אנשים כאלה שפשוט השפילו אותם ,זה מצב הזוי בחיים שלי לא נתקלתי בדבר כזה.

 

אוקיי אני וחבריי מזרחים ..הלוק שלנו טיפה שונה "יותר מוקפד" לא סתם סנדלי שורש וגופיה של גולסטאר ..

 

אבל מעבר לזה כולנו אותו דבר! שירתנו בקרבי ,לומדים באונברסיטה,מתנדבים .

 

פשוט בזיון!

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה שהוא אמר.

quote_icon.png ניקו פ. כתב: viewpost-left.png

אפשר את השם של המקום כדי שבחיים כף רגלי לא תדרוך שם יותר?

 

מצטרף לבקשה של שם המקום.

קובי

:-)

פורסם

אף פעם לא הבנתי את העניין הזה.

קודם כל - בהחלט יש מקום לפרסם את שם המקום, לתת לו פרסום שלילי ולתת לאנשים נקודה למחשבה אם הם רוצים בכלל ללכת לשם.

אבל מעבר לזה, אם מקום בילוי כלשהו מחליט שהוא לא מעוניין שאני אכנס אליו (וזה לא מטעמי ערב לגברים/נשים בלבד או לקבוצת גיל מסויימת), אני לא נעלב ולא נאבק - שיילך לעזאזל, לא שווה לא את הכסף ולא את העצבים שלי.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
אף פעם לא הבנתי את העניין הזה.

קודם כל - בהחלט יש מקום לפרסם את שם המקום, לתת לו פרסום שלילי ולתת לאנשים נקודה למחשבה אם הם רוצים בכלל ללכת לשם.

אבל מעבר לזה, אם מקום בילוי כלשהו מחליט שהוא לא מעוניין שאני אכנס אליו (וזה לא מטעמי ערב לגברים/נשים בלבד או לקבוצת גיל מסויימת), אני לא נעלב ולא נאבק - שיילך לעזאזל, לא שווה לא את הכסף ולא את העצבים שלי.

 

מה שהוא אמר.

פורסם

אפשר לקבל את שם המקום? יש לי מכנסי ג'ינס קצרים וסנדלים שלא יוצא לי ללבוש, אולי תהיה לי עכשיו הזדמנות

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

פותח השרשור: למה צריך לתפוס אותך? אתה ילד קטן שצריך מבוגר אחראי שישלוט בו ויקח עליו אחריות?

למה במקום להסיק את המסקנות ולעזוב את המקום אתה צריך להגיב בצורה כזאת? אין מספיק דרכים לגיטימיות לפעול נגד מקום כזה, שאינן כוללות מיני "תתפסו אותי!" ?

אח"כ אל תבכה שמישהו הדביק לך סטיגמה כזאת. התבטאויות בסגנון של "תתפסו אותי!" לא מוסיפות לך כבוד, ובמידה מסויימת גם מנציחות את אותה סטיגמה שאתה ושכמותך כל כך מתאמצים להתנער ממנה.

 

אני מקווה שתקח את דבריי בצורה חיובית ולא תתקוף בחזרה, למרות שאני בטוח שנורא מדגדג לך לעשות את זה. למרות שזה אולי עלול להצטייר ככה, אני ממש לא נגדך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אם נראיתם כמו ערסים מצויים אז אני מבין את המקום שלא מעוניין להסתכן בלהכניס אנשים שעושים בעיות, עד שלא תעלה תמונה לא נדע

פורסם
פותח השרשור: למה צריך לתפוס אותך?

כדי שלא יברח :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אם נראיתם כמו ערסים מצויים אז אני מבין את המקום שלא מעוניין להסתכן בלהכניס אנשים שעושים בעיות, עד שלא תעלה תמונה לא נדע

 

תיזהר.

הגישה שלך לא עוברת סלקציה בפורום.

 

לפותח השרשור, אם אתה גבר, בו תעשה מעשה. חוקי.

 

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%95%D7%A7_%D7%90%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%A8_%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%94_%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D,_%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%9D_%D7%95%D7%91%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94_%D7%9C%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA_%D7%91%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A8_%D7%95%D7%9C%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%9D

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

 

על מה להזהר? פותח השרשור הציג את העניין מנקודת המבט שלו בלבד ולא של העסק, אף אחד לא יודע באיזו גישה הוא נקט או שהוא נראה כמו אחד שעושה בעיות, אתה לא היית שם ואתה גם לא יודע מי הבן אדם מאחורי המקלדת, אני לא מנסה לפגוע בפותח השרשור, אבל למה הסלקטורית לא נתנה להם להיכנס לדעתך? סתם כי בא לה או כי היא עובדת על פי הנחיות המקום? קשה לי להאמין

עריכה אחרונה על ידי adi89

×
×
  • תוכן חדש...