Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מעוניין לדעת אם קיים מתאם USB להונדה סיויק 2007 סדאן.

 

בגלל חוסר תקציב כרגע, אני לא משדרג את המערכת המקורית במערכת דבל דין, אך אם יש אפשרות למתאם USB זה יהיה נהדר, תודה.

פורסם
מה באיביי יש לך בארץ ממש זולים NIPPON וכול אלהה הם לא ממש גרועים ..

 

זה לא דחוף לי כל כך שאני צריך מהארץ, אבל בטח המחירים פה גם הרבה יותר יקרים מאיביי.

 

באיביי מצאתי משהו אבל אני לא בטוח ב 100 אחוז אם זה מתאים

http://www.ebay.com/itm/Car-CD-MP3-USB-Interface-Adapter-AUX-In-Input-For-Accord-Civic-Odyssey-S2000-1-1-/171324720696?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AHonda&hash=item27e3bfc638&vxp=mtr

פורסם (נערך)

יפה, זה ניראה לי עושה את העבודה, פשוט במקום לשמוע שירים מדיסקים אז נותן לי אפשרות של USB, מהנגן עצמו.

 

עריכה: טוב הזמנתי 157 שקל, מקווה שזה שווה את הכסף.

עריכה אחרונה על ידי mono block
×
×
  • תוכן חדש...