Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחירון בסיס: 85 הפחתת חברה: -22% הפחתת ק"מ: -16% מחירון משוקלל (ללא חודשי עליה): 52,700 ש"ח. אז 67 נשמע סביר?

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

למה הפחתת חברה? זה רכב ליסינג, הפחתה בין 12 ל-14 אחוז ממחיר מחירון במידה וזה "ליסינג תפעולי נהג יחיד" = ליסינג יחיד.

מחירון משוקלל: Capture.JPG

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רכב ליסינג בן 4 אפשר בכיף להפחית גם 25%.

 

אם זה רכב סופר מבוקש, אולי יהיה לך קשה להוריד מחיר.

 

המחיר שאני הייתי מנסה לסגור הוא 64 אלף ש"ח, בהנחה והמחירון הבסיסי הוא 85 אלף ש"ח.

פורסם (נערך)

לפי המוכר המחירון הוא 94K משום מה...

 

לא יודע לגבי הביקוש אבל אין הרבה 5008 בכבישים - נחשב לאח המעט יוקרתי והיותר "פוזאי" של הפיקאסו עם גיר ראוי וסביבת נהג יותר "מנהלים".

חוץ מזה הם זהים.

פיקאסו שנת 2011 עם 70K הציעו לי ב-80000 ש"ח ופיקאסו שנת 2008 עם 100K הציעו לי ב-60000 ש"ח (לובינסקי).

 

ראיתי את הרכב - הוא נראה במצב טוב אבל בהחלט "עבר" משהו בחייו. יש המלצה על מוסך מתמחה באיזור כפ"ס-רעננה?

 

אישית אני מעדיף את הפיקאסו אבל חשבתי שהמחיר לא רע (לפני מיקוח/בדיקה).

 

מדובר בדגם הזה:

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=25211&Year=2010

 

מחירון יד2 95600 לפני שקלול

אחרי שקלול יד1-מרובה נהגים + ק"מ + אחריות לשנה יוצא 80000 ש"ח משוקלל.

עריכה אחרונה על ידי gillz
פורסם

שים לב שמחירון יד-2 אינו המחירון הקובע בשוק בפועל.

יש בפורום כמה מוסכים מתמחים מומלצים באיזור המרכז- אורן שירותי רכב, אם הדרך, וגבע.

חלקם מציעים בדיקה בסיסית ללא תשלום.

פורסם

זה רכב שימיו הטובים מאחוריו - אחרי 140K ק"מ בנהיגת ליסינג - לא חושב שהייתי רוכש אותו מכיוון שיש סיכוי גבוהה שתצטרך להשקיע לא מעט ביישור קו ותחזוקה שוטפת.

פורסם

מנועים אלו סבלו מכשל תכנוני במנגנון שרשרת התזמון (בדומה לזה שהיה במנועי TSI), לכן בדוק שהשרשרת + מותחנים הוחלפה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

הפרט החשוב- זה ריקול שקט אם הרכב באחריות ותו לא.

חפש שרשורים בנושא, אנשים שלא ידעו על הבעיה שילמו ממיטב כספם ללא כל הנחה.

פורסם
זה רכב שימיו הטובים מאחוריו - אחרי 140K ק"מ בנהיגת ליסינג - לא חושב שהייתי רוכש אותו מכיוון שיש סיכוי גבוהה שתצטרך להשקיע לא מעט ביישור קו ותחזוקה שוטפת.

 

כמה עולה ישור קו מאסיבי לכזה רכב? זה לא בדיוק מה שאמור למנוע ממני תחזוקה שוטפת גבוהה בהמשך?

זכור שכל מה שעולה בבדיקה שאני עושה לפני הקניה הם מתחייבים לתקן - מלבד צמיגים.

מה יכול להישאר שיעלה ממש הרבה?

 

אני מניח שזה יתקזז עם מחיר המכירה הנמוך, לא? אני אופטימי? רכב מודרני בן 4 עם 140K ק"מ + בדיקה מקצועית+ ישור קו + אחריות ממקום רציני יכול להפוך לגרוטאה כל כך מהר?

פורסם
זה ריקול שקט. כמו בטיוטה. בטיפול השנתי.

 

תודה על האזהרות - אני אברר.

מה תאריך הריקול? יודעים?

פורסם (נערך)
שים לב שמחירון יד-2 אינו המחירון הקובע בשוק בפועל.

יש בפורום כמה מוסכים מתמחים מומלצים באיזור המרכז- אורן שירותי רכב, אם הדרך, וגבע.

 

מחירון לוי יצחק עוד גבוה יותר...

יש מעט מאוד כאלה ביד2 והן מוצעות בסביבות ה-80000-90000 ש"ח יד2 מליסינג + פרטי (אבל עם ק"מ סביר יותר).

 

אני מחפש מוסך מתמחה-פג'ו באיזור כפ"ס-רעננה (שם המגרש). לא מוכנים לתת לי אותו לבדיקה עד מוסך גבע למשל.

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי gillz

×
×
  • תוכן חדש...