Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ג'ינס וסנדלים? וזה כאילו מה שכן עובר סלקציה? תספר לי שלכולם שם גם היו שפמים ואסביר לך למה אתה צריך לשמוח שלא נכנסת פנימה

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
על מה להזהר? פותח השרשור הציג את העניין מנקודת המבט שלו בלבד ולא של העסק, אף אחד לא יודע באיזו גישה הוא נקט או שהוא נראה כמו אחד שעושה בעיות, אתה לא היית שם ואתה גם לא יודע מי הבן אדם מאחורי המקלדת, אני לא מנסה לפגוע בפותח השרשור, אבל למה הסלקטורית לא נתנה להם להיכנס לדעתך? סתם כי בא לה או כי היא עובדת על פי הנחיות המקום? קשה לי להאמין

 

 

אתה רוצה לכתוב בפורום?!

את החוק לגבי אפליה אתה מבין?!

 

אז אל תבוא עם הדעות הקדומות שלך להסביר איך נראה "אחד שעושה בעיות".

יש לנו אפס סובלנות לאנשים שמחליטים ע"פ מראה מי "בעייתי" ומי לא.

 

אני אומר לך, הגישה שלך לא עוברת סלקציה בפורום.

תחשוב מה שאתה רוצה, בלב.

אנחנו לא רוצים את האשפה הזאת במרחב הציבורי שלנו.

זה מסריח לנו את הנשמה.

 

יש מבין?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

מי החליט על פי מראה? לא ראיתי את פות"ש, אתה כן? מאיפה אתה יודע באיזו גישה הוא הגיע לסלקטורית ?!

אתה ישר קופץ למסקנות מבלי לשמע את הצד השני תמיד? ממש כמו כל הפעילים למען החמאס, מה שאתה עושה עכשיו זאת אפליה בפני עצמה, מי שמסריח פה זה אתה שלא מאפשר להביע דעה שאגב ממש לא גזענית, אלא הסברתי שחסרים פה פרטים ואי אפשר ישר לקפוץ ולאיים לתבוע את העסק מבלי לדעת שהעובדות נכונות לגמרי, גם אתה מוזמן לחשוב בלב.

למחבל ערבי לדוגמא כן היית נותן להיכנס?

דרך אגב לפי הכותרת שלו "שחרור קיטור שמישהוא יתפוס אותי" לא נראה לי שהוא בן אדם רגוע ונחמד במיוחד..

עריכה אחרונה על ידי adi89
פורסם (נערך)
אם נראיתם כמו ערסים מצויים אז אני מבין את המקום שלא מעוניין להסתכן בלהכניס אנשים שעושים בעיות, עד שלא תעלה תמונה לא נדע

אם עוד לא הבנת, אז מה שכתבת, והמסקנות שאתה מסיק, שאדם שנראה X עושה בעיות, הן הגזעניות.

לא ביקשת הסבר לגבי ההתנהגות שלו, או צורת הדיבור שלו, או האינטרקציה שלו עם המארחת, אלא ביקשת

דבר אחד ויחיד, לראות איך הם נראו, על מנת לקבוע אם זה מתאים לך לסטיגמה או לא.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם (נערך)

מראה ביחד עם גישה, צורת דיבור ואינטרקציה, לזה התכוונתי ואלו אנחנו לא יודעים איך התנהלו, כמובן שמראה זה הגורם הכי פחות חשוב לי, הבעיה שלרוב לערסים יש מראה מסויים, לאיש משכיל יש מראה אחר, לבן אדם נחמד וכו.. לא קשה שלא לשים לב לפי מראה פחות או יותר איך הבן אדם, פעם ראית בן אדם שהוא מתנהג שונה לגמרי מהרושם הראשוני שקיבלת מהמראה שלו? אני יכול לספור את זה על יד אחת, כולל בריטים, אמריקאים, גרמנים, ערבים וכולם

עריכה אחרונה על ידי adi89
פורסם
מי החליט על פי מראה? לא ראיתי את פות"ש, אתה כן? מאיפה אתה יודע באיזו גישה הוא הגיע לסלקטורית ?!

