Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לפני שנתיים במהלך נסיעה ברכב פתאום נשמע מין בום כזה מכיוון הגלגל האחורי, עצרתי בצד, חיפשתי וחיפשתי ולא ראיתי כלום.. המשכתי בנסיעה ללא שום בעיה למעט רעש קצת מוזר בבמפרים.

הלכתי למחורת למוסך, ולאחר בדיקה אמר שבסה"כ בורג אחד שמחזיק את הבולם ישתחרר, וזה אופייני לרכבים בגיל הזה.. לקח 30 שקל על העבודה ונסעתי לשלום.. הרעש באמת נעלם, לאחר שנה הבחנתי שהרעש חוזר ממש ממש טיפה, עד כדי לא מורגש, ולא יחסתי לזה כלל חשיבות עד השבוע האחרון, שהרעש פשוט חזר לחלוטין ואולי חזק יותר אפילו, החלטתי להציץ שום לראות אם באמת הבורג שוב משוחרר, הרמתי את הגלגל על ג'ק ואני מגלה שלא חסר שום בורג וגם לא נראה שהחליפו בורג שהשתחרר בחדש או משהו כזה, הקפיץ שיושב שם פשוט חצוי לשניים!

 

רציתי לדעת עם המצב הזה יכול לסכן אותי בטיחותית בצורה כלשהי (למרות העובדה שכבר שנתיים אני נוסע עם במצב הזה) ואם כדאי או לא להמשיך לנסוע ברכב עד לטיפול בבעיה.

(אציין שרק אתמול עשיתי נסיעות של 600 קילומטר ללא שום בעיה או הרגשה חריגה במהלך הנסיעה, כך שמלבד רעש בקפיצות אין שום דבר)

 

מצורף תמונה.

 

IMG_20140710_091122.jpg

לא יודע עד כמה זה ברור בתמונה, אבל כשהרכב מורם אני יכול פשוט לגלגל את הקפיצים במקום (כלומר 2 החתיחות חופשיות קצת ואפשר לסובב אותם במקום כל חתיחה בנפרד)

 

 

תודה!

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

בולמים וקפיצים יכולים לפגוע קשות באחיזה.

 

תיגש לבדוק את זה אצל בעל מקצוע.

אם זה רק קפיץ אולי תוכל להשיג מפירוק.

 

אצלי בקוואליר היא נושקת ל300 אלף קמ.

קפיצים ובולמים מקוריים, גמורים אבל בנתיים הכל בסדר (כבר שנה שלמה שממש לעיתים רחוקות אני שומע דפיקה מאיזור הגלגל, הרכב נוסע כרגיל)

פורסם

בהנחה שכבר שנתיים אני נוסע במצב הזה, ומדובר בגלגל אחורי ימיני, האם נסיעה ברכב מסוכנת בצורה כלשהי? או שאפשר להמשיך כרגיל (עד שבשבוע הבא אחליף)

 

תודה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

אני לא יודע אם ידוע לך מהי פעולת הקפיץ, וכנראה שלא! אז ככה, תפקידו לדאוג שהגלגל יהיה דבוק לכביש ומקרה של פנייה או בלימת חרום. לכן אני מציעה לך לתקן את התקלה הזאת ולא להשאיר בתקווה שלא יקרה כלום.

פורסם

אקפוץ לפירוקיה במהלך השבוע הקרוב, כבר שנתיים אני ככה ולא הרגשתי שום דבר חריג.. תודה :)

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

אם אתה כבר ניגש לפירוקייה (פתרון רע לדעתי) - רכוש זוג קפיצים והחלף גם את הקפיץ השני.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לדעתי סביר להניח שאז באמת השתחרר לך בורג כלשהו, המוסכניק האמין והנחמד תיקן, והקפיץ נשבר לאחרונה. היית מרגיש אם היית נוסע ככה שנתיים, הבולם שלך היה מוסר את נשמתו לבורא, והרכב, היה מקבל נטיה לפינה הזו.

×
×
  • תוכן חדש...