אתה ישר קופץ למסקנות מבלי לשמע את הצד השני תמיד? ממש כמו כל הפעילים למען החמאס, מה שאתה עושה עכשיו זאת אפליה בפני עצמה, מי שמסריח פה זה אתה שלא מאפשר להביע דעה שאגב ממש לא גזענית, אלא הסברתי שחסרים פה פרטים ואי אפשר ישר לקפוץ ולאיים לתבוע את העסק מבלי לדעת שהעובדות נכונות לגמרי, גם אתה מוזמן לחשוב בלב.

למחבל ערבי לדוגמא כן היית נותן להיכנס?

דרך אגב לפי הכותרת שלו "שחרור קיטור שמישהוא יתפוס אותי" לא נראה לי שהוא בן אדם רגוע ונחמד במיוחד..

 

ביקשת לראות תמונה שלו כדי להחליט.

 

אבל כנראה שלא הבנת.

אז ניפרד כאן, הסירחון שלך מהסירחון שלי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אמרנו מצטרפים,היא אמרה סבבה תתקשרו לבחורה כדי שהיא תיצא ,אמרנו אחלה..התקשרנו לידידה שחיכתה לנו בפנים ואמרתי לה לצאת החוצה.

 

מפה לשם פתאום המאחרת קיבלה עלינו סיבוב "אין מקום עם הידידות שלכן" "המקום עמוס"

 

מה שחסר הוא בדיוק מה שקרה ב"מפה לשם" כי לחלוטין לא נשמע לי הגיוני שאחת מהבחורות יצאה, אישרה שההזמנה לשישה הן שלושתן+שלושתכם והמארחת סרבה להכניס אותכם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ביקשת לראות תמונה שלו כדי להחליט.

 

אבל כנראה שלא הבנת.

אז ניפרד כאן, הסירחון שלך מהסירחון שלי.

 

בוא נסכים שלא להסכים, תודה.

פורסם

אתה מבלבל בין דעה לעובדה.

 

זה עובדתית מה שכתבת:

 

אם נראיתם כמו ערסים מצויים אז אני מבין את המקום שלא מעוניין להסתכן בלהכניס אנשים שעושים בעיות, עד שלא תעלה תמונה לא נדע

 

1. מקום לא יכול להחליט שהוא לא מכניס אנשים בגלל מראם, לפי חוק.

2. לפסול אנשים על מראה חיצוני זה גועל נפש, שאתה חלק ממנו, ואנחנו לא נסבול אותו פה.

 

אני לא מחפש איתך הסכמה, אני נותן לך הוראה - תחדל. לא רוצים לשמוע את הגועל נפש הזה פה.

את הדעות שלך, תשמור לעצמך.

 

אתה תפנה עוד פעם בלשון כזו למישהו בפורום, אתה לא תכתוב פה יותר.

רות.

סוף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

באגירה- הראש הבלשי עובד, נאה דרשת.

אלפא דרקו- אולי אתה צודק.

פאלו ועדי: קחו בחשבון, בתקשורת בכתב חסרים אלמנטים ודקויות של תקשורת בע"פ בודאי פנים אל פנים, לעתים דברים מגיעם להסלמה שלא הייתה מתרחשת

במפגש "חי". לכתוב לאדם שהוא חלק מ"גועל נפש" בוטה לטעמי על סמך מה שהסברתי קודם.

עדי: לאחרונה נחסם כותב ותיק בפורום בשל הערות גזעניות או לפחות שיכלו בהחלט להתפרש כך. כ"כ ישנה מחוץ לגבולות הפורום אוירה אלימה של תיוג אנשים לפי מוצא , דת ודיעה. פאלו ואנשים אחרים עושים מאמץ כדי שכל זה לא יכנס לכאן ותהיה כאן"פינה שקטה". גם זה סוג של מיון אנשים, אך ע"פ מאפיינים שהם שולטים בהם ולא מאפיינים שיוכיים.

 

ברקע הדברים: אני יודע שהמילה סלקציה מקובלת, אך קשה לי איתה. מילה נוספת היא "ערס" ראוי לציין שאנשים שונים מפרשים אותה בצורות שונות.

 

כמעט בלי קשר: לא ברור לי מתי כוסית הפכה למחמאה לגיטימית.

פורסם

פות"ש, לא חידשת פה כלום, כמעט בכל בר/מועדון/שקרכלשהו הסלקטורים מפלים אנשים לפי המראה שלהם.

זה לא צודק ומכוער אבל זו המציאות.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

פות"ש[לוקו 152]

אתייחס לכמה דברים שכתבת:

כתבת שמעולם לא נתקלת בתופעה כזו- אשריך, תופעות מכוערות לא חסרות, מקווה שתיתקל מה שפחות ושמח שלא קרה לך בגיל צעיר יותר.

כתבת שכולנו אותו הדבר- לא בדיוק, כפי שראית כנראה[לא מכיר הנסיבות] ישנם אנשים שהם לא אותו דבר- יש גזענים ויש עוד תופעות. לפי אופייך נסה להתרחק מהם או לעשות מה שפאלו הציע לך.

כתבת" תחזיקו אותי" אני מבין את הזעם ואני מציע לנתב אותו בדיוק כמו עשית כאן ולא בדרך שתפגע בך.

מעל הכל ראיתי שכתבת שלא ישנת מאז, אני בהחלט מזדהה עם התיסכול שלך. אבל טיפשים, כמו מיים, מכסים חלק גדול משטח כדור הארץ. לשמחתנו- מטיפשים אפשר לנסות להימנע. שיהיה לך שבוע טוב.

פורסם

כמעט בלי קשר: לא ברור לי מתי כוסית הפכה למחמאה לגיטימית.

 

סימן שלא ראית כוסית אמיתית! :lol:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

[פנדוב - אני נדהמתי לפני איזה 20 שנה, או אולי 30, כאשר שמעתי מישהי שואלת את חברתה: נכון שאני כוסית? אז נפל לי האסימון שהביטוי "כוסית" - שבעיני הוא מהמגעילים ביותר - הפך לגיטימי.

 

לגבי "מראה" - אני לא מכיר "מראה" ערסי. מכיר אנשים קטנים, שחורים ומקורזלים עם שרשר שהם כל דבר חוץ מערס. מצד שני יש הופעה ערסית - זה יכול להתבטא בלבוש (כולנו מכירים את התאורים בפורום של קפושונים וכובעי נייק לבנים) ובעיקר בצורת הביטוי.

 

פות"ש - למד להבא לתעד הכל במצלמת הסמארטפון. מצד אחד זה יגרום לך להתנהג בצורה יותר רגועה (ע"ע שוטרים עם מצלמות קסדה), מצד שני יש סיכוי טוב שתהיה לך הוכחה לאפליה על רקע מוצא, וזה כבר יכול לעלות לבעל העסק לא מעט כסף אם תתבע אותו ותביא הוכחות מספקות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

היית רוצה שזה יעבוד ככה. הכל טוב ויפה מעל דפיה של וויקי, אבל בפועל המצב הרבה הרבה יותר קשה והרבה יותר פרוץ לטובת אותם עסקים שמפלים אנשים עפ"י מראה (ואני יודע, כי עבדתי ביותר מאחד כזה ואני עד היום בקשר עם לא מעט אנשים שעובדים בעוד לא מעט מקומות כאלה).

בכתב ההגנה של העסק יהיה כתוב ש"הכניסה למקום מותנית בהזמנה מראש" ושכל אותם "קיבוצניקים" הזמינו והבחורים האלה לא. אה הם כן הזמינו? הם הצטרפו לידידות שלהם? המארחת כנראה לא הבינה אותם נכון. היא תנזף/תפוטר. קשה לי להאמין שזה יגמר ביותר מזה.

 

כמו שנאמר לפני כן, המצב הזה נפוץ בהמון מקומות בישראל (וגם בחו"ל). יותר מזה, הוא אפילו יכול להיות מעוגן בחוק בלי שום בעיה ע"י הגדרת המקום כ"מועדון חברים פרטי" או קביעת שלט שמגדיר "קוד לבוש" במקום. מרגע שאחד הכללים האלה מתקיים, הבעל-בית מכניס את מי שהוא רוצה.

אין מה לעשות, להסתובב וללכת למקום אחר. ברגע שהחליטו שלא יכניסו אותך, לא יכניסו אותך, חבל על העצבים ועל בזבוז הזמן. אלא אם כן כמובן אתה מכיר מישהו "בפנים" שיכול לעזור.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...